Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-14, 04:48
  #1
Avstängd
knudos avatar
Varför kommer man flera liter när bruden får ordentligt med stryk och blir strypt? Såg nyss på någon video där hon fick ta den djupt ner i halsen och vart strypt under akten. Aldrig kommit så hårt. Vanligt mjukt sex gör en knappt upphetsad tycker jag.
Citera
2023-10-14, 04:51
  #2
Avstängd
Full-Retards avatar
Det har som du skriver med upphetsning med att göra.

Önskar att jag själv kunde spruta flera liter.
Citera
2023-10-14, 04:56
  #3
Avstängd
knudos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Det har som du skriver med upphetsning med att göra.

Önskar att jag själv kunde spruta flera liter.

Deci-liter

Kolla dina testosteronvärden annars.
Citera
2023-10-14, 04:58
  #4
Avstängd
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Deci-liter

Kolla dina testosteronvärden annars.

Flera deciliter är ändå helt ok.
Citera
2023-10-14, 05:10
  #5
Medlem
Pruttmuffs avatar
Centi-liter. 😄
Citera
2023-10-14, 06:30
  #6
Avstängd
schizoflenss avatar
Skjuter du ut en pint mansgrädde så får det ses som väldigt imponerande, du borde våldsporrunka framför guiness world record....
Citera
2023-10-14, 07:20
  #7
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizoflens
Skjuter du ut en pint mansgrädde så får det ses som väldigt imponerande, du borde våldsporrunka framför guiness world record....
Halvliter i kaffet fixar orken. Sedan gammalt.
Citera
2023-10-14, 10:07
  #8
Medlem
Flera liter?

Vart sprutar man då för att inte kladda ner halva lägenheten
Citera
2023-10-14, 12:59
  #9
Medlem
orrecrists avatar
Låter som du har en lagom störning alternativt porrskadad som aldrig nöjer sig , vill bara ha mer & mer & sjukare & sjukare.. ungefär som en själv.
Citera
2023-10-21, 22:41
  #10
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Centi-liter. 😄
Snittet lär vara 15 MILLIliter...
Citera
2023-10-21, 23:36
  #11
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Snittet lär vara 15 MILLIliter...
Jag får flera centiliter. När min senaste tjej sög av mig så trodde hon att jag kissade på mig i munnen på henne, men det var bara utlösning.

Jag har kronisk ickebakteriell prostatit, så det kanske beror på min stora säd. Sperman känns även oljig, vilket jag tror beror på mycket äggviteämnen.

Vi försökte få barn under ett års tid, men hon blev inte gravid, så jag börjar fundera på om jag är steril?
Citera
2023-11-02, 00:00
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Jag får flera centiliter. När min senaste tjej sög av mig så trodde hon att jag kissade på mig i munnen på henne, men det var bara utlösning.

Jag har kronisk ickebakteriell prostatit, så det kanske beror på min stora säd. Sperman känns även oljig, vilket jag tror beror på mycket äggviteämnen.

Vi försökte få barn under ett års tid, men hon blev inte gravid, så jag börjar fundera på om jag är steril?
Med ovanligt stor mängd kan det också vara hyperspermia som också skulle kunna förklara att du har svårare att få barn (spermierna "späds ut" av sperman). Men självklart en Internetgissning med allt vad det innebär. https://en.wikipedia.org/wiki/Hyperspermia
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback