2024-01-30, 18:37
Medlem
Just nu sitter Iran och skiter på sig

Irans utrikesminister " 😭vi vill lösa det politisk "

sa den rädda fan igår

USA börjar tröttna på Iran..
USA kommer inte jobba arslet av sig...de kommer säga till Iran att "sluta med proxy krigen eller så kommer vi bomba skiten av Iran"

Tror du USA är rädda för ett krig??? det är snarare Iran som är rädda om de är smarta.
Försöker alltid låta andra kriga åt de men till slut kommer Israel eller USA attackera källan.

Nu är det ett bra läge för Iran att offra pallarna som redan är dödsdömda.

Bara acceptera det min vän... "klapp på axeln "

Men vill du tro att ngn fördel kommer komma ut för Hamas/Iran så tro det... .. men precis som jag gjorde med bläckis och Darude

Det kommer bli : "Vad var det jag sa" ännu en ggn

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Tydligen så klarar det ju det bättre än flickorna i IDF läste om någon terrorist som dog som en gris på ett israeliskt sjukhus i svåra plågor efter en svamp infektion.

Haha ja vi har ju redan sett vad Israels storartade krig har gjort USA får jobba arslet av sig för att inte konflikten ska utvecklas till ett regionalt storkrig samtidigt som fler och fler länder nu uppmanar till bojkott utav terrorstaten... det går verkligen bra för er!
Senast redigerad av David1982 2024-01-30 kl. 18:38. Anledning: tillägg
Citera
2024-01-30, 18:37
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982

Medans du flinar

1. 30000-40000 döda pallar

2. Gaza är i ruiner

3. Ni svälter

4. Hamas har förlorat halva sin styrka

5. Israel är i fas 4, dvs kirurgiska operationer...de går enl planen

6. UNWRA bistånd är frysta av den civiliserade världen

7. Våran statsminister pro-Israel och mitt parti SD ser till att han håller sig lugn om att göra en Carl Bildt

8. Israel har sen de grundades fått med
Egypten, Jordanien, UAE,Bahrain,Marrocko,Sudan och snart KSA in i diplomatiska förbindelser. Även arab League är trötta på pallar

Men enligt senaste opinionsundersökningen gjord på 1000 ungdomar i Berlin så är Israelstödet rekordlågt.

Det är kört för Israel!

Citera
2024-01-30, 18:42
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Vad har min bakgrund med detta att göra?

För det första har jag lika mkt koppling till judendom och Israel som min ledare Jimmie Åkesson....men vi är båda Pro-israeler till tänderna.

Jag är inte palestinier heller din jävla ärthjärna... men roligt hur du skriver "min ledare Jimme cucksson" haha bevisar ju bara på hur hjärndöd folk i sekten SD verkligen är.

Citat:
När pallar tappar argument försöker de på grammatik. Lite som jag skulle attackera Einstein för han talade kass svenska, skulle göra hans argument mer fel Du är så rolig.

Jag har vart i FM länge nog att för förstå när en FM slutar. Hade Hamas gjort som Hizbollah 2006, bara tagit handfull soldater hade det kostat er lite flyganfall och kanske 2000 döda MEN ni korkade pallar dödade CIVILA och kidnappadr CIVILA...där går gränsen...

Sverige säger inte stopp....Tyskland EU starkaste ekonomi säger inte stopp, UK säger inte stopp och USA SÄGER absolut inte stopp.

Återigen jag är inte palistinier att du jobbat åt FM tror jag lika mycket på som jag tror på tomten dvs inte alls...

Jaså? Vet inte vilken sten du sovit under den senaste tiden... men trycket på regeringen har ju ökat i takt med alla rapporterade krigsförbrytelser... så till den grad att det ändrar sitt tonläge... att Tyskland inte säger något är för att de lever på någon påhittad skuld till terrorstaten israhell.

Citat:
Jag kan se att du är sårad
Du försöker med smile tecken visa ngn som helst övertag, men problemet gubben , det fungerar inte på oss militärer.

Vi har sett detta förut, speciellt inom arab världen som lever i ngn sorts förnekelse
Det äter dig inombords att Israels 7 miljoner judar kan hålla 1 miljard muslimer lugna

Nejdå jag är lite smått glad över hur korkad man kan vara men det blev lite mer förståeligt när du skriver töntiga saker som "min ledare Jimmie Cucksson"

Det är inte israhell som håller dem i schack det är USA återigen

Citat:
Medans du flinar

1. 30000-40000 döda pallar

2. Gaza är i ruiner

3. Ni svälter

4. Hamas har förlorat halva sin styrka

5. Israel är i fas 4, dvs kirurgiska operationer...de går enl planen

6. UNWRA bistånd är frysta av den civiliserade världen

7. Våran statsminister pro-Israel och mitt parti SD ser till att han håller sig lugn om att göra en Carl Bildt

8. Israel har sen de grundades fått med
Egypten, Jordanien, UAE,Bahrain,Marrocko,Sudan och snart KSA in i diplomatiska förbindelser. Även arab League är trötta på pallar

Jao det dör israeliska soldater som flugor där nere också

Var lite komisk läsning om hur Hamas lyckades likvidera ett helt kompani terrorister + en pansarvagn utan att terroristerna han reagera.

