Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-14, 17:05
  #1
Medlem
Helvete, århundradets match.
Vem vinner, vem dör?

Verkar som att KSI slåss mot Tommy Fury.
Med John Fury som sidekick om resultatet inte är tillfredsställande.
2023-10-14, 18:32
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapplisan69
Helvete, århundradets match.
Vem vinner, vem dör?

Verkar som att KSI slåss mot Tommy Fury.
Med John Fury som sidekick om resultatet inte är tillfredsställande.

Hoppas KSI vinner fast jag inte vet ett skit om människan, Tommy Furys fans på Youtube verkar tro han är världsmästare då han vann över Jake Paul, knappt enligt min mening.

Pappa Fury ska vi inte tala om, helt överdrivet galen och beter sig som en 13 åring i internationell tv.

Dillon Danis vs Molgan Paul hoppas jag att Dillon vinner men 6 ronder är perfekt för WWE Paul med sin anabolastyrka att gå loss utan att dö av utmatthet
2023-10-14, 18:34
  #3
Medlem
NFCs avatar
Jake är på en helt annan nivå än KSI, KSI har ingen chans mot Tommy. Jag har satsat $600 på att Dillon Danis vinner.
2023-10-14, 18:55
  #4
Medlem
Jag tror inte Dillion vinner i en boxningsmatch, rätt uppenbart att Logan kurar, fightas de i Turkiet eller? Varför testas ingen?
2023-10-14, 19:11
  #5
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Jag tror inte Dillion vinner i en boxningsmatch, rätt uppenbart att Logan kurar, fightas de i Turkiet eller? Varför testas ingen?
Varför tror du Logan kurar?
2023-10-14, 19:23
  #6
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Varför tror du Logan kurar?


Är väl ganska uppenbart givet hans fysik
2023-10-14, 19:27
  #7
Medlem
Vart Kan Vi Se Live?
2023-10-14, 20:04
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Jake är på en helt annan nivå än KSI, KSI har ingen chans mot Tommy. Jag har satsat $600 på att Dillon Danis vinner.

Tommy har tekniken men kolla hur han såg ut mot Jake, som en amatör vilket han är men ändå borde han utklassat honom med bakgrunden han har, plus snacket han kör med som att han är en stor boxare.
Därför hoppas jag att han får stryk av en youtuber och läskförsäljare.
2023-10-14, 20:14
  #9
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Tommy har tekniken men kolla hur han såg ut mot Jake, som en amatör vilket han är men ändå borde han utklassat honom med bakgrunden han har, plus snacket han kör med som att han är en stor boxare.
Därför hoppas jag att han får stryk av en youtuber och läskförsäljare.


Tommys första fight inför en massiv publik när han slogs mot jake. Tror han var väldigt nervös. Ikväll kommer han snabbt avsluta matchen och big john går in i ringen och kör en doggy på ksi.
2023-10-14, 20:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Tommys första fight inför en massiv publik när han slogs mot jake. Tror han var väldigt nervös. Ikväll kommer han snabbt avsluta matchen och big john går in i ringen och kör en doggy på ksi.

Hahah ja eller så loosar Tommy och han får ett psykbryt! 😂

Hoppas du vinner lite pengar iaf!
2023-10-14, 20:19
  #11
Medlem
MIBRs avatar
Vilken tid slåss logan vs dillon
2023-10-14, 20:22
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Vilken tid slåss logan vs dillon

Förmodligen runt 23 tiden

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback