Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-14, 12:17
  #1
Medlem
Kör just nu på LGD och MK677… inne på vecka 3 av 6 på LGD och inne på vecka 3 av 8 på MK677.

Har nyligen snubblat över Anavar, där möjligheten finns att köra 40mg i 25 dagar… (vet, lite kort tid) inkl PCT.

Är det ens värt att blanda in anavaret nu, för att boosta de sista 3 veckorna?!

Och sedan börja med PCT’n?

Eller är det enda jag vinner på detta upplägg en suppression?!
Citera
2023-10-14, 17:01
  #2
Medlem
Jag hade genuint varit försiktig med lever-toxiciteten när det gäller att slänga in ännu mer orala på en gång. LGD fuckar med mina lever-värden rätt bra ensamt på 10-20mg/dag
Citera
2023-10-14, 18:06
  #3
Medlem
Cyrex.s avatar
Hej och hå då var vi här igen där en spruträdd och fördomsfull 20-åring ska våldta sin lever och andra organ. Du känner dig odödlig nu men kommer gråta inför varje dialys.

Hur tänker du när du ska blanda ligandrol som är allt annat än vad anavar är och gör? Sen Mk677 på det också.

Vad är ditt mål med kuren?

Varför väljer du 3st orala steroider / sarms istället för en testo only kur på 250mg e5d?
Citera
2023-10-14, 18:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyrex.
Hej och hå då var vi här igen där en spruträdd och fördomsfull 20-åring ska våldta sin lever och andra organ. Du känner dig odödlig nu men kommer gråta inför varje dialys.

Hur tänker du när du ska blanda ligandrol som är allt annat än vad anavar är och gör? Sen Mk677 på det också.

Vad är ditt mål med kuren?

Varför väljer du 3st orala steroider / sarms istället för en testo only kur på 250mg e5d?


Vet att testo är bättre & att man ska ha det som grund & sedan toppa med orala.

Ja, anledningen är bla spruträdslan…

Som det är just nu, kör jag MK677 och LGD…
Det andra snubblade jag över idag från en kompis för en billig peng & slog till… Därav min fråga: om det är värt att brassa på sista 3 veckorna med Anavar eller avstå helt och skjuta på det
Citera
2023-10-15, 10:21
  #5
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Vet att testo är bättre & att man ska ha det som grund & sedan toppa med orala.

Ja, anledningen är bla spruträdslan…

Som det är just nu, kör jag MK677 och LGD…
Det andra snubblade jag över idag från en kompis för en billig peng & slog till… Därav min fråga: om det är värt att brassa på sista 3 veckorna med Anavar eller avstå helt och skjuta på det

Är nog bättre att vänta runt 2 månader efter att du avslutat sarmkuren innan du kör anavar.
Citera
2023-10-15, 12:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Är nog bättre att vänta runt 2 månader efter att du avslutat sarmkuren innan du kör anavar.


Tack och bock!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback