2021-08-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Troll och trams, baserat p knslor.. det vet du va? Lgg ner.

Den enda som verkar trolla hr r du. Baserat p knslor? Det var ju helt och hllet baserat p det du sjlv skrivit vilket var uppenbart motsgelsefullt.

Citat:
Mindre n det..
Finns runt 44.000 tusen autentiska verifierade medium slkten sedan finns det folk som inte kommit ut med det nnu och d inte har blivit knd.

Jaha, s inte 1% av vrldens befolkning lngre d, hur ska du ha det?

Citat:
Saida..
Var en legend i mnga mnniskors gon och kommer att frbli en hjlte i mnga mnniskor gon.

Men hon var dessutom en av oss frfljd och trakasserad fr dom frmgor ftts med hr i livet.

Den som talar negativt om Saida kommer att bli dmd till den vrsta frbannelse som finns i livet.

Har du sett hennes prestationer p tv, det var ju uppenbart att hon bara satt och gissade. Sen om hon sjlv verkligen trodde p det eller inte r en annan femma. Men mycket mer uppenbar bedragare/sjlvbedragare blir svr att hitta.
Citera
2021-08-05, 22:16
Avstngd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Den enda som verkar trolla hr r du. Baserat p knslor? Det var ju helt och hllet baserat p det du sjlv skrivit vilket var uppenbart motsgelsefullt.

Jaha, s inte 1% av vrldens befolkning lngre d, hur ska du ha det?

Har du sett hennes prestationer p tv, det var ju uppenbart att hon bara satt och gissade. Sen om hon sjlv verkligen trodde p det eller inte r en annan femma. Men mycket mer uppenbar bedragare/sjlvbedragare blir svr att hitta.

Blir svrt att finna dig relevant nr du saknar relevans till mnet som en obetydlig..

Var det ngonting annat n knslomssiga frdomar du har att komma med?

Den nda bedragaren hr r vl du som pstr att det r bedragare nr det inte r det..
Citera
2021-08-06, 19:46
Medlem
Citat:
Blir svrt att finna dig relevant nr du saknar relevans till mnet som en obetydlig..

Var det ngonting annat n knslomssiga frdomar du har att komma med?

Den nda bedragaren hr r vl du som pstr att det r bedragare nr det inte r det..

Obetydlig fr dig kanske. Jag var intresserad av det vernaturliga nr jag var i tidiga tonren. Drefter insg jag snart hur osannolikt det var att det existerade. Men sen dess har jag fljt vad som hnt i vrlden och alla tester som gjorts av de som anser sig har vernaturliga frmgor och det r mnga r vi talar om. Men inte en enda gng har det gett ngot entydigt resultat.

Du talar fortfarande om knslomssiga frdomar nr det var specifik kritik jag riktade mot det du skrev, svara p den istllet.

Ser man p de klipp som finns om Saida p det hon presterar s mste man inse att hon inte har ngra frmgor att tala om. De hade ju till och med kollat upp hur ofta hon hade rtt i programmet och det var inte ofta det, till och med som att man skulle kunna tro att hon bara satt och gissade...

Sen om hon sjlv trodde p det eller inte r som sagt en helt annan frga och om s var fallet var hon ju inte ngon medveten bedragare i alla fall.
Citera
2021-08-06, 20:35
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Var man en riktigt som mig, r det alltid trffskert och korrekt in i minsta detalj.

Men r man en lite svagare blodlinje, dr frmgor kan vara lite svagare kan man rka ut fr fel..

Det r helt enkelt avgrande hur starkt slkttrdet r och med det blodlinjen dvs hur stark r denna kunglighet egentligen innan pbrjar ett liknande arbete..

Fr aldrig ngonsin glmma bort hxprocesserna som nstan utplnade alla Guds utvalda vernaturliga mnniskor och hela deras vernaturliga slkttrd fr att frka dlja Guds existens.

Det finns inte mnga stora starka slkten kvar, vi rknas p endast en hand nufrtiden..

90% av alla bedragare nskar dom kunde vara mig, s dom ljuger och fantiserar ihop saker fr att framst som sdan..

Vi r 1% av hela mnniskoslktets befolkning, 99% av alla mnniskor nskar djupt inombords att dom kunde vara som oss.

Det du skriver r trosfrestllningar som stmmer vl verens med Harry Potter.
Med Potters terminologi tror du inte att du r ngot halvblod eller mugglare.

r Harry Potter din religion? Du tror andliga frmgor finns och rvs i slkten. Var tror du magiska frmgor kom ifrn? Vad sger din Harry Potter tro om framtiden? Slutstrid? Ragnark? Ska alla utan vernaturliga frmgor frslavas, som antyds i ngon av Potter filmerna?

ven i Nordisk folktro, som ligger nrmare mig, tror man att andliga vernaturliga frmgor har en bengenhet att "g i slkten", rvas mer eller mindre.
Men Nordisk folktro fraktar inte mnniskor som saknar andliga frmgor, fr de har andra styrkor.
Senast redigerad av TunderTarFyr 2021-08-06 kl. 20:41.
Citera
2021-08-07, 05:25
Avstngd
TwoThousands avatar
Citat:
Obetydlig fr dig kanske. Jag var intresserad av det vernaturliga nr jag var i tidiga tonren. Drefter insg jag snart hur osannolikt det var att det existerade. Men sen dess har jag fljt vad som hnt i vrlden och alla tester som gjorts av de som anser sig har vernaturliga frmgor och det r mnga r vi talar om. Men inte en enda gng har det gett ngot entydigt resultat.

