Citat:
Ursprungligen postat av
cheezy
Det mesta tyder på att han är död men det finns ändå ett par grejer som gör att jag ifrågasätter det hela.
Benzema gick ut några timmar innan händelsen och skrev att det kommer bra nyheter från ”grabbarnas” advokater inom kort. Han snackade då alltså om Elias Bäck, Moewgli och dom andra som sitter häktade i Tunisien. Han skrev också att dom har massa grejer på gång som kommer chocka Sverige.
Han skrev kvällen innan det massa grejer riktade direkt till jordgubben och sa åt honom att han är villig att låta honom vara om han drar sig ur ”gamet” men om jordgubben inte skulle göra det så skrev Benzema att han hade massa överraskningar till honom.
Även Benzemas instagram har rensats efter hans död och breven/varningarna till Jordgubben och Jordbro har tagits bort timmar efter hans död. Även dom flesta bilderna som Benzema lagt upp togs bort. Det här är något som jag själv la märke till.
Tänkte att jag måste gå in och kolla, finns det någon stackare kvar som fortfarande tror att han verkligen inte är död?
Dina argument däremot, verkligen försökt sätta mig in i hur du tänker men det är fan inte lätt..
Det är alltså ett problem att han använde Instagram som vanligt fram till sin död? Du menar alltså att om han nu skulle dö skulle han ha vetat om det och lagt ifrån sig luren i god tid och bara inväntat skytten? Och inte kört på med alla deras planer dem hade med nystartade La Liga?