Citat:
Ursprungligen postat av
TopDogg08
Det kontot verkar vara raderat nu men det verkar ha varit Omar själv. Hur kan han röra sig i Dubai isf när det tidigare har skett gripanden av utländska medborgare där?
Jag vet inte om något kontrakt på just det men kom upp några bilder på Jordgubbens och hans allierade som kunde tolkas som kontrakt.
Ja, det med att han sitter inne är rätt intressant. De måste väl vara rätt så nya men frågan är vilken information Omar har av Räven nu eller har han bara läst det andra gjort att han åkt fast i Iran.
Hmmm…blev tveksam när jag sedan att det nu borttagna kontot följde alla andra Benzema/LaLiga-konton. Men oavsett vem som låg bakom så borde man ju kopierat.
Där fanns ju mängder av intressant information. Man fick läsa snabbt för att hinna ta till sig allt Benzema hade skrivit, men shit vad han visar hur störd han är. Och roligt när han skriver att Fonz ”gömde sig” i Dubai och och ”slapp undan all stress” man blev utsatt för av Räven.
Alla andra är alltid fegisar som gömmer dig, själv var han i Turkiet i tre år enligt egen utsago, men drog till Irak när det började bli hett om öronen.
Har såklart absolut inget till övers för Fonz (han har gjort många riktigt fula saker!) men kan ju tycka det är lite uppfriskande när han påminner Benzema om att denne var en del av allt han nu inte vill kännas vid och dessutom konfronterar Benzema med varför denne inte skulle ”knulla honungen” (Räven alltså) etc etc så länge Räven var på fri fot.
Oavsett allt, måste all info vara rena drömmen för Polisens underrättelseverksamhet.
Jag tänker att det ska mycket till innan Dubai överlämnar någon. Den enda jag kommer på är Mekky och då var han ”Most wanted”, efterlyst för flera råa mord (varav ett vid en konfirmation/religiös tillställning) och dessutom till Spanien.
Vet du fler som gripits och utlämnats?