Du talar fortfarande om knslomssiga frdomar nr det var specifik kritik jag riktade mot det du skrev, svara p den istllet.

Ser man p de klipp som finns om Saida p det hon presterar s mste man inse att hon inte har ngra frmgor att tala om. De hade ju till och med kollat upp hur ofta hon hade rtt i programmet och det var inte ofta det, till och med som att man skulle kunna tro att hon bara satt och gissade...

Sen om hon sjlv trodde p det eller inte r som sagt en helt annan frga och om s var fallet var hon ju inte ngon medveten bedragare i alla fall.

Kan du d inte behlla dina frdomar och frtal fr dig sjlv istllet? S vi slipper genomg en sdan knslomssig berg o dal bana nr du kommer med dessa hittep och spekulationer?

Det blir hela tiden tramsigt och offtopic, skriv bara en meningen om mnet s byter folk trd istllet fr att behva lsa snt som r raka motsatsen till verkligheten..

Min pong r att ingen bryr sig om vad du tycker och tnker om saken, vi r liksom tvungen att leva med det hr hela livet ut...

Skona den paranormala sidan frn dina spekulationer och funderingar, du gr bara folk arg och irriterad ver dom ord du anvnder nr du beskriver oss mnniskor som lever i frtryck.

Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Det du skriver r trosfrestllningar som stmmer vl verens med Harry Potter.
Med Potters terminologi tror du inte att du r ngot halvblod eller mugglare.

r Harry Potter din religion? Du tror andliga frmgor finns och rvs i slkten. Var tror du magiska frmgor kom ifrn? Vad sger din Harry Potter tro om framtiden? Slutstrid? Ragnark? Ska alla utan vernaturliga frmgor frslavas, som antyds i ngon av Potter filmerna?

ven i Nordisk folktro, som ligger nrmare mig, tror man att andliga vernaturliga frmgor har en bengenhet att "g i slkten", rvas mer eller mindre.
Men Nordisk folktro fraktar inte mnniskor som saknar andliga frmgor, fr de har andra styrkor.

Skriv inte mer, mnniska!
Innan du vcker odjuret!
Det gr i slkten vilket du inte vet ngonting om eftersom du inte vet ngonting om mnet du skriver om d eftersom du inte har spenderat hela ditt liv med mnet.

Du r inte en av oss, du har ingen rttighet att yttra dig om det hr mnet.
Citera
2021-08-07, 12:29
Medlem
Citat:
Kan du d inte behlla dina frdomar och frtal fr dig sjlv istllet? S vi slipper genomg en sdan knslomssig berg o dal bana nr du kommer med dessa hittep och spekulationer?

Det blir hela tiden tramsigt och offtopic, skriv bara en meningen om mnet s byter folk trd istllet fr att behva lsa snt som r raka motsatsen till verkligheten..

Min pong r att ingen bryr sig om vad du tycker och tnker om saken, vi r liksom tvungen att leva med det hr hela livet ut...

Skona den paranormala sidan frn dina spekulationer och funderingar, du gr bara folk arg och irriterad ver dom ord du anvnder nr du beskriver oss mnniskor som lever i frtryck.

S lnge s kallade paranormala kommer med diverse pstenden utan belgg s kommer dessa fortstta synas vilket de ocks ska gras s lnge inte ngon kan visa att det faktiskt r p riktigt och inte bara "hittep" som du kallar det.
Citera
2021-08-08, 02:50
Avstngd
TwoThousands avatar
Citat:
S lnge s kallade paranormala kommer med diverse pstenden utan belgg s kommer dessa fortstta synas vilket de ocks ska gras s lnge inte ngon kan visa att det faktiskt r p riktigt och inte bara "hittep" som du kallar det.

Kanske var fel metod fr att underska mnet paranormalt?

Har det aldrig korsat dina tankebanor att det kanske inte r mjligt fr vetenskapen att skapa belgg eftersom dess mtinstrument inte r kapabel till det?

Ifall skulle visa dig riskerar du att frlora ditt frstnd och hamna p mentalsjukhus/psyket..
Sg mig varfr skulle det vara annorlunda fr dig?

Varfr det skulle det vara skillnad p dig och dom 36st andra personer som inte vara kapabel att frestlla sig verkligheten utan istllet brast mentalt och frlorade sig sjlv medans?

Sitt inte utanfr hndelse centrum med en attityd, allt du gr r att provocera folk p det sttet.

