Citat:

Hehe, inte alls.
Så om ingen hade hjärntvättat dom så hade de fortfarande velat bli martyrer är vad du menar?
Egen vilja = vad någon annan talar om för dig att du ska vilja. Är det så du definierar egen vilja? Dessutom hos barn som inte har en fullt utvecklad hjärna
Nej, en unge med ett vapen är inte lika farlig som en vuxen. Diskuterar jag med en utvecklingsstörd människa här eller? Låt en vuxen beväpnad gå 1vs1 mot en beväpnad unge, så kan vi betta om vem som är farligast.
 Låt en vuxen beväpnad gå 1vs1 mot en beväpnad unge, så kan vi betta om vem som är farligast.
”Hjärntvätt är ett psykologiskt begrepp för en handling som syftar till att förändra en människas attityder, lojaliteter och värderingar eller att genom manipulation framkalla en alternation hos någon.”
Alltså bevisar du att du håller med mig om att det inte är deras egna vilja. Hade de inte blivit hjärntvättade så har du ingen aning om vad de egentligen hade velat.
Kan du förklara varför du stöttar en psykopatisk sionist som finansierat Hamas? Det innebär att du stöttar Hamas terror den 7e oktober. Inte så fräscht, va?

Så om ingen hade hjärntvättat dom så hade de fortfarande velat bli martyrer är vad du menar?
Egen vilja = vad någon annan talar om för dig att du ska vilja. Är det så du definierar egen vilja? Dessutom hos barn som inte har en fullt utvecklad hjärna

Nej, en unge med ett vapen är inte lika farlig som en vuxen. Diskuterar jag med en utvecklingsstörd människa här eller?
 Låt en vuxen beväpnad gå 1vs1 mot en beväpnad unge, så kan vi betta om vem som är farligast.
 Låt en vuxen beväpnad gå 1vs1 mot en beväpnad unge, så kan vi betta om vem som är farligast.”Hjärntvätt är ett psykologiskt begrepp för en handling som syftar till att förändra en människas attityder, lojaliteter och värderingar eller att genom manipulation framkalla en alternation hos någon.”
Alltså bevisar du att du håller med mig om att det inte är deras egna vilja. Hade de inte blivit hjärntvättade så har du ingen aning om vad de egentligen hade velat.
Kan du förklara varför du stöttar en psykopatisk sionist som finansierat Hamas? Det innebär att du stöttar Hamas terror den 7e oktober. Inte så fräscht, va?

Ännu mer ordbajseri från dig, tack!
1. Ja, hjärntvätt leder till egen vilja. Det är liksom hela poängen med hjärntvätt. Hjärntvätt skapar en ny verklighet hos individen som den ser ut ifrån. Du verkar tro att en hjärntvättad individ är fri från ansvar, så fungerar det inte min vän

2. Bonus - utan en hjärntvätt om hur "judarna tog deras land" hade vi inte ens haft en konflikt idag. Sug på den karamellen lite.
3. Ett barn är farligare för att -trumvirvel- hjärnan är inte utvecklad. Barn tänker inte riktigt vad som händer när du skjuter någon, barnen bara gör det. Oberäknelig och impulsiv = farlig men jag förstår att din hjärnkapacitet inte räcker till att förstå varför barnsoldat är farligare.
Världen är känd för att stötta de man vill komma åt just då. PLA var inga gullegossar.
Kan du skriva något där jag slipper repetera mig? Att du är trög har man förstått men kom igen för fan.