2024-01-05, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Nu behöver jag verkligen din hjälp för att förstå.

Hos 333_modric (på grammet, med dina ord)) finns en kort sekvens med ett inspelat telefonbråk mellan, som jag uppfattar det, Benzema och Fonz från Malmö.
Med en bild på Fonz pass, en 🔫 och lite annat…

Vem ligger bakom?
Finns den en lite längre sekvens någonstans?
Hur ska man tolka det?

Alla dessa La Liga konton på grammet är organiserad av Benzema. Han är hjärnan bakom allt det här. Jag vet inte om det finns ett längre klipp men är denna Omar Fonz på fri fot i Dubai? Han är väl efterlyst? Modric ska vara släkt till Elias.

Det finns ett konto på grammet som heter Benzemas Internetgangster. Lyssna på storyn där. Du finner lite svar där.
Senast redigerad av TopDogg08 2024-01-05 kl. 22:30.
Citera
2024-01-05, 22:50
Medlem
Citat:
Nu behöver jag verkligen din hjälp för att förstå.

Hos 333_modric (på grammet, med dina ord)) finns en kort sekvens med ett inspelat telefonbråk mellan, som jag uppfattar det, Benzema och Fonz från Malmö.
Med en bild på Fonz pass, en 🔫 och lite annat…

Vem ligger bakom?
Finns den en lite längre sekvens någonstans?
Hur ska man tolka det?
https://youtu.be/e2TTu50Bg2I?si=884lI9q7b9YwdEgV hela samtalet mellan Benzema o Fonz
Citera
2024-01-05, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
För ingen är lojal i slutändan och folk säljer varann för sitt egna bästa

Fattar ej, benz var ju med räven när det var som brutalast och nu enligt han själv så har han inte gjort ngt och dem andra har gjort allt osv?

Vissa valde jordgubben endast pga av allt detta med familjer, barn, rövens fula spel m.m. och ändå hatar Benz på dem för de inte valde rövens sida???? Säger ej att han ska stötta jordgubben, men vrf "vara efter" de som tog 🍓 sida endast pga att räven gick över gränsen? Jag menar benz fortsatte med röven.. Det finns ju några enstaka som blivit grovt beblandade tack vare deras skit och nu anses som värsta grejen och även deras anhöriga blir berörda. Och ändå stöttar inte benzema dem för att de lämnade räven pga hans äckliga spel. Och så säger benz att han är emot alla detta, hjälper familjer m.m. för att nästa sekund sitta och hota folk och erbjuder pengar för att få fram med m.m. Alltså vad fan är han för pajas????????
Citera
2024-01-05, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Alla dessa La Liga konton på grammet är organiserad av Benzema. Han är hjärnan bakom allt det här. Jag vet inte om det finns ett längre klipp men är denna Omar Fonz på fri fot i Dubai? Han är väl efterlyst? Modric ska vara släkt till Elias.

Det finns ett konto på grammet som heter Benzemas Internetgangster. Lyssna på storyn där. Du finner lite svar där.

Tack!
Och är det Benzema som ligger bakom det kontot också? Eller någon som vill dra ner brallorna på honom? Känner mig dum som inte fattar.

Ja, Fonz är internationellt efterlyst. Har tagit hand om åtskilliga kilon, vågar nästan skriva ton, åt Rawa Majid. Bland annat genom en stor ”TP-organisation” med numrerade stashbilar som fraktat upp i landet från Skåne.

Någon på grammet antydde att den där bilden på en 🔫 och en utskriven summa pengar tillsammans med inspelningen var som ett mordkontrakt. Men så uppfattade inte du det i alla fall?

Och utöver detta: det vore intressant att veta hur gamla ljudmeddelandena i tråden är. För Fonz säger gång efter gång ”nu när han sitter inne”. Och DET bör han ha koll på.
Senast redigerad av Right-humanist 2024-01-05 kl. 23:13.
Citera
2024-01-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shottazbyn
https://youtu.be/e2TTu50Bg2I?si=884lI9q7b9YwdEgV hela samtalet mellan Benzema o Fonz

Åh, stort tack! 🙏😃

Och jisses, måste jag tillägga.
Vilket drama! De äldre och mer tillbakadragna narkotikagrossisterna måste skratta ihjäl dig när de sitter med sin sangria på spanska solkusten.
Citera
2024-01-05, 23:11
Medlem
Är man feg och vill inte vara med i leken längre då får man spela död
Citera
2024-01-06, 13:01
Medlem
Citat:
Tack!
Och är det Benzema som ligger bakom det kontot också? Eller någon som vill dra ner brallorna på honom? Känner mig dum som inte fattar.

Ja, Fonz är internationellt efterlyst. Har tagit hand om åtskilliga kilon, vågar nästan skriva ton, åt Rawa Majid. Bland annat genom en stor ”TP-organisation” med numrerade stashbilar som fraktat upp i landet från Skåne.

Någon på grammet antydde att den där bilden på en 🔫 och en utskriven summa pengar tillsammans med inspelningen var som ett mordkontrakt. Men så uppfattade inte du det i alla fall?

Och utöver detta: det vore intressant att veta hur gamla ljudmeddelandena i tråden är. För Fonz säger gång efter gång ”nu när han sitter inne”. Och DET bör han ha koll på.

Det kontot verkar vara raderat nu men det verkar ha varit Omar själv. Hur kan han röra sig i Dubai isf när det tidigare har skett gripanden av utländska medborgare där?

