2023-10-12, 00:16
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
hahahaha kom över denhär videon där CNN tas på bar gärning med att fejka attacker från hamas för sympati
Judarna slutar aldrig förvåna med sina tricks.

https://twitter.com/dom_lucre/status...mwCDZzZcQ&s=19
Jag är inte övertygad. Den där videon hade jag själv kunnat fabricera, med hjälp av en bekant från Storbritannien som "regissör".

Desto svårare att fejka stampande på döda kroppar med jublande folkmassa runtomkring...
Citera
2023-10-12, 00:16
Medlem
MonCounsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Inte ens IS värsta bödlar mördade bebisar och 4-åringar. Helgens slakt av förvarslösa upprör en hel värld pga det bestialiska utförandet och den urskiljningslösa grymheten. Fredliga gästarbetare från Thailand och Filippinerna slaktades som djur under glada hånskratt från de arabiska mördarna, finns på film. Kvinnor har skändats, fått underliven uppskurna och blivit uppkastade på bilflak som kreatur, finns på film.
Den gränslösa ondskan och utstuderade råheten i mördandet gör att en hel värld äcklas och förfäras över arabernas framfart, de förtjänar självfallet att benämnas som terrorister.
Däremot upprör Israels bombmattor i Gaza den allmänna opinionen i den muslimska världen väsentligt mer än Hamas illdåd.
Citera
2023-10-12, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Inte ens IS värsta bödlar mördade bebisar och 4-åringar. Helgens slakt av förvarslösa upprör en hel värld pga det bestialiska utförandet och den urskiljningslösa grymheten. Fredliga gästarbetare från Thailand och Filippinerna slaktades som djur under glada hånskratt från de arabiska mördarna, finns på film. Kvinnor har skändats, fått underliven uppskurna och blivit uppkastade på bilflak som kreatur, finns på film.
Den gränslösa ondskan och utstuderade råheten i mördandet gör att en hel värld äcklas och förfäras över arabernas framfart, de förtjänar självfallet att benämnas som terrorister.

Sen alla muslimer som firade detta fruktansvärda terrordåd, INGEN muslim har fördömt det.
Citera
2023-10-12, 00:17
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-NATO
Dags för 20-talet arabländer att öppna sina hjärtan för Palestinierna på flykt.

Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Det är Israel som dödar barn. Bevisen haglar och även i svensk MSM står det om döda barn med venska pass.
Var är bevisen att Hamas halshuggit barn? Journalisten som sa så sa att hon hörde det av en soldat. Var är bilderna????? Jag har sett så enormt hemska bilder från Gaza och Israel men jag har inte sett halshuggna barn. Det låter som BS.

Israel för propaganda och försöker rättfärdiga en massaker på oskyldiga förtryckta instängda människor.

Nämnde jag några halshuggna barn? Att barn mördats råder det ingen tvekan om, hur morden exakt utfördes kan vi lämna därhän till fakta ligger på bordet.
Citera
2023-10-12, 00:19
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Det finns filmer på IDF när de gör samma sak. Är de också terrorister?
Varsågod, bara för dig att presentera dessa filmer.
Citera
Medlem
ManAvOrdnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Härliga action news! Fyfan vad lögner CNN serverar....

Ni är ju bara helt otroliga i era försök att hitta jude-konspirationer och ursäktande för Hamas terror.

Du hör ju att ljudet är påklistrat i efterhand.

Israel är ett helt öppet land. Fyllt med turister och vittnen ifrån hela världen.

Lägg ner nu bara med ert sorgliga försvar utav lustmördande terrorister.
Citera
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Det går att älta tills osten möglar om vem som började eller vem som har rätt och fel. Det är allt irrelevant nu. Det Hamas gjorde i lördags var så avgrundsdjupt fel att de lyckats med konststycket att fördöma hela sitt folk inför Allah själv. Inget kan ändra på det nu. Inte förrän Hamas är slut.
Det hela är mycket märkligt. Direkt sa jag till mig själv att detta är något av en självmordsattack då det skulle bli Israel för hela slanten. Jag frågar mig nu, var attacken ett rop på hjälp till världssamfundet? Var invånarna i Gaza (Hamas) så desperata så de var beredda på detta oerhörda offer de visste skulle komma? Ja så ser det ju ut i alla fall.....herregud har de varit så förtryckta eller är de helt förryckta
Citera
2023-10-12, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TasteMyGlock
Nu skrev jag inte att inte vatten, mat och medicin inte skulle tillåtas i en korridor. Jag skrev att israelerna kommer kolla allt så att inga vapen eller Hamasanhängare rör sig över gränsen. Så har jag förtydligat det.