OntTopic;

Likt vad Saida fick g igenom, s r det fortfarande frfljelse och frtryck ett par decennier eftert fr alla med frmgor i vrt moderna samhlle.
Citera
2021-08-08, 22:14
Medlem
Dd o terfdds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavall
lste i en tidning dr dom snackade med en Polis frn Boden, och enligt denna s hade hon i 80% av de gnger dom bad henne om hjlp rtt.

Wow, vad sger frnekarna om detta?

Hrde talas mycket om Saida p 90-talet, men det r frst nu jag studerar henne, ser just nu p en ytterst bra dokumentr om hennes vernaturliga frmgor p SVT-Play:

https://www.svtplay.se/video/3175402...472&id=jpAzMg4
Citera
2021-08-08, 22:22
Medlem
Dd o terfdds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Jag tycker att den dr miljonen r en hyfsad anledning. Jag hade ltt haft p mig en foliehatt i en dag fr den summan.

Varfr de med vernaturliga frmgor undviker att anvnda sina frmgor i sjlviskt syfte, som att bli miljonrer, r fr att de inser att de d kommer att frlora sina frmgor...
Senast redigerad av Dd o terfdd 2021-08-08 kl. 22:36.
Citera
2021-08-10, 15:17
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Skriv inte mer, mnniska!
Innan du vcker odjuret!
Det gr i slkten vilket du inte vet ngonting om eftersom du inte vet ngonting om mnet du skriver om d eftersom du inte har spenderat hela ditt liv med mnet.

Du r inte en av oss, du har ingen rttighet att yttra dig om det hr mnet.
Din hatiska instllning r precis som konflikten mellan trollkarlar och mugglare i Harry Potter.

Jag r uppvuxen med Svensk folktro, som ox gr i slkten, men helt utan hat mot andra.
Varsel och olika vernaturliga fenomen var vanligt i min mormors nrvaro och ibland hnder grejer i mitt liv och hem fortfarande. Ibland frvnas jag nr jag sjlv frmr gra andlig skillnad, jag har ex en gng stmt blod p en man som satt i en pl av blod med ett sr p benet som pumpade ut blod. Min dotter frefaller viss ppenhet men hon har inte n den personliga mognaden fr att gna sig t vernaturliga saker utan att vara rdd.

Din hatiska instllning till mig och andra r vrst fr dig sjlv.
Citera
2021-08-10, 19:04
Avstngd
TwoThousands avatar
Citat:
Din hatiska instllning r precis som konflikten mellan trollkarlar och mugglare i Harry Potter.

Jag r uppvuxen med Svensk folktro, som ox gr i slkten, men helt utan hat mot andra.
Varsel och olika vernaturliga fenomen var vanligt i min mormors nrvaro och ibland hnder grejer i mitt liv och hem fortfarande. Ibland frvnas jag nr jag sjlv frmr gra andlig skillnad, jag har ex en gng stmt blod p en man som satt i en pl av blod med ett sr p benet som pumpade ut blod. Min dotter frefaller viss ppenhet men hon har inte n den personliga mognaden fr att gna sig t vernaturliga saker utan att vara rdd.

Din hatiska instllning till mig och andra r vrst fr dig sjlv.

Alla mnniskor i denna vrld som frnekar Kristus r en del av anti Kristus flje.
Kunde dom inte sjlvmant erknna honom kommer dom att f hjlp med det.

Ingen av er lskar mig ssom mnniskosonen lskar mig..
Ja ingen av er har Guds krlek inombords fr att ni r uppvxt i det samhlle som frnekar den som skickat mig.

Det finns ingen annan Gud eller allsmktig kraft i hela vrlden n just treenigheten.

Till kamp gentemot falska religioner och phittade icke existerande Guds makter r vardagligt.
Str inte under ngon mnniskoreligion, fr den har vi arbetat fr att frinta ut frn samhllet.

Som konungen ver paranormal aktivitet frkunnar hrmed att slut tiden har pbrjats!

M sjukdomar krig och elnde drabba hela vrlden tills aska och ruiner bygger upp nytt frn grunden.

Hatet fr er r konsekvensen av att lmnat Gud, vilket r oacceptabelt under alla omstndigheter.

Den mnniska som frljligar mnniskor som Saida eller ngon annan med frmgor kommer att d den allra vrsta dden tillgnglig.

Du har glmt bort att det r frbjudet att frneka mnniskosonen, det r frbjudet att frneka det folk som mnniskosonen skickat till mnniskoslktet.

S sitter talar med den dde som ligger i kistan pvg till teruppstndelse, skulle lyssnat medans var i livet men nu r det frsent ka ivg till domedagen st till svars fr vad gjort i vrlden.
Senast redigerad av TwoThousand 2021-08-10 kl. 19:07.
Citera
2021-08-10, 19:32
Medlem
Citat:
jag har ex en gng stmt blod p en man som satt i en pl av blod med ett sr p benet som pumpade ut blod.

Intressant.
Fr man frga om du anvnde traditionella ramsor? Eller om du hade en personlig approach i din lsning?

Sg att du tidigare framgngsrikt lyckades blodstmma; i denna trd: (FB) Blodstmmare finns dem kvar? Har ni trffat dem senaste mnaderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in