2023-10-11, 23:52
Medlem
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Japp. Israel har fått stå ut med denna skiten i 16 år nu. Nu kommer de att göra allt för att det ska sluta.
Och palestinierna har stått ut med detta i över 100 år.

Du håller på invandrarna.

Israel har fått land ytan som kallas Israel pga en helig bok.
Jag är troende kristen men tycker ändå det är förjävligt att ge Israel till judarna.
Dom har fan aldrig haft den regionen under långt tid, alltid fördrivna.

Ska man tömma hela Rumänien bara för zigenarna?
Var fan är logiken?
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Se nu när Israel går in i Gaza och göra det de är bääääst på! Döda oskyldiga!
För varje död jude kommer de döda minst 100 oskyldiga palestinier. Det är så det funkar. Israel är grymma på det här.

De visste Hamas när de gjorde sitt angrepp i lördags.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
En intervju cirkulerar redan från israelisk TV där en judisk kvinna berättar hur Hamas-krigare klev in hos henne och hennes dotter och frågade om de fick äta lite frukt. Sedan åkte de därifrån.

Viss propaganda är tydligen lättare att svälja än annan.

Jaha, de ville bara ha varsitt päron, men då så. De där Hamas är fina grabbar ändå!
Citera
2023-10-11, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Bilder och filmer visar något annat, de har själva lagt ut sina bevis helt öppet för omvärlden att beskåda.

Att påstå något helt annat är total lögn och visar exakt hur Hamas fungerar.

Det sjuka är att en massa hjärndöda kretiner (vänsterfolk och muslimer) tycks köpa deras lögner, trots att de själva lagt ut filmer på sitt barbari.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Att terroristerna våldtog.och torterade råder det ingen tvekan om. Har jag påstått att det saknas belägg för detta? Nä.

Och hur vet du att det har hänt då med 100% säkerhet? har du "hårdfaktan"?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Se nu när Israel går in i Gaza och göra det de är bääääst på! Döda oskyldiga!
För varje död jude kommer de döda minst 100 oskyldiga palestinier. Det är så det funkar. Israel är grymma på det här.

Vad är din åsikt om terrordådet? Har inte hört en enda muslim fördöma det, vill du bli den första?
Citera
2023-10-11, 23:54
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
De visste Hamas när de gjorde sitt angrepp i lördags.

Vill du höra något intressant? Hamas visste om det innan de gick in i Israels territorium. Israel har alltid dödat och attackerat oskyldiga. Före eller efter lördagens attack
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fotonreflex
Västvärlden måste dra sig tillbaka hem dit där den hör hemma, och stanna där, och låta andra civilisationer leva sitt liv.

Det är tankegångar om att kontrollera andra som måste jämnas med marken.

Jag är däremot helt enig i att man inte skall blanda folk med tvång, så skicka gärna hem alla Palestinier från sverige till Gaza och västbanken igen. Judarna kan få flytta tillbaka till de länder där de kom ifrån.
Samma gäller såklart alla flyktingar som tvångsblandats med andra populationer.

Jag håller med. Alla araber och muslimer ska ut ur västvärlden. De kan åka till sina muslimska länder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Jag har inte påstått något sådant.
Jag VET vad dessa människor är kapabla till.
Jag vet att de kan halshugga vem som helst oavsett ålder.
Men poängen med mitt inlägg var nån helt annanstans.
Att medvetet ljuga och förvärra bilden av något som redan är genomvidrigt, är fan så lågt.

Så om du vore soldat med dina "kollegor" och tittar in i ett rum och ser brutala scener av döda barn där vissa ser ut att fått huvudet avhuggna och nämner det för en journalist på plats är det att medvetet förvärra bilden? Att det sitter tomtar här och ljuger hej vilt om konspirationer går ju inte riktigt att göra något åt däremot. Har man ens medvetet gjort hälften av grejerna som nämnts i media så är det illa nog. Svensk media är ju snarare förlåtande i den mån att man nämner inte det värsta eftersom man troligtvis är rädd för vad som kan ske om Israel går in för brutalt i Gaza och kanske för att inte reta upp hamassympatisörer här i Sverige. Inte ens media i USA har ju varit särskilt påhejande för Bibi som jag överlag tycker är en hal farlig jävel.
Citera
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abu-hajar
Så du medger att Gaza är ett fångläger i isrsels ögon? Där de inte tillåter någon att ta sig ut?

T.om. hitler gav de vatten att dricka när de satt i hans fångläger.

Hör du hur det låter? En miljon oskyldiga människor bor i Gaza. Barn och äldre. Skall de inte få leva ett drägligt liv? Pga vad?

Denna post är mer riktad till alla som tycker att israel gör rätt. Inte bara nu, under alla dessa år som har gått där dessa oskyldiga har fått lida.

Jag har direktkontakt med en person i Gaza, och fan ta mig om de är terorister.

För övrigt så är Hamas inte terorister, utan frihetskämpar. Att de har slaktat oskyldiga israeler är rena bullshit. Hur oskyldiga är de när de bygger sina lyxvillor i grindskyddade områden bara 2 kilometer bortom fånglägret gazas gräns.

Nu skrev jag inte att inte vatten, mat och medicin inte skulle tillåtas i en korridor. Jag skrev att israelerna kommer kolla allt så att inga vapen eller Hamasanhängare rör sig över gränsen. Så har jag förtydligat det.

På nästa punkt däremot så sklijer våra uppfattningar sig åt. Hamas är terrorister och israelerna kommer stänga ner deras kapacitet fullständigt. Förstår att du är Hamas-supporter och då är det nu läge att inställa sig i Gaza och slåss för ditt land.

Om Sverige skulle anfallas blir jag inkallad att försvara mitt land och kommer då inte ha tid att skriva på Palestinska forum än mindre befinna mig i mellanöstern när plikten kallar i Sverige.
Citera
2023-10-11, 23:55
Medlem
Någonstans måste väl Hamas förstå att man inte kan utföra såna här attacker mot en arme som är stor och ett folk som genomlevt förintelsen. Dem har varit förföljda så länge överallt, klart dem är överbeskyddande.
Palestinierna måste göra sig av med Hamas och ge upp all väpnad kamp.
Citera
2023-10-11, 23:55
Medlem
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Vad du har sett tidigare är inte längre relevant. Allt det blev utan betydelse i lördags när Hamas gick till angrepp mot de allra mest oskyldiga. Världen behöver inte brinna, men Hamas måste det nu.
Men du säger bara massa MSM dravel.
Tycker du att hela Gaza ska brinna? För det är det som kommer ske, det finns ingen mellan läge.

Netanyahu säger att hans ka hämnas med gamla testamentet mott, han säger att nu är äntligen Israeliska folket enat för att döda sin fiende och dom ska döda varenda än. Du hör ju själv.
Sitter du och runkar i spänning över detta är du sjuk.

Våldet måste sluta. FN arbetare och sjukvårdare blir bombade. Gisslan blir bombade, oskyldiga blir bombade.

Biden säger att det är dags med en till hangar jolle och allt där till.

Det här kan förändra världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in