• 1
  • 2
2023-10-19, 14:12
Medlem
Vem kan det här vara då? Nån som sitter på info?

Citat ST.nu: "En kvinna från Sundsvall åtalas för att ha utpressat en man på en kvarts miljon kronor.

Kvinnan hotade att sprida bilder och meddelanden av sexuell karaktär om han inte fortsatte swisha henne pengar. I slutet av 2022 anmälde en man att han utsatts för utpressning av en kvinna under två års tid.

Enligt mannen ska kvinnan kontinuerligt hört av sig och hotat att sprida bilder och meddelanden av sexuell karaktär till mannens fru, arbetsgivare och vänner om han inte swishar henne pengar."
Citera
2023-10-19, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tacete
Vem kan det här vara då? Nån som sitter på info?

Citat ST.nu: "En kvinna från Sundsvall åtalas för att ha utpressat en man på en kvarts miljon kronor.

Kvinnan hotade att sprida bilder och meddelanden av sexuell karaktär om han inte fortsatte swisha henne pengar. I slutet av 2022 anmälde en man att han utsatts för utpressning av en kvinna under två års tid.

Enligt mannen ska kvinnan kontinuerligt hört av sig och hotat att sprida bilder och meddelanden av sexuell karaktär till mannens fru, arbetsgivare och vänner om han inte swishar henne pengar."

Det är något som är jävligt skumt här, 250 000 kr i swish och sen polisanmäla? ligger en hund begraven här, tjej som förälskat sig i sin sugar daddy och så har det spårat ur?
Citera
2023-10-19, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Det är något som är jävligt skumt här, 250 000 kr i swish och sen polisanmäla? ligger en hund begraven här, tjej som förälskat sig i sin sugar daddy och så har det spårat ur?

Känns som en urspårad kärlek/sexuell affär, men vem är kvinnan?
Citera
2023-10-19, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Känns som en urspårad kärlek/sexuell affär, men vem är kvinnan?

Vet vi orten så är det bara mejla lokal tingsrätt, om det finns en FUP, vilket det låter som att det gör!
Citera
2023-10-19, 15:14
Medlem
Citat:
Vet vi orten så är det bara mejla lokal tingsrätt, om det finns en FUP, vilket det låter som att det gör!

Hon står åtalad, den har förmodligen inte kommit ut än.
Citera
2023-10-19, 15:15
Bannlyst
Citat:
Hon står åtalad, den har förmodligen inte kommit ut än.

Sverige är stort, vart ligger artikeln? vem skrev den? vilken ort utspelade sig detta på osv osv
Citera
2023-10-19, 15:20
Medlem
Citat:
Sverige är stort, vart ligger artikeln? vem skrev den? vilken ort utspelade sig detta på osv osv

Det är ju Sundsvall, det är sundsvallstidning ST som skrivit artikeln enligt ts, om jag fattat det hela rätt?
Citera
2023-10-19, 15:21
Medlem
Citat:

Tycker jag också vart det hände ska stå i rubriken. Men det rör sig om Sundsvall iaf. Letade men fanns inget när jag sökte på "Sundsvall".
Senast redigerad av Arcabo 2023-10-19 kl. 15:27.
Citera
2023-10-19, 15:21
Bannlyst
Citat:
Det är ju Sundsvall, det är sundsvallstidning ST som skrivit artikeln enligt ts, om jag fattat det hela rätt?

Jag visste inte vad ST stod för, men då är det bara för flashback att börja gräva!

Sundsvall känns som en liten håla med massa skvallerkärringar, så ryktet måste gått på byn?
Citera
2023-10-19, 15:31
Medlem
Citat:
Jag visste inte vad ST stod för, men då är det bara för flashback att börja gräva!

Sundsvall känns som en liten håla med massa skvallerkärringar, så ryktet måste gått på byn?

Felet är att ingen i Sundsvall bryr sig, Bara dom får handla på Birsta är dom nöjd.
Citera
2023-10-19, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Felet är att ingen i Sundsvall bryr sig, Bara dom får handla på Birsta är dom nöjd.

Men någon som blivit av med en kvarts miljon i den hålan?

Detta måste märkts på något sätt!
Citera
2023-10-19, 15:35
Medlem
Citat:
Men någon som blivit av med en kvarts miljon i den hålan?

Detta måste märkts på något sätt!

Hur då? Hur ska man se nån satt in pengar på någons konto?

Säkert nån som sett Dumpen och vet vilka konsekvenser det får om man inte betalar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in