2023-10-09, 17:37
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm007
”Grabbar jag har inte torskat, jag är och trycker på ett ställe, imorn har jag ny signal då hör jag av mig till er. Höll på hamna i tjaffs o så men allt är lugnt säger han.”
https://www.instagram.com/p/CyJ3ANnsa3R/?hl=sv

Vad säger vi om det här?

Man säger väl ingenting om det då ingenting av allt detta med gripande och samtalet är bekräftat. Förmodligen är det någon dom startat ett ryckte sen var allt igång. Så länge det inte finns ngt bekräftat att allt är sant så får man ta det med en nypa salt.
Citera
2023-10-09, 17:39
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
”Grabbar jag har inte torskat, jag är och trycker på ett ställe, imorn har jag ny signal då hör jag av mig till er. Höll på hamna i tjaffs o så men allt är lugnt säger han.”
https://www.instagram.com/p/CyJ3ANnsa3R/?hl=sv

Vad säger vi om det här?
Knappast är det Rä(ö)ven som säger detta.
Citera
2023-10-09, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Knappast är det Rä(ö)ven som säger detta.

Har själv inte hört klippet utan bara läst det som jag länkade till, hur vet du att det inte är räven?
Citera
2023-10-09, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Man säger väl ingenting om det då ingenting av allt detta med gripande och samtalet är bekräftat. Förmodligen är det någon dom startat ett ryckte sen var allt igång. Så länge det inte finns ngt bekräftat att allt är sant så får man ta det med en nypa salt.

Man hoppas att det är sant, dock väldigt tveksam till att det skulle bli ett slut på våldet vi har
Citera
2023-10-09, 18:10
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Har själv inte hört klippet utan bara läst det som jag länkade till, hur vet du att det inte är räven?
"Grabbar jag har inte torskat, jag är och trycker på ett ställe, imorn har jag ny signal då hör jag av mig till er. Höll på hamna i tjaffs o så men allt är lugnt"

En ledare som säger "Grabbar jag har inte torskat" ligger väl ganska långt från Rä(ö)vens sätt att prata med sina undersåtar, knappast respektingivande. Räven använder knappast ordet "Grabbar" från hans håll i kommunikationen till sina undersåtar. Ingen är "grabb" med honom. Att hamna i "tjafs" ligger nog också ganska långt från hans vokabulär. Som ledare även om han nu är Turkiska Rä(ö)ven så finns det väl ganska mycket som pekar på vilken psykopat han är, aldrig i livet att det skulle vara hans röst på denna inspelning, no way!
Citera
2023-10-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Varför inte?
Varför ska vi ta hit honom och betala ännu mer för hans uppehälle på en svensk anstalt? nä han kan gott sitta inne där nere..
Citera
2023-10-09, 18:23
Medlem
Citat:
"Grabbar jag har inte torskat, jag är och trycker på ett ställe, imorn har jag ny signal då hör jag av mig till er. Höll på hamna i tjaffs o så men allt är lugnt"

En ledare som säger "Grabbar jag har inte torskat" ligger väl ganska långt från Rä(ö)vens sätt att prata med sina undersåtar, knappast respektingivande. Räven använder knappast ordet "Grabbar" från hans håll i kommunikationen till sina undersåtar. Ingen är "grabb" med honom. Att hamna i "tjafs" ligger nog också ganska långt från hans vokabulär. Som ledare även om han nu är Turkiska Rä(ö)ven så finns det väl ganska mycket som pekar på vilken psykopat han är, aldrig i livet att det skulle vara hans röst på denna inspelning, no way!
Mycket ”Knappast”, ”väl” och ”nog”. Vad fan vet du om hur han pratar? Sluta leka nån jävla expert. Finns andra ljudklipp där han säger ”grabbar”, vad är det för konstig slutsats att dra ens. Som om du känner honom och vet hur han pratar

Edit: Kurdiska Räven är det, inte Turkiska
Citera
2023-10-09, 18:24
Medlem
Citat:

Tack, du låter övertygande!
Då återstår bara jordgubben då
Citera
2023-10-09, 18:29
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Mycket ”Knappast”, ”väl” och ”nog”. Vad fan vet du om hur han pratar? Sluta leka nån jävla expert. Finns andra ljudklipp där han säger ”grabbar”, vad är det för konstig slutsats att dra ens. Som om du känner honom och vet hur han pratar

Edit: Kurdiska Räven är det, inte Turkiska
Vem fan känner Rä(ö)ven egentligen, inte den som är skötsam i alla fall. Skulle inte heller tro att denne psykopat släpper in folk speciellt nära på livet. Sedan kan du tycka vad du vill att jag är en idiot eller sådant, men det skiter jag faktiskt i. Om du själv var "Boss" hade du kallat dina undersåtar för "Grabbar"- knappast om du ville ha respekt och lydnad och visa att du var ledaren.
Citera
2023-10-09, 18:54
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Är du dum på riktigt? Du säger att det är ett vettigt inlägg men du verkar inte ens läst det? Han sökte medborgarskap med ett IRAKISKT pass, som han du citerar försöker få er att förstå.
Wtf 🤦🏻‍♂️
Och det passet var FALSKT.
I stället för att stå bredbent med din micropenis och leta oviktiga fel , kanske du borde läsa, tänka och förstå mer.
Citera
2023-10-09, 19:04
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Rawa Majid ska ha gripits när han tagit sig till gränsen i Iran.
Detta uppger av varandra oberoende källor med nära inblick i den interna Foxtrot-konflikten till SVT.

Gripandet uppges ha skett i fredags
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/u...gripits-i-iran

Vad kommer ske nu?

=====================

Artikelcitatet nedkortat mht regel 1.02.

/Mod

Om det stämmer är det underbart!
Då lär det ju bli splittring i Foxtrot.

Fängelsekunder i Iran behandlas inte
med silkesvantar precis,
hoppas han får stanna där på livstid
då sparar vi massor med skattepengar.
Citera
2023-10-09, 19:06
Medlem
Om man tänker högt här
Turkarna vill inte ha skottlossning på stan av utlänningar så där är han nog inte.
Iran har dödsstraff på grova narkotika brott ..Att dom skulle släppa honom lös och ledig fri på stan känns som en högoddsare ::kanske av misstag .... men ett misstag man i så fall rättar till . Så slapp främlingskontroll har dom nog inte Tillkommer samarbete med Turkar möjligt ..

Så grundtipset är att Iranierna har honom " Häktad " och har dom det kan det vara den " Tysta Diplomatin " som gäller ett tag till .Dealar om detta utan ngn annan blandar sig.

Tyvärr är Utrikesministern att väldokumenterat " Klantarschole " så det kommer att taga ett tag typ NATO förhandlingar med Erdoğan han puttefnask håller på att F*cka upp.

Res nu inte till Iran på Semester
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in