2025-02-17, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo950
P hur mnga tabletter brjade du knna tolerans kning?

P tv stycken. Tagit 4 som mest och d blev jag helt utslagen, men hade sovit kasst natten innnan ocks. r inne p dag tre nu utan att ha konsumerat ngra tabletter.
Citera
2025-02-17, 11:31
Medlem
Det r ju fler n mig som tycker samma gllande kvalitn.

Fr min del s kommer jag inte best flera iaf.
Citera
2025-02-17, 11:33
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz

Inte jag heller.
Den var intressant att forska lite p men p tok fr ointressant
Citera
2025-02-17, 13:31
Medlem
Vad tror ni om denna fr att avbryta ett CS rus. Anvnder normalt varken CS eller ngon benzo, men har nu tnkt kra ett dygn med tjo fr att drefter "dda ruset" och kunna somna med detta preparat.

Har tidigare anvnt 1-2st ksalol tabletter precis nr jag lagt mig i sngen vilket fungerat helt perfekt fr mig.

Vill allts bara kunna somna/slappna av lttare utan ev ngest orsakad av stimulanten.

Tankar? Hur mnga br man ta? Har tnkt dygna och drefter ta 1-2st tabletter 1 timme fre sngdags.
Citera
2025-02-17, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArnesBodega
Vad tror ni om denna fr att avbryta ett CS rus. Anvnder normalt varken CS eller ngon benzo, men har nu tnkt kra ett dygn med tjo fr att drefter "dda ruset" och kunna somna med detta preparat.

Har tidigare anvnt 1-2st ksalol tabletter precis nr jag lagt mig i sngen vilket fungerat helt perfekt fr mig.

Vill allts bara kunna somna/slappna av lttare utan ev ngest orsakad av stimulanten.

Tankar? Hur mnga br man ta? Har tnkt dygna och drefter ta 1-2st tabletter 1 timme fre sngdags.

Det r nstan s jag skulle rekommendera Quetiapine framfr dessa i det syftet du beskriver, funkar bra p mig iaf

Diflu var ngorlunda okej med frra batchen, senaste tkr jag verkar lite svag / annorlunda - och nej jag har inte kkat 20st om dagen.

Annars om det r att du ej har tolerans och den frsta batchen s skulle nog 2st vara bra tror jag, dessa som finns nu vet jag inte faktiskt.
Citera
2025-02-17, 14:13
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:

Dessa som sljs nu r i min mening kassa man mste ta 4+ fr att ens knna ngot. Dvs nstan 100 kr.

Det knns som styrkan varierar varje gng jag bestller. Det kanske bara r jag som bygger upp tolerans men tvekar p det d det brukar g veckor emellan d jag inte tar.

Gr dom dubbelt s starka!
Senast redigerad av Volvo950 2025-02-17 kl. 14:48.
Citera
2025-02-17, 14:20
Medlem
Citat:
Det r nstan s jag skulle rekommendera Quetiapine framfr dessa i det syftet du beskriver, funkar bra p mig iaf

Diflu var ngorlunda okej med frra batchen, senaste tkr jag verkar lite svag / annorlunda - och nej jag har inte kkat 20st om dagen.

Annars om det r att du ej har tolerans och den frsta batchen s skulle nog 2st vara bra tror jag, dessa som finns nu vet jag inte faktiskt.

Tack fr svar! r absolut helt novis inom allt vad benzo/opiater/fldder heter, endast anvnt ksalol som sagt, fr att kunna somna. Kan dock inte f tag i det nu p ngot skert och enkelt stt. Googlade p Quetiapine och fick fram att det var receptbelagt?

Anledningen varfr jag just tnkt kpa 10st av dessa r fr att jag inte har ngra som helst kontakter fr kp av dylika substanser. Riskerar heller ej att bestlla frn darknet etc utan amfetaminet fr jag av en mycket god vn som normalt heller inte nyttjar detta regelbundet. Han hade inga benso eller annat.

S nu sitter jag med amfetamin (har tidigare relativt stor erfarenhet av CS dock) men p ldre dar, sker detta typ vartannat r och behver d ngot fr att kunna dda ruset och inte bli totalt trasig dagen efter..

Rka har jag tillgng till men fr mig blir det numer nstan lite psykadeliskt och ger ngest i kombon av att ha vart vaken ett dygn p CS.

Tyckte denna verkade lttillgnglig, laglig och hade d en frhoppning att det p ngot vis nd hjlpt mot pigghet/ngest som d brjar komma..

Lider normalt inte av ngest ht s tnkt ta 2 tabletter ngon timme fre jag lgger mig och frhoppningen r d som sagt att inte ha lika grava "ryckningar", smnsvrigheter, ngest etc utan att f allt bara ebba ut..

