Citat:
Ursprungligen postat av
Fleshsuckforum
Ovanligt lite rapportering i Svensk media eller?
Ja
Självklart är det väll smärtsamt när sossarna skickat miljarder i bidrag till Palestina dvs Hamas.
Tror att till och med vänster median nu tycker att det är lite pinsamt.
Har själv Aljazeera på, mest tillförlitlig media just nu då de har live sändning !