2023-10-17, 02:36
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica några sanningens ord,Citat och källa från Expressen tidningen med sting.
"”Reinfeldt får poliseskort ut från arenan - efter att två (troligen) svenska fotbollsfans dödats av islamist. Han om någon borde tvingats sitta kvar utan något som helst polisskydd. Mina tankar går till de dödade och deras anhöriga. Mitt förakt går till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden för detta.”

Är det rätt av Expressen i detta fall att pissa på Jessica ?
Bör inte alla vara glada och se hoppet om liv återkomma till Sverige med en röst som Jessicas?
Citera
2023-10-17, 02:38
Bannlyst
Helt otroligt hur hjärndöda man kan vara. Använda en sån här kris till att svartmåla SD.
Citera
2023-10-17, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica några sanningens ord,Citat och källa från Expressen tidningen med sting.
"”Reinfeldt får poliseskort ut från arenan - efter att två (troligen) svenska fotbollsfans dödats av islamist. Han om någon borde tvingats sitta kvar utan något som helst polisskydd. Mina tankar går till de dödade och deras anhöriga. Mitt förakt går till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden för detta.”

Bör inte alla vara glada och se hoppet om liv återkomma till Sverige med en röst som Jessicas?

Det är bra att man tar upp Reinfeldts centrala roll och ansvar. Snacka om att förstöra ett land. Journalister och media bör bevaka honom och skriva artiklar om hans undergångspolitik.

Däremot bör man inte som Jessica S gjort kommentera skyddet av vissa person. De är ju en polisiär bedömning.
Citera
2023-10-17, 03:10
Citat:
Ursprungligen postat av BleakHouse
Det är bra att man tar upp Reinfeldts centrala roll och ansvar. Snacka om att förstöra ett land. Journalister och media bör bevaka honom och skriva artiklar om hans undergångspolitik.

Däremot bör man inte som Jessica S gjort kommentera skyddet av vissa person. De är ju en polisiär bedömning.

-Snälla det är Säpo som sköter det.
Citera
2023-10-17, 03:35
Avstängd
Citat:

Det Expressen gjort är alltså att citera Jessica Stegrud, om du anser att svenska medier borde idka censur så borde du lägga det under just forumdelen censur
Citera
2023-10-17, 05:13
Medlem
Mailmanss avatar
Ts kanske borde citera nån msm som "pissat" på Jessica.
Tråden är för tunn
Citera
2023-10-17, 05:21
Medlem
Mullrets avatar
Hon säger som det är. Vad är problemet?

Reinfeldt borde inte ha polisskydd.
Citera
2023-10-17, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Hon säger som det är. Vad är problemet?

Reinfeldt borde inte ha polisskydd.
Precis så! Vad var det som gjorde att hans liv var mer värt än alla andras som var där.
Citera
2023-10-17, 05:51
Bannlyst
Citat:

Reinfeldt stod ju där vid podiet och bad mig öppna mitt hjärta för Lööfs alla kirurger och läkare från Afhanistan, landet utan vatten&avlopp samt 70% anlafabeter...

Det var Reinfeldt som konstaterade att det fanns jättemycket utrymme för svartskallar när man flög över landet...

Reinfeldt stod i bräschen och hade de ngula ledartröjan på sig när det kom till att välkomna svartskallarna, han borde tvingats att sitta kvar för att få känna på sin mångkultur samtidigt som media frågade om och om igen om det var detta som menades med öppna hjärtan?

Ta ansvar och uttala dig Conehead, äg att du var fel ute och cyklade uppåt väggarna, visa lite ballar!
Citera
2023-10-17, 05:55
Medlem
Enydrions avatar
Citat:

Ojdå, trodde först Expressen blivit vettiga och skrev det Jessica skrev (får skylla på min relativt nyligen stroke )

Reinfeldt är väl typ jämbördig med Hitler och Hitler skrivs det ju om i tid och otid i msm.....
Citera
2023-10-17, 06:00
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Carl Bildt försöker ställa upp till försvar för Reinfeldt.
Carl lilla du är en mutkolv jag vet det och du med-så håll käften,
för du tål inte att sanningen läggs ut.
Carl brukar jag tänka på som mer dement än Biden och det vill inte säga lite....

Tyvärr lurade Reinfeldt genom att låta bli att säga sanningen mig att rösta på honom i två val det dummaste jag någonsin gjort..

Om afs eller något blir alternativ att rösta på i framtiden, så får jag väl byta från SD.
Citera
2023-10-17, 06:12
Medlem
idontwannadies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Ojdå, trodde först Expressen blivit vettiga och skrev det Jessica skrev (får skylla på min relativt nyligen stroke )

Reinfeldt är väl typ jämbördig med Hitler och Hitler skrivs det ju om i tid och otid i msm.....

Det Reinfeldt har gjort är verkligen fruktansvärt och att skattebeta dessutom ska betala för skydd åt honom eftersom att det är så farligt att leva i det samhälle som han har skapat, är ju helt sjukt.

Dessa beslutsfattare, framförallt sådana med ett så stort ansvar för samhällsutvecklingen som Fredrik Reinfeldt behöver få stå till svars för vad de har ställt till med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in