På nästa punkt däremot så sklijer våra uppfattningar sig åt. Hamas är terrorister och israelerna kommer stänga ner deras kapacitet fullständigt. Förstår att du är Hamas-supporter och då är det nu läge att inställa sig i Gaza och slåss för ditt land.

Om Sverige skulle anfallas blir jag inkallad att försvara mitt land och kommer då inte ha tid att skriva på Palestinska forum än mindre befinna mig i mellanöstern när plikten kallar i Sverige.

1) Jag är inte palestinier, men åker ändå när röda linjen har passerats.
2) Jag är inte hamas supporter, förstå mig inte fel, jag är supporter till alla förtryckta människor oavsett etnicitet eller religion.
3) tydligen är du och dina grabbar supporter till världens största terrororginisation, nämligen okupationsmakten israel.

Tydligen är du och andra så j*vla hjärntvättade, kolla bara på svensk media. Inte ett enda död palestinskt barn. Du är välkommen att se på alla äkta bilder och videor och öven live sändningar på gråtande mammor och pappor som begraver sina barn dränkta i blod. Men nehej, israel är the good guys. Stackars dig som lever i en lögn och gillar det.
Citera
2023-10-12, 00:20
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Dom släpper bomber över folk utan skydd.
Ge mig ett vettigt svar annars skriver jag aldrig någonsin tillbaka till ditt nick.

Du menar precis som Hamas gjorde? Men du tänker att det inte är samma sak? Har du palestinasjalen runt huvudet?
Citera
2023-10-12, 00:21
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasbullah.

En talesperson från IDF tillbakavisade uppgiften om halshuggna spädbarn i turkisk media.

Nej. En icke namngiven och eventuellt påhittad talesperson för IDF påstås ha sagt till turkisk stats*media att han inte kan bekräfta fallen. Vilket inte är detsamma som att han tillbakavisar något. Men det spelar ingen roll för -häng med nu- Israels fakking premiärminister har bekräftat uppgifterna. Letar du vidare kommer du också hitta ett dussintal (namngivna) representanter för israelisk militär som bekräftar uppgifterna, och varnar för ytterligare desinformation från Hamas-troll.

https://www.aa.com.tr/en/middle-east...abies-/3014787

*Tidningarna står bokstavligt talat listade som statsägda på wikipedia.
Senast redigerad av fluff995 2023-10-12 kl. 00:23.
Citera
2023-10-12, 00:22
Medlem
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim
Hamas måste utrotas det förstår du väl? Problemet är att dom använder palenstinier som mänskliga sköldar. Dom skiter fullständing i sin egna befolkning. Ju fler döda barn i rasmassorna dom kan få på film desto bättre tänker Hamas, samtidigt som dom har vapenförråd under sjukhus.
Om terroristerna lägger ner sina vapen kommer det bli fred. Om Isreal gör det kommer varende Jude mördas.
Ja det måste dem man jag tror inte Hamas blir utrotade med bomber över Gaza. Jag tror inte ens en mark invasion kan göra något då Hamas aldrig kommer slåss i tron att vinna. Dom kommer klä ut sig som civila. Man måste plocka huvudet. Man måste med precision utföra bomb attacker mot ledarna genom satellit och underrättelse arbete. Hamas måste bort. Men Palestina och Israel måste hitta en tvåstats lösning för alla civila invånare i regionen som vill leva ett värdigt liv.

Dom flesta judar som är födda i Israel har inget problem med Palestinier utan det är bosättarna och den rasistiska regeringen som har väntat på denna dag.
Senast redigerad av Slutaljugnubog 2023-10-12 kl. 00:40.
Citera
2023-10-12, 00:22
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Det finns filmer på IDF när de gör samma sak. Är de också terrorister?

Tror jag inte. Definitivt inte kopplat till den här attacken för det har ingen annan än du sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in