2024-07-11, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
För att de har så lång halveringstid och är en diazepam vilket man använder till nedtrappning plus om du ätit några st så får du en naturlig nedtrappning eftersom det bryts ner så sakta det hade varit värre om det varit en triazolobenzodiazepin då hade en nedtrappning hjälpt

Vad är halveringstiden då? Om man poppar två för att ebba ut CS rus lite kan man ta 2 nästa dag också sen dagen efter det osv
Citera
2024-07-11, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merklig
Vad är halveringstiden då? Om man poppar två för att ebba ut CS rus lite kan man ta 2 nästa dag också sen dagen efter det osv

Ja klart du kan fast halveringstid är hur lång tid det tar för substansen att brytas ner så ju längre halveringstid ju längre rus fast fast det är oxå beroende på hur hög affinitet det har på receptorerna det är lite olika saker som spelar in jag kan ta det bästa alternativet jag vet det var phenazepam som var duktigt starkt med lång halveringstid när det kom 2008-2009 på rc marknaden kom det i rent pulver och på den tiden var det verkligen rent och det räckte med 1-3mg för en stark dos men folk hade inte våg då som nu så vi tog lite lite på en kniv spets fast det var minst 30mg och vi var borta i flera dagar på det minns jag tappade en vecka på bara liten knivspets men det beror på den långa halveringstiden och höga affinitet det hade på receptorerna sen kom flubromazepam som var liknade bara det att man inte fick minnesluckor på det och 16-32mg satt i bättre dager efter än när man tog det samma dag fast det slog på så sakta vilket phenazepam oxå gjorde men det beror på att det är lång halveringstid är det kort halveringstid som alprazolam så kickar det in fort med full effekt och detta Difludiazepam har oxå lång halveringstid med lite bättre affinitet än vanliga diazepam så man kan känna om man tar det dagliga det har ingen effekt men det har det och du kan ta två om dagen det är lugnt fast 3-4 dagen kan det uppstå minnesluckor så ta 2-3st dag ett för bästa resultat sen 1st kanske två dagen efter fast efter det räcker det nog med 1st några dagar så det hinner gå ut lite hoppas du förstår bättre nu
Citera
2024-07-11, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Ja klart du kan fast halveringstid är hur lång tid det tar för substansen att brytas ner så ju längre halveringstid ju längre rus fast fast det är oxå beroende på hur hög affinitet det har på receptorerna det är lite olika saker som spelar in jag kan ta det bästa alternativet jag vet det var phenazepam som var duktigt starkt med lång halveringstid när det kom 2008-2009 på rc marknaden kom det i rent pulver och på den tiden var det verkligen rent och det räckte med 1-3mg för en stark dos men folk hade inte våg då som nu så vi tog lite lite på en kniv spets fast det var minst 30mg och vi var borta i flera dagar på det minns jag tappade en vecka på bara liten knivspets men det beror på den långa halveringstiden och höga affinitet det hade på receptorerna sen kom flubromazepam som var liknade bara det att man inte fick minnesluckor på det och 16-32mg satt i bättre dager efter än när man tog det samma dag fast det slog på så sakta vilket phenazepam oxå gjorde men det beror på att det är lång halveringstid är det kort halveringstid som alprazolam så kickar det in fort med full effekt och detta Difludiazepam har oxå lång halveringstid med lite bättre affinitet än vanliga diazepam så man kan känna om man tar det dagliga det har ingen effekt men det har det och du kan ta två om dagen det är lugnt fast 3-4 dagen kan det uppstå minnesluckor så ta 2-3st dag ett för bästa resultat sen 1st kanske två dagen efter fast efter det räcker det nog med 1st några dagar så det hinner gå ut lite hoppas du förstår bättre nu

Tack för bra förklaring, tar en när jag börjar pvracet sen en till två timmar innan jag ska lägga mig + lättare sömnmedel, kommer ihåg förra veckan efter 3 dagar på det schemat men jag tog två istället för en vid läggdags så kände jag mig lite veck alltså benzad. Fattade sldrig varför men nu har det gått bra
Citera
2024-07-11, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merklig
Tack för bra förklaring, tar en när jag börjar pvracet sen en till två timmar innan jag ska lägga mig + lättare sömnmedel, kommer ihåg förra veckan efter 3 dagar på det schemat men jag tog två istället för en vid läggdags så kände jag mig lite veck alltså benzad. Fattade sldrig varför men nu har det gått bra

Ja men två behövs nog efter ett pv race jag brukade ta 3-4st första kvällen efter pv race eller ta en precis innan man börjar pv racet det funkade mycket mycket bättre då när man var lite lugnare i nerverna jag fick mycket mera eufori då sen ta 1st till efter 6-8tim om det nu är denna eller diazepam fast det vet du bäst men att en benzo lång halveringstid är bra då slipper man ta en nedtrappning efteråt om man tagit några hundra st fast kör lite lungt om du ska göra det fast om jag förstår det rätt är det efter pv race och då funkar 2-3st innan man vill koppla ner hjärnan och nervsystemet.
Citera
2024-07-21, 06:48
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralyzed-ninja
Jag gick in och skulle läsa vad andra tyckte om de här och såg de här posterna, jag tog EN HALV igår och sov som en stock utan någon nattlig ångest och jag kan omöjligt se att något käkat 10-20st av de här på en gång utan att känna något så jag håller med Fluclazolam 100%.

Bägge kontona är reggade samtidigt och skriver bägge kassa saker om produkterna så det är väl troligtvis någon som är sur eller en konkurrent, kanske hyg**s dödsryck?

