Citat:
Ursprungligen postat av
Deloso
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica några sanningens ord,Citat och källa från Expressen tidningen med sting.
"”Reinfeldt får poliseskort ut från arenan - efter att två (troligen) svenska fotbollsfans dödats av islamist. Han om någon borde tvingats sitta kvar utan något som helst polisskydd. Mina tankar går till de dödade och deras anhöriga. Mitt förakt går till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden för detta.”
Är det rätt av Expressen i detta fall att pissa på Jessica ?
Bör inte alla vara glada och se hoppet om liv återkomma till Sverige med en röst som Jessicas?
Reinfeldt stod ju där vid podiet och bad mig öppna mitt hjärta för Lööfs alla kirurger och läkare från Afhanistan, landet utan vatten&avlopp samt 70% anlafabeter...
Det var Reinfeldt som konstaterade att det fanns jättemycket utrymme för svartskallar när man flög över landet...
Reinfeldt stod i bräschen och hade de ngula ledartröjan på sig när det kom till att välkomna svartskallarna, han borde tvingats att sitta kvar för att få känna på sin mångkultur samtidigt som media frågade om och om igen om det var detta som menades med öppna hjärtan?
Ta ansvar och uttala dig Conehead, äg att du var fel ute och cyklade uppåt väggarna, visa lite ballar!