Citat:
Ursprungligen postat av
Jaay
Men det ändrar inte att dom ändrat på gofundme sidan med detaljer. bruten rygg är borta, en morbror som ska göra hembesök
Men det kanske var det som dom fick veta utav läkare/advokat/pojkvän/vän etc. Man kan ju förstå paniken hos mamman när hon får samtalet. När dom inser att det behövs flera hundra tusen för att få hem henne så startar de en GoFundMe, man tänker nog inte så mycket mer än att pengar måste in snabbt. Man tänker nog heller inte att allt måste vara exakt konkret om vad det är som har inträffat utan man skriver det som låter bäst för stunden.
Det är jävligt sorgligt egentligen och jag kan förstå familjens ilska till viss del. Felicia har fått ta extremt mycket skit här utan att egentligen ha förtjänat det mer än någon annan OF-användare eller IG-modell. Som någon sa, ett barn av sin tid.
Det som kommit fram idag borde dock lyfts av familjen för längesedan när dom märkte att det började bli ett drev. Jag menar inte att mamman skulle ha detta som första prio men dom verkar ju ha en hel del vänner som velat ställa upp. Man hade kunnat sagt "Du det pågår en pajkastning mot familjen på flashback, skulle du kunna hjälpa mig att ta kort på dessa bilagor och lägga upp på GoFundMe?"
Men vilka lägger kommunikationsexperten upp? Offerter, det gjorde bara saken 100 gånger värre än vad det redan var. Jag hade inte velat ha Daniel som kommunikatör om det verkligen brann i knutarna, han är verkligen urusel på det. Men någonstans förstår jag också att han haft fullt upp med annat. Men dom har verkligen fått allt att se ut som en stor jävla bluff. Det går det inte att sticka under stolen med.