2025-02-17, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo950
På hur många tabletter började du känna tolerans ökning?

På två stycken. Tagit 4 som mest och då blev jag helt utslagen, men hade sovit kasst natten innnan också. Är inne på dag tre nu utan att ha konsumerat några tabletter.
Citera
2025-02-17, 11:31
Medlem
Det är ju fler än mig som tycker samma gällande kvalitén.

För min del så kommer jag inte best flera iaf.
Citera
2025-02-17, 11:33
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz

Inte jag heller.
Den var intressant att forska lite på men på tok för ointressant
Citera
2025-02-17, 13:31
Medlem
Vad tror ni om denna för att avbryta ett CS rus. Använder normalt varken CS eller någon benzo, men har nu tänkt köra ett dygn med tjo för att därefter "döda ruset" och kunna somna med detta preparat.

Har tidigare använt 1-2st ksalol tabletter precis när jag lagt mig i sängen vilket fungerat helt perfekt för mig.

Vill alltså bara kunna somna/slappna av lättare utan ev ångest orsakad av stimulanten.

Tankar? Hur många bör man ta? Har tänkt dygna och därefter ta 1-2st tabletter 1 timme före sängdags.
Citera
2025-02-17, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArnesBodega
Vad tror ni om denna för att avbryta ett CS rus. Använder normalt varken CS eller någon benzo, men har nu tänkt köra ett dygn med tjo för att därefter "döda ruset" och kunna somna med detta preparat.

Har tidigare använt 1-2st ksalol tabletter precis när jag lagt mig i sängen vilket fungerat helt perfekt för mig.

Vill alltså bara kunna somna/slappna av lättare utan ev ångest orsakad av stimulanten.

Tankar? Hur många bör man ta? Har tänkt dygna och därefter ta 1-2st tabletter 1 timme före sängdags.

Det är nästan så jag skulle rekommendera Quetiapine framför dessa i det syftet du beskriver, funkar bra på mig iaf

Diflu var någorlunda okej med förra batchen, senaste tkr jag verkar lite svag / annorlunda - och nej jag har inte käkat 20st om dagen.

Annars om det är att du ej har tolerans och den första batchen så skulle nog 2st vara bra tror jag, dessa som finns nu vet jag inte faktiskt.
Citera
2025-02-17, 14:13
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:

Dessa som säljs nu är i min mening kassa man måste ta 4+ för att ens känna något. Dvs nästan 100 kr.

Det känns som styrkan varierar varje gång jag beställer. Det kanske bara är jag som bygger upp tolerans men tvekar på det då det brukar gå veckor emellan då jag inte tar.

Gör dom dubbelt så starka!
Senast redigerad av Volvo950 2025-02-17 kl. 14:48.
Citera
2025-02-17, 14:20
Medlem
Citat:
Det är nästan så jag skulle rekommendera Quetiapine framför dessa i det syftet du beskriver, funkar bra på mig iaf

Diflu var någorlunda okej med förra batchen, senaste tkr jag verkar lite svag / annorlunda - och nej jag har inte käkat 20st om dagen.

Annars om det är att du ej har tolerans och den första batchen så skulle nog 2st vara bra tror jag, dessa som finns nu vet jag inte faktiskt.

Tack för svar! Är absolut helt novis inom allt vad benzo/opiater/flödder heter, endast använt ksalol som sagt, för att kunna somna. Kan dock inte få tag i det nu på något säkert och enkelt sätt. Googlade på Quetiapine och fick fram att det var receptbelagt?

Anledningen varför jag just tänkt köpa 10st av dessa är för att jag inte har några som helst kontakter för köp av dylika substanser. Riskerar heller ej att beställa från darknet etc utan amfetaminet får jag av en mycket god vän som normalt heller inte nyttjar detta regelbundet. Han hade inga benso eller annat.

Så nu sitter jag med amfetamin (har tidigare relativt stor erfarenhet av CS dock) men på äldre dar, sker detta typ vartannat år och behöver då något för att kunna döda ruset och inte bli totalt trasig dagen efter..

Röka har jag tillgång till men för mig blir det numer nästan lite psykadeliskt och ger ångest i kombon av att ha vart vaken ett dygn på CS.

Tyckte denna verkade lättillgänglig, laglig och hade då en förhoppning att det på något vis ändå hjälpt mot pigghet/ångest som då börjar komma..

Lider normalt inte av ångest öht så tänkt ta 2 tabletter någon timme före jag lägger mig och förhoppningen är då som sagt att inte ha lika grava "ryckningar", sömnsvårigheter, ångest etc utan att få allt bara ebba ut..

