Citat:
Ursprungligen postat av
MrEGrey
Nej, din kommentar kommer inte från mig utan på att du lagt in dina egna värderingar och fördomar (i ordets egentliga betydelse) i min ganska sakliga analys av Netanyahus nuvarande politiska ställning bara för att jag inte ville prata om hans personliga drivkrafter för att besvara din fråga.
Du kanske uppfattar min analys av Netanyahu, hans drivkrafter och hans politiska ställning som svag (vad det nu skall betyda i sammanhanget) och diffus. Men låt då höra din starka och knivskarpa analys av hans person, drivkrafter och politiska ställning. Jag är genuint nyfiken.
Resten av ditt inlägg vet jag inte riktigt vad jag skall kommentera på eftersom jag ärligt talat inte fattar vad du pratar om eller vad det har att göra med de inlägg jag skrivit men visst Netanyahu är premiärminister för alla israeler, tacka fan för att han vill och skall skydda medborgarna. Menar du att någon annan premiärminister i Israel haft en annan uppfattning eller linje i den saken eller vad är det du far efter?
Trist att du får det hela att att handla om dig men vi vet ju båda svaret varför? I detta fallet handlar det kanske om hur man behandlar information, självklart kräver du en knivskarp analys istället för attsvara på frågan du åtminstone vågar nämna.
Förstår att du kämpar, med tanke på att du påstår att jag påstår att du är CDU??
Det är trots allt krig vi diskuterar, hade hoppats att du förstått vad det handlar om.
Jag skiter i fördomar, alla har dom.. krig, förstår du det?