Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Det är inte det jag menar med civila. Vadå enande kläder? Hamas har väl säkert många anhängare. Men alla i Gaza har inte varit med och utfört de brutala våldsdåden nu. Israels ledning är ju fan precis lika hemska själva nu som Hamas när de bombar barn och familjer i Gaza! Hur i helvete kan man vara så förblindad av hämndbegär att man gör lika hemska handlingar själv? Vad löser det? Det skapar bara ännu mer lidande. Om någon hade dödat mina barn hade jag aldrig ens tänkt tanken att döda deras! Det är ju bara helt sjukt. Det blir ju bara ännu värre. Fattar inte att inte omvärlden går in och sätter stopp för detta nu. Jag lider med både de israeler som drabbats av Hamas och de Gazabor som nu drabbas av Israels bombnibgar. Bombningarna kommer inte att ge Israel de döda tillbaka. Däremot mördar de troligen nu ockdå en del av sina egna som är tagna som gisslan. Så det är bara skit på alla sätt och vis. Har ens Israels ledning någon hjärna?
Skillnaden är väl juden i alla fall inte aktivt skyltar med sitt dåliga beteende.
Folket i Gaza är redo och peppade för den offentliga steningen en tisdags eftermiddag.
Tror inte de har så mycket att vinna på fångutbyte, man medlar inte med terrorister.
Skulle bara leda till mer gisslandrama på sikt.
Bättre att bomba dem tills Gaza är ruiner och hoppas på att så få som möjligt överlever för att föra deras smuts-religion vidare.
Vilka positiva saker har den muslimska världen bidragit med till resten av världen?
Judarna har gett muslimerna chans på chans så det är inte konstigt att det slutar med förintelse.
Går inte leva i symbios med självmordsbombare.