2023-10-09, 09:10
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Så du tycker 150 adresser i Sverige borde evakueras? Är det livet du vill att människor ska leva?
Nu brister din logik ännu mer. Såpass mycket att jag inte ens förstår vad fan du menar?
Jag vill att människor skall leva i fred. Jag vill att en människa som dödar en civil människa skall dömas till det hårdaste tillgängliga straffet.
Vill du inte det, musse?
Citera
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Ja, efter att Hamas visat att man har som fokus att döda alla Israeler så är det okej att bomba hela Gaza anser jag. Har du problem med det så kanske du ska flytta hem.

Meeen vilken fin lösning, har du gått ut gymnasiet än?
Bra men låt oss låta Israel bomba hela Gaza, men vafan varför inte heeela palestinska folket.
Citera
Medlem
Citat:
Sätt dig en stund och fundera om varför det finns flyktingar i Palestina.

Okej, om jag varnar dig först och spränger din port eller dörr sen det är alltså acceptabelt? Jag varnade först och sprängde sen. Nu har man alltså varnat hela Gaza och det är alltså ok då att spränga allt som står i vägen?

Om inte Gazaborna fattar att de skall bege sig till den egyptiska gränsen då är det deras problem. Israel kommer att rasera hela Gaza. Det kommer inte att finnas något Gaza när detta krig är slut. Således råder jag alla Gazabor att bege sig till den egyptiska gränsen.
Senast redigerad av TenBagger69 2023-10-09 kl. 09:13.
Citera
Medlem
Jag tror inte det mer spektakulärt än såhär från Israels sida. De försöker nog med specialoperationer få tag i Hamas snarare än att jämna allt med marken. Men jag kan ha fel.
Citera
2023-10-09, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemExp1
Vi säger så, men fram tills dess hoppas dessa idf blir så maxade med tortyr och förnedring så de fattar att inte leka med elden.

Ditt snicksnack är fullständigt ointressant och helt betydelselöst.
Hamas kommer att elimineras.
Gazaremsan kommer att isoleras på ett betydligt mera komplett sätt än tidigare.
Ingen muslim kommer att kunna göra något åt detta.
De verkliga israelitiska aktionerna har inte börjat än.
När det väl gör det,så lär knappast någon palestinier någonstans fira..:-)
Citera
2023-10-09, 09:12
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Ditt snicksnack är fullständigt ointressant och helt betydelselöst.
Hamas kommer att elimineras.
Gazaremsan kommer att isoleras på ett betydligt mera komplett sätt än tidigare.
Ingen muslim kommer att kunna göra något åt detta.
De verkliga israelitiska aktionerna har inte börjat än.
När det väl gör det,så lär knappast någon palestinier någonstans fira..:-)
Nä, det här blir verkligen "skrattar bäst som skrattar sist" och hundra andra svenska ordspråk som vittnar om vad lille musse kommer råka ut för härnäst. De sket i det blå skåpet och skall så bli varse!
Citera
Medlem
Liksom under Yom Kippur-kriget 1973 för exakt 50 år sedan förvarnades Israel om ett krig men ignorerade båda gångerna detta.:
En egyptisk underrättelsetjänsteman säger att "Egypten, som ofta fungerar som en medlare mellan Israel och Hamas, upprepade gånger hade talat med israelerna om "något stort", utan att utveckla det.

Han säger att israeliska tjänstemän var fokuserade på Västbanken och tonade ner hotet från Gaza"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
JÄVLAR vad det smäller i GAZA nu, live aljazeera.
4 moske’r jämnade med marken i Gaza nu.

90 % av alla hus kommer att raseras likt Mariupol i Ukraina. Grozny, Aleppo, Bachmut..Gaza..
Citera
2023-10-09, 09:13
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Där kom det, när argumenten tar slut. Den som gråter just nu det är oskyldiga människor. Sånna som jag o du har det bra.
Vad händer om Al Aqsa bombas, tror du?
Citera
2023-10-09, 09:13
Medlem
MrFrisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Nej

Jag sa ju åt dig att inte gå in i en diskussion du inte förstår. Gud har förbjudit Israel att blanda blod med kaananiterna, någonting som Edom gjorde. Allt finns i Bibeln för den intresserade!

Edom konverterades in i lagförbundet, vilket är historiska fakta. Vidare är det fakta att judarna på Jesu tid var edomiter, det är bara att läsa på om saken.

Sionister påstår att judar och kristna är bröder. Är du sionist, eller bara deras lilla eko?

Om jag får välja vilka jag kallar bröder så väljer jag judarna alla dagar i veckan. Palestinier och muslimer kan brinna i vilket helvete dom nu tror på.
Citera
2023-10-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Vad händer om Al Aqsa bombas, tror du?

Kommer bli lugnare på sikt.
Citera
2023-10-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Nä, det här blir verkligen "skrattar bäst som skrattar sist" och hundra andra svenska ordspråk som vittnar om vad lille musse kommer råka ut för härnäst. De sket i det blå skåpet och skall så bli varse!

Det är komplett verklighetsfrånvänt att överhuvudtaget tro något annat.
Hamas spelade ut hela sin hand direkt.
Nu återstår bara för Hamas att vänta på sin likvidation.
Den kommer,det är helt säkert och totalt ristat i sten.
Bara en tidsfråga,inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in