Citat:
Ursprungligen postat av
Saruman
Hamas gmmer sig i sjukhus, folksamlingar och p dagis. Den raket som de av misstag skickade in i sjukhuset hromdagen skt de frn en kyrkogrd i nrheten.
Det r helt naturligt att man ber samtliga civila att lmna sjukhus infr att man ska sl till mot Hamas. Du insinuerar att Israel skulle bomba sjukhus med barn i och hnvisar till en kommentar dr Israel ska ha bett barn att lmna sjukhus. Om man skulle vilja bomba barn i sjukhus, skulle man d be barnen att lmna sjukhusen?
Jag hade en granne nr jag vxte upp som var ltt utvecklingsstrd.
Allt man sa till han trodde han p fr han naiv och otroligt korkad.
Minns att vi barn i omrdet bad han att ta en snigel frn gatan. Han svalde den med en gng.
Du pminner mig starkt om min utvecklingsstrda granne. Gr p alla lgner. Naiv och korkad. Young, dum and full of cum.
Men antar att du r p plats i Gaza? D du sg att, citat:
Den raket som de av misstag skickade in i sjukhuset hromdagen skt de frn en kyrkogrd i nrheten.
Ingen sger att Hamas inte gmmer sig bland civila ml. Men i den utstrckning som IDF hvdar och s omfattande de nu bombar r sjlvklart inte Hamasml. Det r matematiskt omjligt.
Hamas terroistgren r en liten klick och de flesta bor inte ens i Gaza.
Bombade och jmnad den brittiska regeringen hela Belfast och Nordirland med marken nr de stred mot IRA under 1960-90 talen?
Hamas r dessutom regeringen. S varje statlig och kommunal bygggnad blir d legitima ml.
Dessutom r det krigsbrott att bomba sjukhus.
Sist men inte minst, var i HELVETE menar du att alla skadade p sjukhusen skall ta vgen din korkade kossa?