2024-01-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Det mesta tyder på att han är död men det finns ändå ett par grejer som gör att jag ifrågasätter det hela.

Benzema gick ut några timmar innan händelsen och skrev att det kommer bra nyheter från ”grabbarnas” advokater inom kort. Han snackade då alltså om Elias Bäck, Moewgli och dom andra som sitter häktade i Tunisien. Han skrev också att dom har massa grejer på gång som kommer chocka Sverige.

Han skrev kvällen innan det massa grejer riktade direkt till jordgubben och sa åt honom att han är villig att låta honom vara om han drar sig ur ”gamet” men om jordgubben inte skulle göra det så skrev Benzema att han hade massa överraskningar till honom.

Även Benzemas instagram har rensats efter hans död och breven/varningarna till Jordgubben och Jordbro har tagits bort timmar efter hans död. Även dom flesta bilderna som Benzema lagt upp togs bort. Det här är något som jag själv la märke till.

Svårt att ifrågasätta bilderna. Det är ingen tvekan om vem som är i bilen och det verkar också vara tydligt vem som har gjort det samt vem som har beställt det.
Citera
2024-01-09, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Länka gärna irakiska media. Tack.
https://baghdadtoday.news/23969.html
Citera
2024-01-09, 16:31
Medlem
Citat:
Länka gärna irakiska media. Tack.

Är ju inte samma, MGM har mycket mindre kedja
Citera
2024-01-09, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Jag tycker det ser ut som finnar. Här kommer en bättre bild:
BILD PÅ (troligen) MGM enligt tråden.

Gjuli@n Preng@
https://ibb.co/19bnKtX

MGM förekommer i detta mål och FUP:
Misstänkt mord Söderhamn 2022-02-28 - en avliden och en svårt skadad
allt annat stämmer också med det media har skrivit att han blev dömd till 10 månader 2022 och att han bor i hudiksvall
Citera
2024-01-09, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowhite6
Grek?
Alban
Citera
2024-01-09, 16:37
Medlem
Citat:
Det mesta tyder på att han är död men det finns ändå ett par grejer som gör att jag ifrågasätter det hela.

Benzema gick ut några timmar innan händelsen och skrev att det kommer bra nyheter från ”grabbarnas” advokater inom kort. Han snackade då alltså om Elias Bäck, Moewgli och dom andra som sitter häktade i Tunisien. Han skrev också att dom har massa grejer på gång som kommer chocka Sverige.

Han skrev kvällen innan det massa grejer riktade direkt till jordgubben och sa åt honom att han är villig att låta honom vara om han drar sig ur ”gamet” men om jordgubben inte skulle göra det så skrev Benzema att han hade massa överraskningar till honom.

Även Benzemas instagram har rensats efter hans död och breven/varningarna till Jordgubben och Jordbro har tagits bort timmar efter hans död. Även dom flesta bilderna som Benzema lagt upp togs bort. Det här är något som jag själv la märke till.

Tänkte att jag måste gå in och kolla, finns det någon stackare kvar som fortfarande tror att han verkligen inte är död?

Dina argument däremot, verkligen försökt sätta mig in i hur du tänker men det är fan inte lätt..

Det är alltså ett problem att han använde Instagram som vanligt fram till sin död? Du menar alltså att om han nu skulle dö skulle han ha vetat om det och lagt ifrån sig luren i god tid och bara inväntat skytten? Och inte kört på med alla deras planer dem hade med nystartade La Liga?
Senast redigerad av Flashbackreg 2024-01-09 kl. 16:40.
Citera
2024-01-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Står att polisen bevakar hans familjs adress, då är man orolig för hämnd, frågan är bara vilka som kan tänkas hämnas Benzema

Man mår fan dåligt över detta land när det skall läggas resurser på detta avskums familj. Dom jublade nog fint när smycken o pengar dansade in trots dom visste va han höll på med.
Låt dom själva bekosta någon ABAB vakt som står där med ficklampa
Citera
2024-01-09, 16:40
Medlem
Citat:

det skulle krävas "CIA" nivå på resurserna för att iscensätta det du insinuerar. möjligt att han hade mängder av planer. någon blev ihjälskjuten i den där bilen igår.

alla källor värd namnet (och mindre värda) säger att det var mustafa "benzema" aljiburi.
Citera
2024-01-09, 16:41
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
https://baghdadtoday.news/23969.html

Ja, den har vi redan sett.
Citera
2024-01-09, 16:42
Citat:
Jag tycker det ser ut som finnar. Här kommer en bättre bild:
BILD PÅ (troligen) MGM enligt tråden.

Gjuli@n Preng@
https://ibb.co/19bnKtX

MGM förekommer i detta mål och FUP:
Misstänkt mord Söderhamn 2022-02-28 - en avliden och en svårt skadad

Tycker den första bilden ser han mer ut som en arab eller något liknande.

Andra bilden ser man att det är någon från Balkan.

Är det verkligen samma person?
Citera
2024-01-09, 16:45
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinbrud
Om hämnd kommer mot skyttens familj tror jag inte på.

Det är de stora som kommer jaga varandra, dödar man en "torped" kommer inte ge något.

Gissar på att någon åt jordgubbens sida kmr ryka och sen fortsätter det såhär.

Det får vi i sanning hoppas. Att de avlivar varandra som de getknullande avarter de är, ja det blir ingen ledsen för.
Citera
2024-01-09, 16:47
Medlem
Citat:
Ja, den har vi redan sett.
Du frågade efter irakisk media med bild på halskedja?
Citat:
Ursprungligen postat av Dinbrud
Tycker den första bilden ser han mer ut som en arab eller något liknande.

Andra bilden ser man att det är någon från Balkan.

Är det verkligen samma person?
Håller med, men jag har grävt lite till. SVTs artikel om mordet i Bagdad har en bild på MGM från hans telefon.

Bild: https://ibb.co/175m9kz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in