Jag vet inte om något kontrakt på just det men kom upp några bilder på Jordgubbens och hans allierade som kunde tolkas som kontrakt.

Ja, det med att han sitter inne är rätt intressant. De måste väl vara rätt så nya men frågan är vilken information Omar har av Räven nu eller har han bara läst det andra gjort att han åkt fast i Iran.
Citera
2024-01-06, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Det kontot verkar vara raderat nu men det verkar ha varit Omar själv. Hur kan han röra sig i Dubai isf när det tidigare har skett gripanden av utländska medborgare där?

Jag vet inte om något kontrakt på just det men kom upp några bilder på Jordgubbens och hans allierade som kunde tolkas som kontrakt.

Ja, det med att han sitter inne är rätt intressant. De måste väl vara rätt så nya men frågan är vilken information Omar har av Räven nu eller har han bara läst det andra gjort att han åkt fast i Iran.

Hmmm…blev tveksam när jag sedan att det nu borttagna kontot följde alla andra Benzema/LaLiga-konton. Men oavsett vem som låg bakom så borde man ju kopierat.

Där fanns ju mängder av intressant information. Man fick läsa snabbt för att hinna ta till sig allt Benzema hade skrivit, men shit vad han visar hur störd han är. Och roligt när han skriver att Fonz ”gömde sig” i Dubai och och ”slapp undan all stress” man blev utsatt för av Räven.
Alla andra är alltid fegisar som gömmer dig, själv var han i Turkiet i tre år enligt egen utsago, men drog till Irak när det började bli hett om öronen.

Har såklart absolut inget till övers för Fonz (han har gjort många riktigt fula saker!) men kan ju tycka det är lite uppfriskande när han påminner Benzema om att denne var en del av allt han nu inte vill kännas vid och dessutom konfronterar Benzema med varför denne inte skulle ”knulla honungen” (Räven alltså) etc etc så länge Räven var på fri fot.

Oavsett allt, måste all info vara rena drömmen för Polisens underrättelseverksamhet.

Jag tänker att det ska mycket till innan Dubai överlämnar någon. Den enda jag kommer på är Mekky och då var han ”Most wanted”, efterlyst för flera råa mord (varav ett vid en konfirmation/religiös tillställning) och dessutom till Spanien.
Vet du fler som gripits och utlämnats?
Citera
2024-01-06, 15:31
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Hmmm…blev tveksam när jag sedan att det nu borttagna kontot följde alla andra Benzema/LaLiga-konton. Men oavsett vem som låg bakom så borde man ju kopierat.

Där fanns ju mängder av intressant information. Man fick läsa snabbt för att hinna ta till sig allt Benzema hade skrivit, men shit vad han visar hur störd han är. Och roligt när han skriver att Fonz ”gömde sig” i Dubai och och ”slapp undan all stress” man blev utsatt för av Räven.
Alla andra är alltid fegisar som gömmer dig, själv var han i Turkiet i tre år enligt egen utsago, men drog till Irak när det började bli hett om öronen.

Har såklart absolut inget till övers för Fonz (han har gjort många riktigt fula saker!) men kan ju tycka det är lite uppfriskande när han påminner Benzema om att denne var en del av allt han nu inte vill kännas vid och dessutom konfronterar Benzema med varför denne inte skulle ”knulla honungen” (Räven alltså) etc etc så länge Räven var på fri fot.

Oavsett allt, måste all info vara rena drömmen för Polisens underrättelseverksamhet.

Jag tänker att det ska mycket till innan Dubai överlämnar någon. Den enda jag kommer på är Mekky och då var han ”Most wanted”, efterlyst för flera råa mord (varav ett vid en konfirmation/religiös tillställning) och dessutom till Spanien.
Vet du fler som gripits och utlämnats?
Ridouan Taghi 2019 utlämnades.
Ridouans 22 åriga son Faissal T greps på begäran av Holland i Dubai juli 2023 och skall utlämnas. Han hade varit efterlyst i flera år men tydligen fick Dubai nys om att han befann sig där.

Dock har väl USA och Holland redan ett avtal om utlämning från Dubai.
Kan inte ge exempel på svensk efterlysning dock förutom Mekky. Kanske kommer…
Off topic Intressant kanal om FT och Hollands drug King Pings https://m.youtube.com/watch?v=ai-83iQRKdU
Senast redigerad av Pandalina4 2024-01-06 kl. 16:00.
Citera
2024-01-06, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Ridouan Taghi 2019 utlämnades.
Ridouans 22 åriga son Faissal T greps på begäran av Holland i Dubai augusti 2023 och skall utlämnas. Han hade varit efterlyst i flera år men tydligen fick Dubai nys om att han befann sig där.

Dock har väl USA och Holland redan ett avtal om utlämning från Dubai.
Kan inte ge exempel på svensk efterlysning dock förutom Mekky.

Du har såklart rätt om RT, tappade bort honom (Och sonen visste jag inte om.)
Med då pratar vi ju verkligen high value target, och dit hör ju knappast Fonz.
Vi får väl se om något händer.
Citera
2024-01-08, 14:40
Medlem
Benzema död

Jordgubben, Jordbro, Dalen, 23st alla dissar han på ig
Citera
2024-01-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shottazbyn
Benzema död

Jordgubben, Jordbro, Dalen, 23st alla dissar han på ig
En La Liga-medlem la upp en bild på Benzema med ”R.I.P” också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in