Enl ICJ så sker inget folkmord

ICJ gav Israel grönt ljus att fortsätta kriga
Du får tro vad du vill om min bakgrund men det är inte jag som kommer med känslo argument
För vara sk soldat som haft vapenhantering så verkar du ha sovit under "folkmord ", ,brott mot mänskligheten " lektionerna.
Så tillåt mig att fräscha upp ditt minne
Scenario 1: Barnhem + 20 barn + en Kryppskytt (fiendens benämning på prickskyttar, du bör ju veta) . Skjuter mot min pluton. Jag beordrar flyganfall , alla i barnhemmet dör = inte brott mot mänskligheten eller folkmord lilla gubben 🥺
Scenario 2: Samma som ovan utan Kryppskytt = brott mot mänskligheten
Om du förnekar detta så ljuger du bestämt...för vi båda har lärt oss att "SYFTET" spelar en jävla roll in i folkmord. Att civila dör i krig är också redan inkluderat i krigslagarna och folkrätt.
Förnekar du detta Herr "hållit i fler vapen än vad du gjort." (räknar inte din farfars jakt bössa utan psg90,ak5B etc )
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Ptja det enda terrorstaten lyckas mörda är ju civila kvinnor och barn! Möte med beväpnade hamaskrigare så åker oftast kippabärarna hem i liksäck till terrorstaten
Som sagt att du jobbat åt FM är ju mer än skrattretande har nog hållit i fler vapen än vad du gjort.
Vem har snackat om kärlek? Du läser in saker som aldrig ens sagts.
Du tror att hela Sverige är för Israels folkmord då eller?