2023-10-10, 18:12
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Man kan ju fråga sig varför Hamas gör ett sånt här drag?
De måste ju veta att Irael kommer att hämnas 100 falt, vilket innebär att civila palestinier kommer att dödas högvis, och de som överlever kommer att få leva i princip utan el, vatten, mat och andra förnödenheter.
Vad tjänar Hamas på detta?

72 storbystade oskulder i Jannahs paradisbordell.

Dem lever inte för det här livet, utan nästa, och menar att det här livet är ett test för möjligheten att leva med evigt stånd som pedofilprofeten hördes utlova. Och om drygt halva Koranen inklusive haditherna avhandlar enbart hur dumma vi kafirer och icke-muslimer är kan man få en VIP-avdelning i paradiset om man är kreativt våldsam mot otrogna.

Med en sådan ingång så bryr man sig föga om människoliv. Man tänker helt enkelt inte som du eller jag så det blir svårbegripbart, men svaret finns i deras tro.
Senast redigerad av Krakem 2023-10-10 kl. 18:14.
Citera
2023-10-10, 18:13
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwatcher
Så du förnekar i alla fall inte längre att Hamas använt NATO-vapen vid attacken mot Israel? Och nej, det är inte alls uppenbart att ryssarna ligger bakom givet det massiva svinn av NATO-vapen som bevisligen förekommit i Ukraina och som kommit ut på svarta marknaden i andra belagda sammanhang.
Jag förnekar ingenting. Det stupar hundratals ukrainska soldater varje dag, och många av dem har västerländska vapen. Att det letar sig ut vapen på svarta marknaden är inte dugg konstigt när ryska soldater lägger beslag på allt de kan och säljer det. De tar ju för fan till och med tvättmaskiner under deras plundringståg.

Nej du lilla vännen. Om det nu är så att Hamas har använt vapen som har befunnits i Ukraina så kommer de från Ryssland och Iran.
Citera
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Det blev klart nyss! Dagens bästa nyhet! Pga de bestialiska odjurens massmordsattack och terrordåd mot tusentals oskyldiga civila så har Sverige precis beslutat att stoppa ekonomiska bidrag till Palestina!

För övrigt vill jag se en film eller dokumentär om vad som hänt. Hoppas att någon gör en.
Citera
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Här en säng där några av de döda barnen låg i när de hittades https://twitter.com/JoeTruzman/statu...sSCczzbqg&s=19
Citera
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
USA gav 6 Billion US dollars till Iran som möjliggjorde attacken mot Israel?

Sant eller falskt?
Du bör komma med en trovärdig källa innan du drar till med sådana påståenden.
Citera
2023-10-10, 18:14
Medlem
Kolonns avatar
En person på rapport vill att hela Gaza raderas. Lär väl sluta med att alla kommer hit
Citera
2023-10-10, 18:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Enligt Donald Trump är det här Bidens fel. USA lämnar massvis med vapen i Afghanistan som nu alla möjliga skurkländer fått tag på. USA ger Iran 6 miljarder dollar. Jag är för dåligt insatt i världspolitiken för att ha koll på Iran, men de känns inte pålitliga och jag förstår inte varför USA gav dem massor av pengar.

Trump har helt rätt! Trump är en Businessman så han vet vad han pratar om!
Citera
2023-10-10, 18:15
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
En person på rapport vill att hela Gaza raderas. Lär väl sluta med att alla kommer hit

Länk?
Citera
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Det blev klart nyss! Dagens bästa nyhet! Pga de bestialiska odjurens massmordsattack och terrordåd mot tusentals oskyldiga civila så har Sverige precis beslutat att stoppa ekonomiska bidrag till Palestina!

För övrigt vill jag se en film eller dokumentär om vad som hänt. Hoppas att någon gör en.

Det lär bli en hel del dokumentärer gjorde om det här. Lär inte dröja så hemskt länge.

Jävligt bra att biståndet dras in.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Israel hotar med att bomba egyptiska hjälpkonvojer till Gaza. Egypten planerar att köra dem ändå.

https://twitter.com/visegrad24/statu...18764754952368
Citera
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag tror att både Ryssland, Kina och Iran vill ha ett proxykrig med Väst i Israel och Libanon nu.

Möjligt, men det kommer de helt enkelt inte att få.
300 000 inkallade israeliska värnpliktiga talar sitt tydliga språk.
Nu är det slut på tramset.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Du bör komma med en trovärdig källa innan du drar till med sådana påståenden.

Missa du frågetecknet? Skaffa glasögon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in