2023-10-07, 19:51
Medlem
Har Kristersson uttalats sig än? Eller har han tagit helg?
Citera
2023-10-07, 19:51
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Hittar du några bevis för dessa påstådda 2000 raketer eller sväljer du det media matar dig med?
Jag har inte räknat de själv. Det är sant. Menar du att alla är fabricerade?
Citera
2023-10-07, 19:52
Medlem
300 döda efter attackerna

Antalet döda har stigit till 300, uppger israeliska och palestinska myndigheter enligt New York Times.

Menar dom 300 israeler eller 300 totalt?
Citera
Medlem
[quote=fendaden|85979078]Förhoppningsvis ansluter Iran och jämnar Israel med marken. Detta skulle vara den snabbaste vägen till världsfred.[/QUOTE

Israel och Hamas har det gemensamt att de är båda krigsförbrytare
Citera
Medlem
Citat:
Jag hittar ingen video där det skjuts ”tusentals” med raketer.
Hittar bara säg ett 50 tal raketer och Israels irondome klarar detta utan problem och att det händer titt som tätt.

Nu verkar man ha sänkt irondoms träffsäkerhet så några raketer kommer förbi för att visa ”skada” för att rättfärdiga attack mot Palestina.

200 civila palestinier döda av en raket från Israel och västvärlden blundar.

Alla inblandade säger detta. Att du inte sett video på alla struntar väl jag i.
Och duger inte västerländsk judemedia så kan du väl se vad Hamas själva säger i arabiska kanaler.

Oavsett vad, så tolkar jag inte det som en false flag från Israel då...
Citera
2023-10-07, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Har Kristersson uttalats sig än? Eller har han tagit helg?

Vad skall han göra åt detta? Tror du någon av parterna väntar på hans åsksikt?
Citera
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Hur stor sprängkraft har dessa "raketer" som skickas iväg från Hamas? Om man jämför med handgranater, hur många handgranater ryms det en raket?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Det är ju planerat givetvis, detta är ett samarbete med USA, CIA, Israel och några andra internationella Babyloniska skökor.

Iscensatt skådespel, vad ivriga Black Nobility är på att skapa konflikter och ww3.

Börjar nästan bli löjligt nu att se hur dom jobbar på flera sidor av spektrat.

Ja visst så måste de t ju vara!

Naturligtvis vill USA flytta fokus o stöd åt Ukraina till att hellre o plötsligt tvingas ge det åt Israel…

CIA klädde ut sig till kamelfösare o pös omärkligt in i Syrien med 2000 raketer o började skjuta på Israel?
Citera
2023-10-07, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag vill inte att Hamas ska "hyllas", din okunniga kretin, tvärtom är jag emot Hamas. Du förstår inte ens jämförelsen. Poängen är att ni anser att palestinier bara ska acceptera att israeler fördriver dem, påtvingar sig deras hem, mördar dem och expanderar sin bosättningspolitik samtidigt som ni hyllar motkrafter i andra situationer (Ukraina var bara ett av många exempel). Ni är hycklare utan dess like, och enda anledningen till varför ni inte anser palestinier ha rätt att kritisera apartheidstaten Israel är för att Israel råkar vara en judisk stat. Därmed inbillar ni er att de har rätt att göra vad de vill. Så fungerar det inte i verkligheten, alla måste ta ansvar för sina överträdelser och Israel har INTE rätt att förtrycka andra grupper på grund av en österrikisk antisemit som dog för snart 80 år sedan.

Palestinier har haft som mål att utrota judarna och krossa Israel under lång tid.

Man har inte varit konstruktiva för fem jävla öre och det får man lida för, kretin? Jo tack.. duktig är du. Nolla.
Citera
Medlem
Citat:
Jag hittar ingen video där det skjuts ”tusentals” med raketer.
Hittar bara säg ett 50 tal raketer och Israels irondome klarar detta utan problem och att det händer titt som tätt.

Nu verkar man ha sänkt irondoms träffsäkerhet så några raketer kommer förbi för att visa ”skada” för att rättfärdiga attack mot Palestina.

200 civila palestinier döda av en raket från Israel och västvärlden blundar.

Israel gör en motattack flera timmar Hamas inlett attacken. Ändå är Palestinska hälsodepartementet först ut med 192(?) Döda och xxx sårade samtidigt som Israel enbart kunnat verifiera 50 döda..? Jo för den ena sidan förlitar sig på propaganda och skryttal för att "tycka synd om" medans israel gör mer likt övriga väst, inväntar mer säkra siffror. Så dog verkligen 192? Är de verifierat eller en siffra nån gav nån annan som gav en annan som till slut hamnade hos departementet? Någonstans måste man vara skeptisk när siffror kommer snabbt.
Citera
Medlem
Jag tror uppriktigt att jag börjar hata muslimer. På allvar. Ingen annan religion eller folkgrupp uppvisar en så total ondska i varje tillfälle.

Kan vi hoppas på att de vänsterblivna äcklen i Sverige börjar vakna upp och... Nej. Inte en chans, de kommer försvara de här terroristerna och kalla dem frihetskrigare eller nåt. Usch. Jag hoppas deras första maj tåg blir nedplöjt av allah ackbar-dårar.
Citera
Medlem
Balkmannens avatar
Hoppas iran ansluter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in