Citat:
Ursprungligen postat av
NiGHTRYDERz
Det r nstan s jag skulle rekommendera Quetiapine framfr dessa i det syftet du beskriver, funkar bra p mig iaf
Diflu var ngorlunda okej med frra batchen, senaste tkr jag verkar lite svag / annorlunda - och nej jag har inte kkat 20st om dagen.
Annars om det r att du ej har tolerans och den frsta batchen s skulle nog 2st vara bra tror jag, dessa som finns nu vet jag inte faktiskt.
Tack fr svar! r absolut helt novis inom allt vad benzo/opiater/fldder heter, endast anvnt ksalol som sagt, fr att kunna somna. Kan dock inte f tag i det nu p ngot skert och enkelt stt. Googlade p Quetiapine och fick fram att det var receptbelagt?
Anledningen varfr jag just tnkt kpa 10st av dessa r fr att jag inte har ngra som helst kontakter fr kp av dylika substanser. Riskerar heller ej att bestlla frn darknet etc utan amfetaminet fr jag av en mycket god vn som normalt heller inte nyttjar detta regelbundet. Han hade inga benso eller annat.
S nu sitter jag med amfetamin (har tidigare relativt stor erfarenhet av CS dock) men p ldre dar, sker detta typ vartannat r och behver d ngot fr att kunna dda ruset och inte bli totalt trasig dagen efter..
Rka har jag tillgng till men fr mig blir det numer nstan lite psykadeliskt och ger ngest i kombon av att ha vart vaken ett dygn p CS.
Tyckte denna verkade lttillgnglig, laglig och hade d en frhoppning att det p ngot vis nd hjlpt mot pigghet/ngest som d brjar komma..
Lider normalt inte av ngest ht s tnkt ta 2 tabletter ngon timme fre jag lgger mig och frhoppningen r d som sagt att inte ha lika grava "ryckningar", smnsvrigheter, ngest etc utan att f allt bara ebba ut..
Fler som anvnt detta preparat fr ndamlet fr grna flika in med synpunkter. Tack!