Citat:
Ursprungligen postat av
TunderTarFyr
Din hatiska instllning r precis som konflikten mellan trollkarlar och mugglare i Harry Potter.
Jag r uppvuxen med Svensk folktro, som ox gr i slkten, men helt utan hat mot andra.
Varsel och olika vernaturliga fenomen var vanligt i min mormors nrvaro och ibland hnder grejer i mitt liv och hem fortfarande. Ibland frvnas jag nr jag sjlv frmr gra andlig skillnad, jag har ex en gng stmt blod p en man som satt i en pl av blod med ett sr p benet som pumpade ut blod. Min dotter frefaller viss ppenhet men hon har inte n den personliga mognaden fr att gna sig t vernaturliga saker utan att vara rdd.
Din hatiska instllning till mig och andra r vrst fr dig sjlv.
Alla mnniskor i denna vrld som frnekar Kristus r en del av anti Kristus flje.
Kunde dom inte sjlvmant erknna honom kommer dom att f hjlp med det.
Ingen av er lskar mig ssom mnniskosonen lskar mig..
Ja ingen av er har Guds krlek inombords fr att ni r uppvxt i det samhlle som frnekar den som skickat mig.
Det finns ingen annan Gud eller allsmktig kraft i hela vrlden n just treenigheten.
Till kamp gentemot falska religioner och phittade icke existerande Guds makter r vardagligt.
Str inte under ngon mnniskoreligion, fr den har vi arbetat fr att frinta ut frn samhllet.
Som konungen ver paranormal aktivitet frkunnar hrmed att slut tiden har pbrjats!
M sjukdomar krig och elnde drabba hela vrlden tills aska och ruiner bygger upp nytt frn grunden.
Hatet fr er r konsekvensen av att lmnat Gud, vilket r oacceptabelt under alla omstndigheter.
Den mnniska som frljligar mnniskor som Saida eller ngon annan med frmgor kommer att d den allra vrsta dden tillgnglig.
Du har glmt bort att det r frbjudet att frneka mnniskosonen, det r frbjudet att frneka det folk som mnniskosonen skickat till mnniskoslktet.
S sitter talar med den dde som ligger i kistan pvg till teruppstndelse, skulle lyssnat medans var i livet men nu r det frsent ka ivg till domedagen st till svars fr vad gjort i vrlden.