Kvinnor är inte immuna för de är kvinnor .
De som röstade på Hamas eller lovsjöng 7/10 terrordådet måste dessvärre dö som sina manliga terrorist sympatisörer.
Jag är inget monster...Jesus sa om barnen "låt de komma till mig". Men vill sr dig nu skriva "Tack Israel att ni lät 70 barn lämna" ...eller så bevisar du ditt hjärntvätt. För 1 liv är en välsignelse eller hur?
Barnen kan Israel senare utbilda och ta bort hjärntvättet, ska bli ordning i Gaza när man tar bort galna Hamas fröknar. Karl XI gjorde så mot snappgrisars barn.
Vem fan är E Mali?? jag är militär, tål inte tokiga teologer oavsett sida. Al Aqsa moskén ska vara orörd och de små liven ska räddas men colleteral damage är ngt jag räknar in i krig och alla barn som dör är Hamas fel såvida inte IDF går bärsärk som de inte gör.
Jag gillar historiska byggnader så Al Aqsa /klippdomen ska inte en sten störas, men ska vara i Israeliska händer. Jordanien borde ha gett tillgång till västra muren när de hade den, nu är den muren befriad
Men pallar/Libanon måste dessvärre lära sig hyfs. Jag kräver bara att de beter sig och accepterar Jerusalems öde.
De som röstade på Hamas eller lovsjöng 7/10 terrordådet måste dessvärre dö som sina manliga terrorist sympatisörer.
Jag är inget monster...Jesus sa om barnen "låt de komma till mig". Men vill sr dig nu skriva "Tack Israel att ni lät 70 barn lämna" ...eller så bevisar du ditt hjärntvätt. För 1 liv är en välsignelse eller hur?
Barnen kan Israel senare utbilda och ta bort hjärntvättet, ska bli ordning i Gaza när man tar bort galna Hamas fröknar. Karl XI gjorde så mot snappgrisars barn.
Vem fan är E Mali?? jag är militär, tål inte tokiga teologer oavsett sida. Al Aqsa moskén ska vara orörd och de små liven ska räddas men colleteral damage är ngt jag räknar in i krig och alla barn som dör är Hamas fel såvida inte IDF går bärsärk som de inte gör.
Jag gillar historiska byggnader så Al Aqsa /klippdomen ska inte en sten störas, men ska vara i Israeliska händer. Jordanien borde ha gett tillgång till västra muren när de hade den, nu är den muren befriad
Men pallar/Libanon måste dessvärre lära sig hyfs. Jag kräver bara att de beter sig och accepterar Jerusalems öde.
Citat:
Ditt självupplevda "Smaugsjälvförhärligande" lyser verkligen igenom i dina inlägg. Världen ska tjäna dig och israelerna, och tydligen har ingen något att säga till om saken. Vill "guds utvalda" David1982 annektera Libanon, Syrien och alla andra länder i världen och hålla folket gisslan får han göra det. Vad är förresten premisserna för "evig fred", är det endast genomförbart om uppoffringar krävs från alla andra länder, men inte från Israel? Är det så man för varaktiga fredssamtal?
Nu ljuger du.
Vi har redan avhandlat detta, och givetvis har du fel på varje punkt.
Barnen kan du tänka dig undvara trots allt. Jag som trodde du höll med den israeliske rabbinen Eliyahu Mali, som tvärtom menar att Israel *måste* utrota palestinierna, och särskilt barn och kvinnor. Kvinnor för att de föder barn, och barnen för att de så småningom växer upp. Därför är det inte bara nödvändigt, men mest angeläget, att Israel utrotar palestinierna, menar han.
Mycket likt en galen imam från den Islamiska staten, hävdar rabbinen att judarna befinner sig mitt i ett "religiöst krig" och att Gud därmed ger judarna rätten att begå folkmord:
https://www.middleeastmonitor.com/20...ust-be-killed/
Kommentarer?
Nu ljuger du.
Vi har redan avhandlat detta, och givetvis har du fel på varje punkt. Barnen kan du tänka dig undvara trots allt. Jag som trodde du höll med den israeliske rabbinen Eliyahu Mali, som tvärtom menar att Israel *måste* utrota palestinierna, och särskilt barn och kvinnor. Kvinnor för att de föder barn, och barnen för att de så småningom växer upp. Därför är det inte bara nödvändigt, men mest angeläget, att Israel utrotar palestinierna, menar han.
Mycket likt en galen imam från den Islamiska staten, hävdar rabbinen att judarna befinner sig mitt i ett "religiöst krig" och att Gud därmed ger judarna rätten att begå folkmord:
https://www.middleeastmonitor.com/20...ust-be-killed/
Kommentarer?