Fler som anvnt detta preparat fr ndamlet fr grna flika in med synpunkter. Tack!
Senast redigerad av ArnesBodega 2025-02-17 kl. 14:24.
Citera
2025-02-17, 14:21
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:
Tack fr svar! r abaolut helt novis inom allt inom benzo/opiater/fldder, endast anvnt ksalol som sagt fr att kunna somna. Googlade p Quetiapine och fick fram att det var receptbelagt?

Anledningen varfr jag just tnkt kpa 10st av dessa r fr att jag inte har ngra som helst kontakter fr kp av dylika substanser. Riskerar heller ej att bestlla frn darknet etc utan amfetaminet fr jag av en mycket god vn som normalt heller inte nyttjar detta regelbundet. Han hade inga benso eller annat.

S nu sitter jag med amfetamin (har tidigare relativt stor erfarenhet av CS dock) men p ldre dar, sker detta typ vartannat r och behver d ngot fr att kunna dda ruset och inte bli totalt trasig dagen efter..

Rka har jag tillgng till men fr mig blir det numer nstan lite psykadeliskt och ger ngest i kombon av att ha vart vaken ett dygn p CS.

Tyckte denna verkade lttillgnglig, laglig och hade d en frhoppning att det p ngot vis nd hjlpt mot pigghet/ngest som d brjar komma..

Lider normalt inte av ngest ht s tnkt ta 2 tabletter ngon timme fre jag lgger mig och frhoppningen r d som sagt att inte ha lika grava "ryckningar", smnsvrigheter, ngest etc utan att f allt bara ebba ut..

Fler som anvnt detta preparat fr ndamlet fr grna flika in med synpunkter. Tack!

Jag r ocks intresserad hur dessa funkar fr att komma ner efter ett ca rus. Fljer
Citera
2025-02-17, 17:40
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:

Fan va skumt att nstan alla verkar tycka de blivit smre, jag fortstter med min morgontablett och det hller panikattackerna och ngesten borta. Mste vara jag som r extra knslig eller ntt. Sen det hr med frgen som ngon nmnde kan nog stmma, de r nog ngot blekare i tonen om man jmfr med batchen innan jul.

Citat:

Jag har landat p dessa efter amfetamin men som jag skrivit ovan verkar jag vara i minoritet hr nr det gller hur bra DiFlu funkar p mig. Jag tycker de funkar okej men den om du r van vid ksalol fr att slcka CS ruset s fr du nog snka frvntningarna ganska s mycket. Brja med 2 nr du ska landa och slng i dig 2 till om inget hnder efter nn timme kanske?
Citera
2025-02-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Jag har landat p dessa efter amfetamin men som jag skrivit ovan verkar jag vara i minoritet hr nr det gller hur bra DiFlu funkar p mig. Jag tycker de funkar okej men den om du r van vid ksalol fr att slcka CS ruset s fr du nog snka frvntningarna ganska s mycket. Brja med 2 nr du ska landa och slng i dig 2 till om inget hnder efter nn timme kanske?

Tack fr svar! Vad kan jag frvnta mig fr effekt, mer eller mindre sederande? Mer eller mindre ngestdmpande? Mindre i bgge fallen d misstnker jag.

Ingen risk man fr fr sig ngot och brjar stka runt i frvirring tror ni?

Fr mig har, vid intag av tv st ksalol mer eller mindre inom 30 min r jag utslagen, mr gott och somnar.
Senast redigerad av ArnesBodega 2025-02-17 kl. 18:23.
Citera
2025-02-17, 18:36
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Tack fr svar! Vad kan jag frvnta mig fr effekt, mer eller mindre sederande? Mer eller mindre ngestdmpande? Mindre i bgge fallen d misstnker jag.

Ingen risk man fr fr sig ngot och brjar stka runt i frvirring tror ni?

Fr mig har, vid intag av tv st ksalol mer eller mindre inom 30 min r jag utslagen, mr gott och somnar.

Tror du kan ta 2 direkt utan att det blir allt fr stkigt. Kom dock ihg att det kan ta lite lngre tid innan nn ngestdmpande effekt infinner sig, r som sagt r ingen ksalol/alpra direkt. Men risk att man blir bra vck finns ju alltid, srskilt om du inte tagit n benso p lnge.

Fr mig r de mer ngestdmpande och inte srskilt sederande. Tar de alltid p morgonen och aldrig fr att sova - om jag inte krt ett CS race d eller liknande. Frvnta dig inte fr mycket allts, med tanke p vad de flesta andra hr i trden anser om nuvarande batch.
Citera
2025-02-17, 20:53
Medlem
KringExs avatar
Jag hoppas att nsta rc-benso kommer att vara en Zolam-variant. Zepam-varianter verlag mindre potent och personligen s har jag bara gillat Zolambenso nr jag har forskat. T ex;
Pyrazolam
Flualprazolam
Klonazolam
Nitrazolam
Bromazolam

Skert ngon till ocks men det r som jag kommer p.
Difludiazepam var ett tappert frsk men det rckte inte hela vgen tyvrr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in