Det börjar knaka i fogarna på flera utav dessa diplomatiska förbindelser...
Citera
2024-01-30, 18:50
Medlem
När ska folk fatta att det inte är kärlek som gör att folk stödjer andra länder

Egyptens Al Sisi är stenhård diktator men EU/USA älskar honom för han håller muslimska brödraskapet i schack

Erdogan gapar sig hes mot Bibi

Kritiserar UAE att öppna en ambassad i Tel Aviv när han själv har en och palle kramarna fattar inget

Samma med Erdogan "Netanyahu är en terrorist " men köper automatvapen från Israel i miljard belopp säger vem han egentligen stödjer

Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Men enligt senaste opinionsundersökningen gjord på 1000 ungdomar i Berlin så är Israelstödet rekordlågt.

Det är kört för Israel!

Citera
2024-01-30, 19:04
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
När ska folk fatta att det inte är kärlek som gör att folk stödjer andra länder

Egyptens Al Sisi är stenhård diktator men EU/USA älskar honom för han håller muslimska brödraskapet i schack

Kritiserar UAE att öppna en ambassad i Tel Aviv när han själv har en och palle kramarna fattar inget

Samma med Erdogan "Netanyahu är en terrorist " men köper automatvapen från Israel i miljard belopp säger vem han egentligen stödjer

Ja, men det är trevligare att leva i fantasivärlden. Där får Israel stryk av Hamas och hela arabvärlden hoppar snart in för att avsluta jobbet
Citera
2024-01-30, 19:19
Medlem
En palle får en lycko träff och du går helt "ALLAH AKBAR " 😅

Du erkännner precis att en Israel är mer värdefull än pallar

21 döda står ni och hurrar för...men notan blev ju 2700 döda dagen efter glömde du den lilla detaljen

Och eftersom du aldrig hållt ett vapen än din vattenpistol så låt mig förklara politik

När ska du fatta att det inte är kärlek som gör att folk stödjer andra länder ...

Egyptens Al Sisi är stenhård diktator men EU/USA älskar honom för han håller muslimska brödraskapet i schack , eller hur? samma med Bin Salman som dödade en amerikansk arabisk journalist...Biden är nu bästis igen med Bin Salman medans journalisten är maskfödda och glömd.

Kritiserar UAE att öppna en ambassad i Tel Aviv när han själv har en och palle kramarna fattar inget. Erdogan: "Netanyahu är en terrorist " men köper automatvapen från Israel i miljard belopp

Så frågar igen tror du om så hela Sverige skulle vara emot Israel med Margot Wallström i spetsen att Israels och Sverige relationer skulle spolas?? Underrättelse min vän är ngt du verkar glömma så naiv...så ung...

Citat:
Jag är inte palestinier heller din jävla ärthjärna... men roligt hur du skriver "min ledare Jimme cucksson" haha bevisar ju bara på hur hjärndöd folk i sekten SD verkligen är.

Återigen jag är inte palistinier att du jobbat åt FM tror jag lika mycket på som jag tror på tomten dvs inte alls...

Jaså? Vet inte vilken sten du sovit under den senaste tiden... men trycket på regeringen har ju ökat i takt med alla rapporterade krigsförbrytelser... så till den grad att det ändrar sitt tonläge... att Tyskland inte säger något är för att de lever på någon påhittad skuld till terrorstaten israhell.

Nejdå jag är lite smått glad över hur korkad man kan vara men det blev lite mer förståeligt när du skriver töntiga saker som "min ledare Jimmie Cucksson"

Var lite komisk läsning om hur Hamas lyckades likvidera ett helt kompani terrorister + en pansarvagn utan att terroristerna han reagera.

Citera
2024-01-30, 19:29
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
En palle får en lycko träff och du går helt "ALLAH AKBAR " 😅

Du erkännner precis att en Israel är mer värdefull än pallar

21 döda står ni och hurrar för...men notan blev ju 2700 döda dagen efter glömde du den lilla detaljen

Och eftersom du aldrig hållt ett vapen än din vattenpistol så låt mig förklara politik

När ska du fatta att det inte är kärlek som gör att folk stödjer andra länder ...

Egyptens Al Sisi är stenhård diktator men EU/USA älskar honom för han håller muslimska brödraskapet i schack , eller hur? samma med Bin Salman som dödade en amerikansk arabisk journalist...Biden är nu bästis igen med Bin Salman medans journalisten är maskfödda och glömd.

Kritiserar UAE att öppna en ambassad i Tel Aviv när han själv har en och palle kramarna fattar inget. Erdogan: "Netanyahu är en terrorist " men köper automatvapen från Israel i miljard belopp

Så frågar igen tror du om så hela Sverige skulle vara emot Israel med Margot Wallström i spetsen att Israels och Sverige relationer skulle spolas?? Underrättelse min vän är ngt du verkar glömma så naiv...så ung...

