2023-10-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Vet inte var du får det ifrån.
Skulle snarare säga att allt fler är trötta på våldet och brottsligheten som är förknippad med arabiska muslimer.

Bilden är inte alltid rätt men det har orsakat en stor förändring jämfört med för 20-25 år sedan.
IS brott och nu bilder från Gaza ger Intrycket att de beter sig som djur.
Nja flesta kriminella är väll typ från Syrien\Marocko? De Palestinier jag känner är skötsamma.

Tycker personligen att folk från Iran och Palestina är trevligare än folk från Grekland, Serbien, Albanien och Bosnien

Har bara haft problem med folk som är kurder och afghaner
Senast redigerad av DonRonaldinho 2023-10-08 kl. 17:28.
Citera
2023-10-08, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hej!

Är det någon vet var det finns eller har videor på det som händer i Israel/Palestina?
Aaa kolla på Internet jag har hört att det ska finnas videosar där!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Länka alltid källa när du påstår sånt här.
Har lite svårt att länka en ”live” tv sändning från aljazeera.
Man har man en TV och lite kanaler så ingår oftast kanalen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Du är dum!

Hamas har relation med Egypten. Egypten är neutrala i denna fråga, samma sak med Saudi.

Men de anser att Israel är den part som har börjat långt innan, och kommer lägga ansvaret på Israel om flera tusentals civila
Palestinier dödas.

Du har inte koll på konflikten.

Snälla håll dig borta!

"Du är dum!". Åter igen så visar du att du mentalt är ett litet barn.
"Du har inte koll på konflikten". Du vet ingenting om den saken. Du kan omöjligt ha koll på konflikten. Ditt sätt att skriva visar att du saknar intellektuell förmåga att ha koll på något som är hyggligt avancerat. Du skriver korta meningar med kategoriska uttalanden som inte har några nyansgivande preciseringar. Du redovisar inget stöd för dina påståenden och svarar inte på frågor. Du är och förblir mentalt ett barn.

"Snälla håll dig borta!". Oj trampade på öm tå. Du tycker att sanningen svider? Varför visar du inte att jag har fel i stället i praktisk handling? Naturligtvis för att du inte kan för att du är intellektuellt ett barn.
Citera
2023-10-08, 17:28
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Har lite svårt att länka en ”live” tv sändning från aljazeera.
Man har man en TV och lite kanaler så ingår oftast kanalen.

https://www.youtube.com/watch?v=gCNeDWCI0vo
Citera
2023-10-08, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
35 sekunders video visar skottlossning mellan israelisk militär och palestinier på en israelisk motorväg. Filmat söndag morgon, dvs idag. Videon är verifierad och sändes nyss på tv (BBC news).

https://www.bbc.com/news/live/world-...-east-67037895

Jävlar.vilket knattrande.
Idioten som filmar är inte rädd om sin skalle.
Citera
Medlem
kukflashs avatar
Var ute nyss och mötte 7-8 bilar där ett gäng araber satt i varje bil och körde kortege med Palestina-flaggor.
Vad är det som händer egentligen?! Ska vi behöva bli indragna i denna skit också. Kan inte idioterna bara åka hem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Skulle snarare säga att allt fler är trötta på våldet och brottsligheten som är förknippad med arabiska muslimer.
Södertälje är ett exempel på att även kristna från samma region beter sig precis likadant. MENA-folk är MENA-folk oavsett religion.
Citera
2023-10-08, 17:30
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotronix
Ok, följer den och ser följande rubriker:
-Croatian marathon honors victims of Srebrenica genocide
-Bosnia unearths remains of genocide victims
-Zimbabwe Human Rights Lawyers Arrested
-Life and Death on the Poland-Belarus Border

Vad vill du ha sagt med det? Att du saknar direktlänk till relevant sida på sajten?

KAN DU inte slå up information?

VILL du att jag ska hitta länken år dig?

Är inte det pinsamnt för dig, att du är här och diskuterar och har åsikter, men du kan inte ens slå upp en enkel sak?

Jag hittar SÅ GÄRNA en direktlänk åt dig, men jag tänkte att det skulle vara bra om du inte behövde hjälp med en sån sak, jag har väldigt svårt att ta dig på allvar nu.

Hur gammal är du, förlåt att hag frågar, men jag vill inte bråka med ett barn, och jag slår hemskt gärna upp åt dig, men tänkte att i almänhet så gör folk det på egen hand?

Vill du göra det själv, eller ska jag göra det åt dig?

No shame, om du inte vet hur man gör, det är lungt.
Citera
2023-10-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIFlintharta
Klart att det finns alternativ. Belägring till dess att fienden ger upp är ett beprövat koncept. Att Israel inte gjort det vid tidigare attacker från Hamas beror på israelisk oro för vad den internationella opinionen ska säga vid en långvarig strid. Det är inget Israel bryr sig om den här gången. Hezbollah är ett mycket större militärt hot mot Israel än Hamas.

Det torde vara något som Israels försvar är dimensionerat utefter. Det vore inte första gången som de krigar på flera fronter.

På ett längre perspektiv är kanske detta Israel ”behöver” (beroende på vem man frågar) för att gå ”all-in”. HD är redan på väg ut som institution i Israel. 🤷🏼‍♂️
Citera
2023-10-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Edit: verkar även som Hamas har dödat personer från USA, Argentina, Brasilien och Thailand.

Bra jobbat terrorist-as!

Rätt åt dem.

Alla sionister på ockuperat mark är legitima måltavlor.
Citera
2023-10-08, 17:32
Medlem
DjPuttes avatar
Israel har attackerat ca 800 mål där Hamas verkar enl SKY News i Gaza, Det smäller på rätt bra där på Gaza Remsan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in