2023-10-15, 01:19
Bannlyst
KSI r s jvla arg ahhahaha
2023-10-15, 01:20
Medlem
Konkebanans avatar
Trkig fight och trkigt att ingen kunde "vinna" p ett vertygande stt.
2023-10-15, 01:25
Medlem
Grs de egentligen ngra dopingtester p de hr attenionwhoresen frn Youtube? Nr, var och hur?
2023-10-15, 01:28
Medlem
Byssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Grs de egentligen ngra dopingtester p de hr attenionwhoresen frn Youtube? Nr, var och hur?
Nej, inga tester tas. Dom trycker garanterat.
2023-10-15, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag hatar KSI. Men det dr var ett rn. Vad i helvete...
Nej, man vinner inga fighter p att hela tiden krama sin motstndare
Helt rligt r det bara pinsamt att ens kalla hela lajvandet fr boxning, hela eventet var s extremt amatrmssigt s det blev pinsamt att kolla p.
Men att sga att ksi blev rnad.. ne..
2023-10-15, 01:34
Medlem
Definitivt inget rn, men frvntade mig mer ifrn Tommy.

Det var inte KSI som var bra, utan Tommy som hade en dlig dag.

Men jklar vad allt kramades r frustrerande att titta p...
2023-10-15, 01:44
Medlem
Fy faen som Dillon skuffet 😥
2023-10-15, 01:57
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Nej, man vinner inga fighter p att hela tiden krama sin motstndare
Helt rligt r det bara pinsamt att ens kalla hela lajvandet fr boxning, hela eventet var s extremt amatrmssigt s det blev pinsamt att kolla p.
Men att sga att ksi blev rnad.. ne..
Tommy kramade ju tillbaka. Det var en totalt urusel match men jag ger nd 4 ronder till KSI och ven om han bara fr 3 s ska han vinna d Tommy blev frntagen pong. S jo det var ett rn och jag hll stenhrt p Tommy och ville att han skulle knocka skiten ur tnten KSI men jag klarar av att vara opartisk och att sga att Tommy vann 4 ronder r helt orimligt.

Hoppas Tommy slutar boxas. Han skmmer ut familjenamnet. Jag trodde han hade en dlig dag mot Jake Paul (och dr kunde Tommy blivit rnad d det var ett split decision trots att Tommy vann den matchen ganska klart) men hr klarar han inte ens av att sl ner en KSI som inte ens skyddade sig sjlv.
2023-10-15, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickees
Riggad match. Undra hur mycket Fury fick betalt fr att kramas.

Sg ut som om han bara anvnde en arm och inte ens sin "explosiva".. Sg definitivt riggat ut men han pstod ju att han varit skadad i 6 mnader efter fighten s det ligger nog ngon sanning i det.
-
-
Dillion trollade som vntat, han r den enda vinnaren och komikern, hoppas han fortstter twittra om fru Ragdoll. Knocken som Logan lovade kom aldrig, Dillion dansade runt och hnade honom och glmde frmodligen bort tiden, vad fan r det fr event 6 ronder? Minst 10 om de ska kalla varandra boxare.
2023-10-15, 02:09
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Sg ut som om han bara anvnde en arm och inte ens sin "explosiva".. Sg definitivt riggat ut men han pstod ju att han varit skadad i 6 mnader efter fighten s det ligger nog ngon sanning i det.
-
-
Dillion trollade som vntat, han r den enda vinnaren och komikern, hoppas han fortstter twittra om fru Ragdoll. Knocken som Logan lovade kom aldrig, Dillion dansade runt och hnade honom och glmde frmodligen bort tiden, vad fan r det fr event 6 ronder? Minst 10 om de ska kalla varandra boxare.
Tror det r svrt att f godknnande fr 10 ronder mellan tv personer som totalt gtt en proffsmatch tidigare tyvrr.
2023-10-15, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
vad fan r det fr event 6 ronder? Minst 10 om de ska kalla varandra boxare.
Jag tror inte att UK Boxing Commission tillter fler omgngar fr amatrer...
2023-10-15, 03:03
Medlem
Freshhprinces avatar
Det dr var inte boxning det var parodi. verhypad bullshit som vanligt. Tragiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in