Ptja det enda terrorstaten lyckas mörda är ju civila kvinnor och barn! Möte med beväpnade hamaskrigare så åker oftast kippabärarna hem i liksäck till terrorstaten

Som sagt att du jobbat åt FM är ju mer än skrattretande har nog hållit i fler vapen än vad du gjort.

Vem har snackat om kärlek? Du läser in saker som aldrig ens sagts.

Du tror att hela Sverige är för Israels folkmord då eller?
Citera
2024-01-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Kanske en deal på gång

https://en.globes.co.il/en/article-i...ort-1001468907

"Israel's negotiating team in Paris has agreed the framework of a new hostage deal with mediators from the US, Egypt and Qatar, "NBC" reports."

Hamas vill ha permanent vapenvila (lol) och Israel "vill" ha 2 månader var det senaste jag hörde om det där.
Citera
2024-01-30, 19:33
Medlem
Har jag levt under en är sten?
Säg mig hur bra lyckades OPEC/Arab League med sanktioner mot väst 1973?

De krävde ju Sinai, Golan,VB,Gaza och om de inte fick det så jävlar namn skulle det strypas.

Resultat: Sist jag kollade så är Gaza,VB,Golan i israeliska händer och Sinai återvände då Egypten fann ljuset

Så ... jag frågar igen... tror du på fullaste allvar att "tryck" mot Israel kommer ske och att det kommer bära frukt? försök svara objektiv, inte känslor...vi vet du hatar Israel men försök

P.S snart kommer Gaza få sin första Pride parad

Citat:

Citera
2024-01-30, 19:38
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Har jag levt under en är sten?
Säg mig hur bra lyckades OPEC/Arab League med sanktioner mot väst 1973?

De krävde ju Sinai, Golan,VB,Gaza och om de inte fick det så jävlar namn skulle det strypas.

Resultat: Sist jag kollade så är Gaza,VB,Golan i israeliska händer och Sinai återvände då Egypten fann ljuset

Så ... jag frågar igen... tror du på fullaste allvar att "tryck" mot Israel kommer ske och att det kommer bära frukt? försök svara objektiv, inte känslor...vi vet du hatar Israel men försök

P.S snart kommer Gaza få sin första Pride parad

Du fattar visst lite trögt va?

1973 hade USA inte fullt upp med Ryssland,Kina och Iran... det börjar få det nu samtidigt som glädjande nyheter om att fler och fler afrikanska länder nu börjar ge dessa USA och väst fingret... jag vet inte riktigt ville jävla fantasi du lever i... men du kan väl försöka använda dina 2 hjärnceller till att tänka ut varför USA just nu jobbar för att deskalera där nere i Israhell samtidigt som Biden nu börjar tröttna på hur Israhell för sitt krig på.
Citera
2024-01-30, 19:43
Medlem
Enl ICJ så sker inget folkmord
ICJ gav Israel grönt ljus att fortsätta kriga

Du får tro vad du vill om min bakgrund men det är inte jag som kommer med känslo argument

För vara sk soldat som haft vapenhantering så verkar du ha sovit under "folkmord ", ,brott mot mänskligheten " lektionerna.

Så tillåt mig att fräscha upp ditt minne

Scenario 1: Barnhem + 20 barn + en Kryppskytt (fiendens benämning på prickskyttar, du bör ju veta) . Skjuter mot min pluton. Jag beordrar flyganfall , alla i barnhemmet dör = inte brott mot mänskligheten eller folkmord lilla gubben 🥺

Scenario 2: Samma som ovan utan Kryppskytt = brott mot mänskligheten

Om du förnekar detta så ljuger du bestämt...för vi båda har lärt oss att "SYFTET" spelar en jävla roll in i folkmord. Att civila dör i krig är också redan inkluderat i krigslagarna och folkrätt.

Förnekar du detta Herr "hållit i fler vapen än vad du gjort." (räknar inte din farfars jakt bössa utan psg90,ak5B etc )

Citat:
Ptja det enda terrorstaten lyckas mörda är ju civila kvinnor och barn! Möte med beväpnade hamaskrigare så åker oftast kippabärarna hem i liksäck till terrorstaten

Som sagt att du jobbat åt FM är ju mer än skrattretande har nog hållit i fler vapen än vad du gjort.

Vem har snackat om kärlek? Du läser in saker som aldrig ens sagts.

Du tror att hela Sverige är för Israels folkmord då eller?
Citera
2024-01-30, 19:45
Medlem
Nä de hade bara ett kallt krig....Vietnam krig där Kina/Sovjet hade ett osynligt finger

Försök inte lilla gubben med "det var en annan tid"

😅😅😅😅😅😅😅

Citat:
Du fattar visst lite trögt va?

1973 hade USA inte fullt upp med Ryssland,Kina och Iran... det börjar få det nu samtidigt som glädjande nyheter om att fler och fler afrikanska länder nu börjar ge dessa USA och väst fingret... jag vet inte riktigt ville jävla fantasi du lever i... men du kan väl försöka använda dina 2 hjärnceller till att tänka ut varför USA just nu jobbar för att deskalera där nere i Israhell samtidigt som Biden nu börjar tröttna på hur Israhell för sitt krig på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in