Citat:
Ursprungligen postat av
NiGHTRYDERz
Det är nästan så jag skulle rekommendera Quetiapine framför dessa i det syftet du beskriver, funkar bra på mig iaf
Diflu var någorlunda okej med förra batchen, senaste tkr jag verkar lite svag / annorlunda - och nej jag har inte käkat 20st om dagen.
Annars om det är att du ej har tolerans och den första batchen så skulle nog 2st vara bra tror jag, dessa som finns nu vet jag inte faktiskt.
Tack för svar! Är absolut helt novis inom allt vad benzo/opiater/flödder heter, endast använt ksalol som sagt, för att kunna somna. Kan dock inte få tag i det nu på något säkert och enkelt sätt. Googlade på Quetiapine och fick fram att det var receptbelagt?
Anledningen varför jag just tänkt köpa 10st av dessa är för att jag inte har några som helst kontakter för köp av dylika substanser. Riskerar heller ej att beställa från darknet etc utan amfetaminet får jag av en mycket god vän som normalt heller inte nyttjar detta regelbundet. Han hade inga benso eller annat.
Så nu sitter jag med amfetamin (har tidigare relativt stor erfarenhet av CS dock) men på äldre dar, sker detta typ vartannat år och behöver då något för att kunna döda ruset och inte bli totalt trasig dagen efter..
Röka har jag tillgång till men för mig blir det numer nästan lite psykadeliskt och ger ångest i kombon av att ha vart vaken ett dygn på CS.
Tyckte denna verkade lättillgänglig, laglig och hade då en förhoppning att det på något vis ändå hjälpt mot pigghet/ångest som då börjar komma..
Lider normalt inte av ångest öht så tänkt ta 2 tabletter någon timme före jag lägger mig och förhoppningen är då som sagt att inte ha lika grava "ryckningar", sömnsvårigheter, ångest etc utan att få allt bara ebba ut..
Fler som använt detta preparat för ändamålet får gärna flika in med synpunkter. Tack!