Citat:

Ursprungligen postat av 
Reiwa

Du är en total imbecill som försvarar araber bara för att judar har varit högst delaktiga i att Europas gränser har öppnats.

Vart har jag försvarat araber? Du säger att judarna vet att man inte kan leva tillsammans med araber men ändå så har judarna sett till, som du säger, att gränserna har öppnats i Europa, att alla länder i väst nu är mångkulturer trots att vi européer inte vill det.
Jag har inte försvarat araberna men jag 
FÖRSTÅR VARFÖR DE GÖR SOM DE GÖR efter att Israel har bombat dem i decennier, strypt vatten och eltillförsel, sett till att det bara finns två vägar in till Palestina, förbjuder dem att fiska inom vissa gränser etc.
Gaza har ca 2 miljoner invånare på 365 km² vilket gör att det är ett av världens mest tättbefolkade ställen. Ändå så har judarna bombat stället under väldigt lång tid så det är ju inte konstigt att civila araber dör.
Jag skiter fullkomligt i vad som händer med palestinierna eller judarna men vi i Sverige ska fan inte tro att judarna vill oss väl. Ser att varenda jävla sverigedemokrat suger de omskurna kukarna nu. Det är så jävla bisarrt att det inte är sant.