Citat:
Ursprungligen postat av
Diablo1118
Du citerade inte i ett inlägg utan hade det som signatur. Du kommenterade inte utifrån roll som vanlig användare utan ett påstående att det är en dålig moderator. Har du åsikter om en moderator följ rutin för att framföra din kritik. Inte jätte svårt. Jag står fast med min åsikt att det är 0.06 och en varning för det eller 0.05 är fullt rimlig.
Så om jag har en signatur att en moderator är bäst och citerar ett inlägg denna gjort som användare blir jag också varnad?
Hen skrev inlägget som användare korrekt men att påpeka att hen även är sämst som mod är inte samma sak som att kommentera moderatorsåtgärder. Speciellt inte då hen sitter och gissar utan att veta vad hen pratar om, utan postar för att få högt postcount.
Sen skriver du i praktiken att du begick brott x men blir straffad för brott y, det är inte så noga då vi inte vet vad vi håller på med, tänk om vårt rättssystem funkade lika
Ungefär som att chefen på ditt jobb krockar med firmabilen och dom anställda gör sig lustiga över att chefen är sämst som bilförare. Detta hade du och dina kompisar förstått om ni haft ett jobb.
Du tror någon chef irl skulle bli kränkt över detta som du och dina kompisar blir?
Jag tycker Martin Olsson är/var sämst i landslaget, jag tycker VAG-bilar är dom sämsta som tillverkats måste jag följa någon rutin för att få framföra detta på nya flashback också?
Kan du inte bara erkänna att för att jag gjorde din kompis ledsen så hittar ni på egna regler?