2023-10-08, 17:38
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Vi blev indragna i detta då den första muslimen bosatte sig här.
Har riktigt svårt att förstå hur det kommer sig att folk inte såg detta komma!
Jag började predika om detta tidigt -80 tal redan, men ingen lyssnade.

Varför har vi ett sådant inflöde av araber till väst? Vad har Väst egentligen gjort för att förtjäna detta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Läs på lite innan du kommenterar. Judarna har givetvis gett Palestina frihet i omgångar men Hamas förstör varenda gång. Det bklir lika dant nu.

Det var på god väg att bli en fredlig tvåstats lösning 2007, men vips så har palestina en terrorgrupp som styr landet.

Tyvärr, du är hjärntvättad av terroristvänstern, och vet inte skit.

Hoppas att du väljer att flytta från sverige till ett terroristkontrollerat område och att du får lära dig din läxa på ett riktigt svårt sätt.

Det här är ett forum för fria åsikter din primitive debil!

Jag är tillräckligt påläst om ämnet och klarar mig utan tillrättavisning av ett sosse offer som du, i Sverige med en svennebefolkning som valde att importera och låter sig sättas på bakifrån av kaosblattar o sandnegrer, utan vaselin!

”Hjärntvättad av terrorisvänstern”?…!

Vad blir ditt nästa wannabee-intellektuella ryck? -sanningen visar sig i tystnaden, typ?

Hoppas förortssandnegrerna får tag i dig o våldtar dig, inte bara Sverige som nation.

(Jag bor utomlands ditt nöt!)
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Var ute nyss och mötte 7-8 bilar där ett gäng araber satt i varje bil och körde kortege med Palestina-flaggor.
Vad är det som händer egentligen?! Ska vi behöva bli indragna i denna skit också. Kan inte idioterna bara åka hem.

Hoppas att polisen skyddar judar, det måste vara fruktansvärt att vara jude i sverige.
Citera
2023-10-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Här.

Jag kollade under REPORTS

Sen under MIDDLE EAST

Sen under ISRAEL PALESTINE

https://www.genocidewatch.com/countr...el%2Fpalestine

Citat:
Since 2008, there have been an estimated 5333 Palestinian civilian fatalities in the Gaza Strip and West Bank, over half caused by Israeli bombs and missiles. During the same period, 293 Israeli civilians died from Palestinian attacks.
Står ju precis som jag sade: Araberna åker på storstryk och förlorar fler av sina egna än vad de dödar av motståndarsidan.
Citera
Medlem
hezbolla bombar zionisten!
Citera
Hur går det förresten? Har det mäktiga Israel rensat ut alla terrorister ännu? Skulle vara över igår kväll. Ngn som vet hur man ligger till?,
Några sandapor borde väl inte vara ngt problem?
Citera
2023-10-08, 17:40
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIFlintharta
Klart att det finns alternativ. Belägring till dess att fienden ger upp är ett beprövat koncept. Att Israel inte gjort det vid tidigare attacker från Hamas beror på israelisk oro för vad den internationella opinionen ska säga vid en långvarig strid. Det är inget Israel bryr sig om den här gången. Hezbollah är ett mycket större militärt hot mot Israel än Hamas.

Israel kommer inte välja mellan Hamas och Hizbollah, de kommer strida mot båda om det behövs.

Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Jag bodde i Sderot en sommar 2009, samma stad där Hamas nu åkt runt och skjutit folk på bussstationer. Gick även på en del konserter i diverse kibbutzer längsmed gränsen, ställen som i skrivande stund fortfarande hålls av terroristerna. Något sådant här har inte skett tidigare, så det är svårt att beräkna. Släktingar besökte World Trade Center i NYC ett par år före tornen rasade ned, det kunde de inte heller beräkna.

WTC var ju svårt att beräkna men du och dessa festivalbesökare är en annan sak. För ni har en liberal syn där ni ser Islam som fin och muslimer som offer. Det gör er naiva och gör att ni oftare drabbas av terror och våld än oss som är misstänksamma mot islam och muslimer. Muslimska migranter har ju mördat många i Europa som varit aktiva med att hjälpa migranter, de har umgåtts med dem och blir därför deras offer. Eller om 2 ensamma tjejer reser i Marocko och blir våldtäktsmördade och halshuggna. De trodde gott om muslimer och var därför naiva. Jag skulle inte åka dit och jag undviker dem i Sverige också. Ja jag kan också drabbas men risken är mindre än för de som ser Islam som fredens religion ochh muslimer som stackars offer som man skall tycka synd om och hjälpa.
Citera
2023-10-08, 17:40
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Det demografiska folkmordet i Sverige pågår med oförminskad styrka.

Bry du dig om Grekland och Turkiet, så bryr jag mig om Sverige.

Jag bryr mig om sverige. Det är fruktansvärt vad som pågår i sverige, ingen tvekan om det, och det måste bli stopp på det.
Citera
2023-10-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrapmanniskor
hezbolla bombar zionisten!
Så vad för det här meddelandet fram för värdefull information som inte fanns innan meddelandet skrevs? Du är palestinier? Meddelandet vittnar om samma beteende som hamasanhängarna uppvisar. Att stå och skrika "Allahu akbar" om och om igen är ganska grupptypiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotronix
Står ju precis som jag sade: Araberna åker på storstryk och förlorar fler av sina egna än vad de dödar av motståndarsidan.

Denna listan är bra om man vill göra förluster på varje sida: https://israelpalestinetimeline.org/

Dock bara från år 2000. Inte uppdaterad än såklart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Inte riktigt. Om du läser vad respektive partiledare sagt idag så har nästan samtliga varit tydliga med att Israel har all rätt att försvara sig i denna situation. Även S.

S har ju hamas medlemmar i partiet. tror du på allt skit dessa kuksugare sagt genom åren eller ?
Citera
Medlem
luomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Ummmm - vänstervriden skitsida. Sverige kvalar för övrigt in på alla punkter över folkmord begånget mot ursprungsbefolkning. Men nämns så klart inte. För vi är vita svenskar som folkmördas av araber och negrer - det gills liksom inte.

Fast... nej. Om du menar listan med "ten stages" så måste man göra massa ologiska kullerbyttor i hjärnan för att komma till den slutsatsen. Om du dock syftar på någon annan lista får du rätta mig.

Dock har Sverige och Norge båda kommit väldigt nära folkmord på samer under 1800-1900talen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in