Fler som använt detta preparat för ändamålet får gärna flika in med synpunkter. Tack!
Senast redigerad av ArnesBodega 2025-02-17 kl. 14:24.
Citera
2025-02-17, 14:21
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:
Tack för svar! Är abaolut helt novis inom allt inom benzo/opiater/flödder, endast använt ksalol som sagt för att kunna somna. Googlade på Quetiapine och fick fram att det var receptbelagt?

Anledningen varför jag just tänkt köpa 10st av dessa är för att jag inte har några som helst kontakter för köp av dylika substanser. Riskerar heller ej att beställa från darknet etc utan amfetaminet får jag av en mycket god vän som normalt heller inte nyttjar detta regelbundet. Han hade inga benso eller annat.

Så nu sitter jag med amfetamin (har tidigare relativt stor erfarenhet av CS dock) men på äldre dar, sker detta typ vartannat år och behöver då något för att kunna döda ruset och inte bli totalt trasig dagen efter..

Röka har jag tillgång till men för mig blir det numer nästan lite psykadeliskt och ger ångest i kombon av att ha vart vaken ett dygn på CS.

Tyckte denna verkade lättillgänglig, laglig och hade då en förhoppning att det på något vis ändå hjälpt mot pigghet/ångest som då börjar komma..

Lider normalt inte av ångest öht så tänkt ta 2 tabletter någon timme före jag lägger mig och förhoppningen är då som sagt att inte ha lika grava "ryckningar", sömnsvårigheter, ångest etc utan att få allt bara ebba ut..

Fler som använt detta preparat för ändamålet får gärna flika in med synpunkter. Tack!

Jag är också intresserad hur dessa funkar för att komma ner efter ett ca rus. Följer
Citera
2025-02-17, 17:40
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:

Fan va skumt att nästan alla verkar tycka de blivit sämre, jag fortsätter med min morgontablett och det håller panikattackerna och ångesten borta. Måste vara jag som är extra känslig eller nått. Sen det här med färgen som någon nämnde kan nog stämma, de är nog något blekare i tonen om man jämför med batchen innan jul.

Citat:

Jag har landat på dessa efter amfetamin men som jag skrivit ovan verkar jag vara i minoritet här när det gäller hur bra DiFlu funkar på mig. Jag tycker de funkar okej men den om du är van vid ksalol för att släcka CS ruset så får du nog sänka förväntningarna ganska så mycket. Börja med 2 när du ska landa och släng i dig 2 till om inget händer efter nån timme kanske?
Citera
2025-02-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Jag har landat på dessa efter amfetamin men som jag skrivit ovan verkar jag vara i minoritet här när det gäller hur bra DiFlu funkar på mig. Jag tycker de funkar okej men den om du är van vid ksalol för att släcka CS ruset så får du nog sänka förväntningarna ganska så mycket. Börja med 2 när du ska landa och släng i dig 2 till om inget händer efter nån timme kanske?

Tack för svar! Vad kan jag förvänta mig för effekt, mer eller mindre sederande? Mer eller mindre ångestdämpande? Mindre i bägge fallen då misstänker jag.

Ingen risk man får för sig något och börjar stöka runt i förvirring tror ni?

För mig har, vid intag av två st ksalol mer eller mindre inom 30 min är jag utslagen, mår gott och somnar.
Senast redigerad av ArnesBodega 2025-02-17 kl. 18:23.
Citera
2025-02-17, 18:36
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Tack för svar! Vad kan jag förvänta mig för effekt, mer eller mindre sederande? Mer eller mindre ångestdämpande? Mindre i bägge fallen då misstänker jag.

Ingen risk man får för sig något och börjar stöka runt i förvirring tror ni?

För mig har, vid intag av två st ksalol mer eller mindre inom 30 min är jag utslagen, mår gott och somnar.

Tror du kan ta 2 direkt utan att det blir allt för stökigt. Kom dock ihåg att det kan ta lite längre tid innan nån ångestdämpande effekt infinner sig, är som sagt är ingen ksalol/alpra direkt. Men risk att man blir bra väck finns ju alltid, särskilt om du inte tagit nå benso på länge.

För mig är de mer ångestdämpande och inte särskilt sederande. Tar de alltid på morgonen och aldrig för att sova - om jag inte kört ett CS race då eller liknande. Förvänta dig inte för mycket alltså, med tanke på vad de flesta andra här i tråden anser om nuvarande batch.
Citera
2025-02-17, 20:53
Medlem
KringExs avatar
Jag hoppas att nästa rc-benso kommer att vara en Zolam-variant. Zepam-varianter överlag mindre potent och personligen så har jag bara gillat Zolambenso när jag har forskat. T ex;
Pyrazolam
Flualprazolam
Klonazolam
Nitrazolam
Bromazolam

Säkert någon till också men det är som jag kommer på.
Difludiazepam var ett tappert försök men det räckte inte hela vägen tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in