2023-10-13, 04:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Jag förstår inte varför han inte redan sitter i svenskt förvar. Efter allt som har hänt det senaste året (alla kostnader och oro som det har skapat i samhället) kan man tycka att ställa honom inför rätta i Sverige borde vara högsta prioritet. Han var i Turkiet och bägge ländernas regeringar har haft tät kontakt under lång tid. Punkt 2 borde gjorts för länge sen. Vad är oddsen på att det ska göras nu?

Känslan är att många andra länder hade gjort vadsomhelst för att få en sådan person inför rätta i landet.

Den fega brunråttan som Räven var så var han väl utklädd till en grinig arabkärring med pipig fjollig henvänsterröst, komplett med lösbröst när han skulle passera gränsen ?

Nej, men det är väl troligt att Iran kommer att utreda hans eventuella brott i Iran.
Inget stod något om att han stått inför skranket inför domaren än.
Kom ihåg att han kan förmodligen hållas häktad i Iran i upp till 3-4 år.

Eftersom han kom direkt från Turkiet kanske de har misstankar om brott
begångna i Turkiet också.

Skulder på huset ?

Ni känner ju inte till dessa skitländer alls, blåsta svennetofflor. Det är ett vanligt trick där.
När köparen har betalat så skickar säljarens svåger fram några torpeder som uppvisar en falsk skuldsedel på ett stort lånebelopp på köparen.
Och kräver pengarna, annars !! PÅ så vis får de betalt för huset två gånger...

Hela de länderna drivs av banditgäng, har det inte framgått redan hos den naiva allmogen ?
Eller är folk (svenskar) så ohjälpligt bakom flötet att de inte kan fatta att utanför Sverige så finns det gott om skitländer, till brädden fyllda med sk*tfolk ?

Det hade ju varit lägligt att President Biden i fyllans, villans och demensens tunga dimmor drämde iväg några kärnvapen på hela MENA och skickade dem tillbaks till stenåldern där de
bevisligen hör hemma.
Senast redigerad av DrSvenne 2023-10-13 kl. 04:14.
Citera
2023-10-13, 05:31
Medlem
tedbundys avatar
Tack, det var min tanke när det blåser kallt kring mannen. Man får folk att tro en sak som kanske inte har hänt.

UD har väl inte än fått info om någon gripen, Räven är inte korkad och som Pablo Escobar på slutet. man har en redig summa som går att köpa vem som helst. Som tex om det skulle stämma att räven stoppats vid gränsen
och slänger upp 2 mille i dollar, inte fan säger dom nej. Men då skulle det inte läcka heller och därför känner
jag att din linje kan vara det som hänt.

Sjuka är att jag tänkt igår och idag att det låter för simpelt, han vill tro att han har blivit tagen och allt riggat.

Det märkligaste är att det smäller på nästan värre än innan i sverige med skjutningar,bomber och bränder

Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Eller är alltihop en orkestrerad bluff för att lura myndigheter och rivaler att han åkt fast så att man ska sluta jaga honom. Verkar vara en hal jävel med massa kontakter (och pengar) så det skulle säkert gå att ordna.
Citera
2023-10-13, 07:21
Medlem
Drooids avatar
Citat:
5ifty har kommenterat Expressens artikel. Någon som vet vad han menar?

https://bilddump.se/bilder/202310121...103.107.4.jpeg
Kan det vara så enkelt som att han tycker att Expressens ägare är "horungar" för de har judiskt ursprung!

Senast redigerad av Drooid 2023-10-13 kl. 07:24.
Citera
2023-10-13, 08:39
Medlem
tedbundys avatar
Jag kan rätt säkert säga att rapparen skiter totalt i att dom är judar och tro mig.

Däremot skall dom sluta skriva en massa skit.

Det är ett jävla pack som jobbar för blaskorna och den ena är större tomte än den andra.

Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Kan det vara så enkelt som att han tycker att Expressens ägare är "horungar" för de har judiskt ursprung!

Citera
2023-10-14, 14:30
Medlem
Benzema räven högra är mördad man japp han i skogen
Citera
2023-10-14, 14:47
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121

Källa?
Alltså ingen instagramkälla menar jag då
Citera
2023-10-14, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Källa?
Alltså ingen instagramkälla menar jag då

Benzema han menar?

(FB) Rykte säger att Mustafa "Benzema" Aljiburi dödats i Irak (oktober 2023)
Citera
2023-10-14, 14:50
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Tråd finns ang det ryktet.
(FB) Rykte säger att Mustafa "Benzema" Aljiburi dödats i Irak (oktober 2023)
Det sägs där att var flex.sverige på instagram la ut det igår, alt konto till han som spred adouli videon.
Citera
2023-10-15, 17:53
Medlem
Live ikväll enligt kontot

https://www.instagram.com/p/CybC-l-I...RlODBiNWFlZA==
Citera
2023-10-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chihuahualady
Nu kommer de att slåss om hans plats.
Vilka kommer slåss om hans plats?
Citera
2023-10-17, 21:46
Medlem
Vad säger ni?

Fifty ska släppa en ny låt och introt är kurdiska räven himself. Problemet är att det är från Tjena grabbar! klippet som har cirkulerat runt.

Varför ingen ny hälsning? Och vad hände med att han skulle kontakta grabbarna efter att ha skaffat ny Signal?
Citera
2023-10-17, 22:19
Medlem
Citat:
Vad säger ni?

Fifty ska släppa en ny låt och introt är kurdiska räven himself. Problemet är att det är från Tjena grabbar! klippet som har cirkulerat runt.

Varför ingen ny hälsning? Och vad hände med att han skulle kontakta grabbarna efter att ha skaffat ny Signal?

Man blir ju fundersam. Helt tyst. Han dök ju inte upp i den där live på ngt sätt heller. Vart är herr räv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in