Citat:
Ursprungligen postat av
Gamsahaeyo
Hehe, inte alls.
S om ingen hade hjrntvttat dom s hade de fortfarande velat bli martyrer r vad du menar?
Egen vilja = vad ngon annan talar om fr dig att du ska vilja. r det s du definierar egen vilja? Dessutom hos barn som inte har en fullt utvecklad hjrna
Nej, en unge med ett vapen r inte lika farlig som en vuxen. Diskuterar jag med en utvecklingsstrd mnniska hr eller?

Lt en vuxen bevpnad g 1vs1 mot en bevpnad unge, s kan vi betta om vem som r farligast.
Hjrntvtt r ett psykologiskt begrepp fr en handling som syftar till att frndra en mnniskas attityder, lojaliteter och vrderingar eller att genom manipulation framkalla en alternation hos ngon.
Allts bevisar du att du hller med mig om att det inte r deras egna vilja. Hade de inte blivit hjrntvttade s har du ingen aning om vad de egentligen hade velat.
Kan du frklara varfr du stttar en psykopatisk sionist som finansierat Hamas? Det innebr att du stttar Hamas terror den 7e oktober. Inte s frscht, va?

nnu mer ordbajseri frn dig, tack!
1. Ja, hjrntvtt leder till egen vilja. Det r liksom hela pongen med hjrntvtt. Hjrntvtt skapar en ny verklighet hos individen som den ser ut ifrn. Du verkar tro att en hjrntvttad individ r fri frn ansvar, s fungerar det inte min vn
2. Bonus - utan en hjrntvtt om hur "judarna tog deras land" hade vi inte ens haft en konflikt idag. Sug p den karamellen lite.
3. Ett barn r farligare fr att -trumvirvel- hjrnan r inte utvecklad. Barn tnker inte riktigt vad som hnder nr du skjuter ngon, barnen bara gr det. Oberknelig och impulsiv = farlig men jag frstr att din hjrnkapacitet inte rcker till att frst varfr barnsoldat r farligare.
Vrlden r knd fr att sttta de man vill komma t just d. PLA var inga gullegossar.
Kan du skriva ngot dr jag slipper repetera mig? Att du r trg har man frsttt men kom igen fr fan.