Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-15, 20:56
Medlem
Gissar att Räven använt sina politiska kontakter och poliskontakter i Irak till att få grabbarna dömda till döden. Det är redan känt att Räven har kontakter med säkerhetstjänsten i Irak eftersom han hann fly innan han skulle gripas. Han har säkert betalat säkerhetstjänsten bra med pengar för att tortera grabbarna svårt.
Citera
2024-06-15, 20:58
Citat:
Ursprungligen postat av Legendaryleif
Haha. Jaha du mena så, ja vem vet 😎 inte mycket som chockar mig längre faktiskt. Dock så är jag fortfarande nyfiken på varför TikTok omnämndes. 🧐

Personen gissade att han hade fått skyddad identitet och bytt namn men sen skaffat TilTok. Jag gissar att hen då menade att han kunde söka upp gamla vänner via sociala medier och blev sugen på att ses och sen började skjuta folk igen 😛.
Citera
2024-06-15, 20:59
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
Gissar att Räven använt sina politiska kontakter och poliskontakter i Irak till att få grabbarna dömda till döden. Det är redan känt att Räven har kontakter med säkerhetstjänsten i Irak eftersom han hann fly innan han skulle gripas. Han har säkert betalat säkerhetstjänsten bra med pengar för att tortera grabbarna svårt.

Bra gjort isåfall. Hoppas att ”Grabbarna” då i sin tur kan få Räven-gänget dömda för mord på livstid i Albanien.
Citera
2024-06-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Personen gissade att han hade fått skyddad identitet och bytt namn men sen skaffat TilTok. Jag gissar att hen då menade att han kunde söka upp gamla vänner via sociala medier och blev sugen på att ses och sen började skjuta folk igen 😛.
Haha ” sugen på att ses och sen började skjuta folk igen”
Ja, undrar om det är lite av ett missbruk, som ett beroende för dem månne?
Jag menar det är ju inte första gången man ser avhoppare få sitt lilla sug tillbaka så att säga.
Citera
2024-06-15, 21:50
Medlem
Citat:
Varför skulle han ha gjort det tänker du? ”Benzema” tog väl avstånd ifrån foxtrot & bildade la liga? Så varför skulle Rawa vilja straffa Benzema’s mördare? 🤓
Citera
2024-06-15, 22:01
Citat:
Ursprungligen postat av Legendaryleif
Haha ” sugen på att ses och sen började skjuta folk igen”
Ja, undrar om det är lite av ett missbruk, som ett beroende för dem månne?
Jag menar det är ju inte första gången man ser avhoppare få sitt lilla sug tillbaka så att säga.

Bara en sista gång. Skulle bara ta ett litet återfall och så slog fällan igen, kom IGEN!! Jag har ju gått på Anonyma Mördare i ett år fram tills nu.
Citera
2024-06-15, 22:43
Medlem
killen till vänstern e personen som filmar från bilen tror ja https://files.fm/f/fkbf83sdzv
Citera
2024-06-15, 23:38
Medlem
Citat:
Benzema och räven var ju fiender. Om något, borde han tacka grabbarna för att ha mördat benzema, inte betala för tortyr och dödsdom? Eller.
Citera
2024-06-15, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4202
Hittade en till DOM B 1387-21Gjulj*n Preng* *a. https://anonymfile.com/qZ5rb/hlsingl...2021-09-16.pdf
Fyfan vad anonymfile suger. Vänta 40 sek för att bli sönderspammad med massa reklam och skit.
Kan du lägga upp filen på något seriöst ställe?
Citera
2024-06-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
killen till vänstern e personen som filmar från bilen tror ja https://files.fm/f/fkbf83sdzv
Länken fyngerar inte ?
Citera
2024-06-15, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Här är häktningsprotokollet om krigsförbrytelse och därmed hans ID (och dåvarande namn.)

https://easyupload.io/jc9jps

Jag delar av princip aldrig hela LVU-domar då det nästan alltid finns allt för privata och integritetskänsliga uppgifter om anhöriga som jag inte vill hänga ut.
Men här några citat från en LVU-dom från 2017.
Kan du ladda upp igen, filen finns inte
Citera
2024-06-15, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D
https://politiko.al/english/e-tjera/ekzekutoi-benzeman-suedia-paguan-10-mln-euro-per-te-mbrojtur-shqiptarin-i506291
Du fattar väll att påståendet kommet från en albansk journalist med 0 källor. Påstår att sverige ska betaot för att undvika dödstaff - och så dömdes man till döden 🙃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in