(Edit, såg precis att Hyg** inte längre är uppe)

Jag tar väldigt illa vid mig vid vad du skriver.
Jag skrev en 100% ärlig mening som innehöll exakt vad dessa gav mig för effekt.
Pga din kommentar beställde jag även nya för att testa dem också, men nej dom var fortfarande helt värdelösa på mig. Försöker dela med mig av mina erfarenheter här, som vi gör på denna sidan och hjälper varandra så gillar inte att bli kallad lögnare eller att jag på något vis skulle försöka sänka nån slags konkurrens? För hela helvete detta var väl sitsa gången jag yttrade mig då.
Tack hej stick o brinn!
Citera
2024-07-21, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Pga din kommentar beställde jag även nya för att testa dem också, men nej dom var fortfarande helt värdelösa på mig. Försöker dela med mig av mina erfarenheter här, som vi gör på denna sidan och hjälper varandra så gillar inte att bli kallad lögnare eller att jag på något vis skulle försöka sänka nån slags konkurrens? För hela helvete detta var väl sitsa gången jag yttrade mig då.
Tack hej stick o brinn!

Tror dig, som att Hygea skulle sitta och trashtalka andra sidor när man inte uppdaterat lagret eller skickat försändelser på flera månader 😂 är nästan helt naiv till benzo och en tab gjorde mindre än min förskrivna dos av alimemazin för sömnen. Har noll förståelse hur rutinerade blir stekta även om jag kan erkänna att vissa tabs är något bättre än andra
Citera
2024-07-21, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Tack hej stick o brinn!
Jag har köpt 2 ggr, olika batchar o första va nästan verkningslös då den bara bet lite på ångesten ( vilket jag har 24/7 efter en hjärnskada) i övrigt noll bensokänsla.
2a sorten som är klöverformade va mer potenta fast fortfarande mest aktiv på att minska just ångest, vilket jag personligen föredrar för gillar inte att känna mig bensad o göra/säga och framförallt köpa massa idiotiska saker😅
Citera
2024-08-01, 03:26
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Nu har det gått i alla fall två veckor sen intag och en kväll som denna när adhd. Medicinen slått fel och man ligger i ångest så saknar jag den lite men krävs så höga doser att det ekonomiskt inte är försvarbart. Så jag är snål och härdar ångesten istället
Citera
2024-08-06, 03:03
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Hade åtta år drogfrihet och kan fortfarande bli varm i kroppen när jag tänker på flubromazolam. Vilken jävla monster benzo det var, aldrig upplevt något liknande innan eller efter.

Jag gick np utredning när jag tokknarkade Flubromazalom och jag hade över Mensa resultat på alla kategorier utom närminnet där jag låg på 55 🤣 Långt mer efterbliven än forest gump haha. Än idag imponerad jag scorade en 55 på iq test.

Jag är inte den som ger sig så efter att pissat rent och gjort mig av med öppenvården gav jag den en chans till. Tog 19 tabletter sublingualt och helvete vad det slog denna gång, kunde knappt gå, pissa typ på mig och kunde inte prata med någon dagen efter för då hade jag blivit busted. Sov nästan två dygn och var fortfarande märkbart påverkad.
Tog 5 till tredje dagen när jag vakna till och var jag märkbart påverkad dagen efter det med men i den nivå jag kunde skylla på annan medicin men close fucking call.

Så denna funkar och är nog bättre i mycket mindre doser än jag tog. Men när jag var torsk levde jag med dödsångest så benzo gav sååå mycket. Nu utan ångest så känns det helt meningslöst knarka benzo man blir ju bara väck fast utan att märka det och halveringstiden är ju monumental.

Om man är som mig och absolut inte kan bli påkommen är den livsfarlig för efter någon dag kommer du känna dig nykter men ragla och mumla som ett fyllo. Riktigt close call idag.

Det tog emot varenda instinkt och känsla i min kropp men jag spolade nu ner mina sista 150 tabletter i toaletten, annars hade jag provat igen och blivit påkommen.

NA hjärntvätten har släppt så jag vill inte vara absolutist längre men min kärlek till benzo är död

Har du ångest så är denna säkert jättebra i små doser men sömn tycker jag den är värdelös på. Ihop med min vanliga sömnmedicin har den tom gett mig restless legs och nätter jag bara vridit mig och riktigt våndats.

Så tillbaka till drogfriheten så länge iaf tills det dyker upp en drog som är rolig på riktigt, tänk 3-,meo-pcp. Det var grejer det. Men kanske svår smygknarka den med 🤣 Men efter åtta år så längtar man lite efter ett K hål.

Ni får väl ta båda mina recensioner med en nypa salt men detta är mina två upplevelser
Hur bar du dig åt för att bli ångestfri?
Citera
2024-08-19, 14:51
Medlem
Senaste batchen riktigt bra, samt skickat inom 2dgr de senaste gångerna.

Mågot jag lagt märke till är att först kommer ångestlindringen och flera timmar senare tröttheten. Så funkar utmärkt, för mig iaf, att ta runt lunch utan att tröttheten kommer förens mot kvöllen.

Tycker även senaste batchen är bättre än diazepam. Vet inte vilken styrka de är på men två räcker med två diflu, diazepam behövs minst 4x5mg för att ta bort ångesten.
Citera
2024-08-19, 18:11
Någon som vet hur lång halveringstid det är på dessa?
Citera
2024-08-19, 20:21
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensorry
Någon som vet hur lång halveringstid det är på dessa?

Strax över vanlig Diazepam tror jag att jag läste tidigare i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in