2023-10-09, 19:13
Medlem
Public Enemys avatar
Knarklangare får väl dödsstraff i Iran?
Citera
2023-10-09, 19:38
Medlem
Hoppas han dör där på ett eller annat sätt. Jag hoppas verkligen inte att han utlämnas till Sveriges gangster paradis med fjolliga straff och bakbundna poliser.

Varenda jävel som är med i ett kriminellt gäng ich knarklangare borde ges nackskott och grävas ner.
Citera
2023-10-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Han lär inte bli hängd i Iran för han har förmodligen inte gjort några allvarliga brott där.
Varför inte?
Elda upp en koran i Stockholm så får du en fatwa upp i röven från Iran på timmen.
Dom får göra det samma i det här fallet också. Knarkbrott i Sverige,-halshuggning i Teheran.
Citera
2023-10-09, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Och det passet var FALSKT.
I stället för att stå bredbent med din micropenis och leta oviktiga fel , kanske du borde läsa, tänka och förstå mer.
Ja? Det har jag inte sagt något om. Eller egentligen vet vi ju inte, men det är det som Turkiet påstår och utreder. Hans IRAKISKA pass, sluta säg IRANSKA ni förvirrar tråden. Jävla dyslektiker, skit du i min 32cmare - jag står bredbent och letar fel så länge jag vill.
Citera
2023-10-09, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uppsalavetarn
låter ju inte så genomtänkt. risken är väl att de inte fängslar honom alls isåfall och låter honom fortsätta styra foxtrot och beordra mord och sprängningar i sverige därifrån?

I fängelse lär han hamna för turkarna gillar inte att de skjuter i de rika kvarteren.
Citera
2023-10-09, 19:55
Medlem
Jordgubben skickar hot till alla runt/i foxtrot som har allians med räven. Han kör all in killen
Citera
2023-10-09, 20:44
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jordgubben skickar hot till alla runt/i foxtrot som har allians med räven. Han kör all in killen

Inte så konstigt. Många hade nog gjort likadant om han mördade deras mamma...

Jag hade då kört in i döden
Citera
2023-10-09, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle

Källa? eller exempel?
Citera
2023-10-09, 21:05
Medlem
jacknicholsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Inte så konstigt. Många hade nog gjort likadant om han mördade deras mamma...

Jag hade då kört in i döden

Exakt så. Jag kan förstå att gå på jordgubbens mamma var den ”ultimata” hämnden eller vad det nu ska föreställa. Men det är så utomjordiskt korkat? Hur många fler fiender skaffa han sig med det draget? Hur många fler alliera sig med jordgubben pga av det?

Det kanske kvittar, förvisso. Men allt detta handlar väl från början till slut om pengar och om vi tar oss till en imaginär värld där räven tar sig ur detta och ska ut på marknaden igen. Vem vill göra affärer med någon som tappat all slags streetkredd? Det är till och med ett grovt övertramp in en värld där det är normaliserat att ha ihjäl barn. Som sagt, korkat. Men vad vet jag.
Citera
2023-10-09, 21:39
Medlem
Viktor79xs avatar
Ny minidokumemtär om räven från Holland crime boulevard . Riktigt bra kanal som förklarar vilka som styr narkotikahandeln i Europa.

https://youtu.be/k2VWZ3-OsuU?si=mLEOLrneibunZxoV
Senast redigerad av Viktor79x 2023-10-09 kl. 22:06.
Citera
2023-10-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emtor
Varför inte?
Elda upp en koran i Stockholm så får du en fatwa upp i röven från Iran på timmen.
Dom får göra det samma i det här fallet också. Knarkbrott i Sverige,-halshuggning i Teheran.

Är det han som har eldat upp koraner? Jag tror inte det.
Citera
2023-10-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Knarklangare får väl dödsstraff i Iran?

Det borde ju krävas att han har sysslat med någon typ av brottslighet på Irans territorium vilket är långt ifrån säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in