Såg igenom hela serien igår - SATAN vilken träffande serie, började nästan kolla runt efter kameror i lägenheten.
Jag var tillsammans med en, vad jag tror, narcissist som betedde sig som Simon. Tack och lov så dumpade han mig efter 3 månader. Tror det var min ständiga "Du kan inte kontrollera mig" som fick honom att tröttna. Det var samma balett med förhållanden på rullband (där
alla hade varit otrogna mot honom), ville flytta in tidigt (vilket jag sa nej till då jag äger en bostadsrätt och ville inte hamna i "sambolagen" fällan), sa "jag älskar dig" snabbt, han framställde sig som en perfekt person framför mina vänner (ville alltid vara mån om att han jobbade på kvinnokliniken), samma skit om terapi, det hårda sexet (dock något jag gillar) och jag började ljuga om hans beteenden tills det inte gick mer. Goa lögner kom ut från honom på kanonfart, han träffade en av mina kompisar vid ett tillfälle och jag märkte av en stel stämning. Jag frågade och han sa att de hade hånglat på en fest i ungdomen - fick ju veta senare att han hade stalkat henne.
Riktiga skiten kom ju efter han dumpade mig och började ringa mig en gång i månaden med kontentan "Jag älskar dig fortfarande, men jag kan inte vara med dig". Det var ju lite kul då jag visste vid det laget att han hade börjat träffa någon ny, så när jag nämnde hennes namn - då fick han panik. Narcissister hatar att bli upptäckta

Fick senast ett samtal för några månader från honom, men svarade aldrig det på något sätt.