Citat:

Ursprungligen postat av 
TasteMyGlock

Nu skrev jag inte att inte vatten, mat och medicin inte skulle tillåtas i en korridor. Jag skrev att israelerna kommer kolla allt så att inga vapen eller Hamasanhängare rör sig över gränsen. Så har jag förtydligat det.
På nästa punkt däremot så sklijer våra uppfattningar sig åt. Hamas är terrorister och israelerna kommer stänga ner deras kapacitet fullständigt. Förstår att du är Hamas-supporter och då är det nu läge att inställa sig i Gaza och slåss för ditt land.
Om Sverige skulle anfallas blir jag inkallad att försvara mitt land och kommer då inte ha tid att skriva på Palestinska forum än mindre befinna mig i mellanöstern när plikten kallar i Sverige.

1) Jag är inte palestinier, men åker ändå när röda linjen har passerats.
2) Jag är inte hamas supporter, förstå mig inte fel, jag är supporter till alla förtryckta människor oavsett etnicitet eller religion.
3) tydligen är du och dina grabbar supporter till världens största terrororginisation, nämligen okupationsmakten israel.
Tydligen är du och andra så j*vla hjärntvättade, kolla bara på svensk media. Inte ett enda död palestinskt barn. Du är välkommen att se på alla äkta bilder och videor och öven live sändningar på gråtande mammor och pappor som begraver sina barn dränkta i blod. Men nehej, israel är the good guys. Stackars dig som lever i en lögn och gillar det.