• 3
  • 4
2025-01-24, 16:48
Avstngd
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Ls de 100 smsta recensionerna av northmill bank p
trustpilot.se
Frmodligen sna dr muppar sub IQ 80 som skulle platsa i lyxfllan som uttalat sig negativt.
Citera
2025-01-25, 05:11
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Frmodligen sna dr muppar sub IQ 80 som skulle platsa i lyxfllan som uttalat sig negativt.

Nej. Kunder som vill ha tillgng till sina egna pengar
Citera
2025-01-28, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
I marginalens "nya" skitbank, dr de ersatt ett fungerande system med skit, s om man lser uppdaterade villkoren frn 2024-05, s str det Im yours kortet - fr kortet utgr en rsavgift.

De skriver det inte p hemsidan ngonstans att det utgr en rsavgift men det str i anvndarvillkoren, vilket r vldigt mrkligt.

Skulle inte frvna mig ett dugg. Frdrva systemet som finns, med att anstlla idioter som skall "programmera" en ny totalt dysfunktionell idiotsida till bank: lt bankkunderna betala fr idiotin.

Framtidens melodi. Ta felaktiga beslut - lt ngon annan betala.

Im yours gratis eller kostar det ?
Citera
2025-01-28, 21:17
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coldinc
Gratis. Men det str i deras villkor att det kostar pengar. Men fortfarande "officiellt" gratis.
Citera
2025-01-28, 23:46
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coldinc
Det har sttt lnge att nya kunder inte kan bestlla kortet dock https://www.marginalen.se/privat/ban...ngar/im-yours/
Sjlv kr jag Lunar i Sverige som funkar bra att blippa till skillnad frn Northmill men 79kr i frakt.
Citera
2025-07-11, 19:40
Medlem
FuckSwedens avatar
Skaffade nyss Northmill mest fr att f 101 kr genom sommarkampanjen, och har kopplat det till Apple Pay. Sg att de har en gratis resefrskring (en klar frdel mot Revolut) och ett sparkonto.

Hur anvnder ni kortet, och fr vad?
Citera
2025-07-11, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Skaffade nyss Northmill mest fr att f 101 kr genom sommarkampanjen, och har kopplat det till Apple Pay. Sg att de har en gratis resefrskring (en klar frdel mot Revolut) och ett sparkonto.

Jag anvnder enbart kortet vid resor utomlands. Bde fr kp och uttag av kontanter eftersom de inte tar ngon vxlingsavgift eller annan avgift fr kortet.

Ja som du sger, mycket smidigt med inbjudningskampanjen som ger den som blir inbjuden 101 kr i bonus insatta p kortet utan motprestation.
Citera
2025-07-11, 22:00
Medlem
Citat:

Jag anvnder kortet utomlands.
Citera
2025-07-12, 10:07
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

Mest fr kp p sidor som aliexpress dr jag inte vill anvnda mitt vanliga kontokort.
Citera
2025-08-15, 16:51
Medlem
De var sjukt sega p att skicka ett fysiskt kort. Skaffade Northmill i slutet av juni och kommer f mitt kort i mitten av september.

I brjan sa de att jag bara hade valt att ha ett digitalt kort och skulle fixa ett kort t mig vilket skulle ta 2 veckor, nu har de ndrat sig och jag kan eventuellt f det i mitten av september. Reser i brjan av september och har d ingen nytta av kortet i mitten av september, plockade ut allt man hade satt in och fr nja mig med kontanter och Klarnakortet.
Citera
2025-08-15, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
De var sjukt sega p att skicka ett fysiskt kort. Skaffade Northmill i slutet av juni och kommer f mitt kort i mitten av september.

I brjan sa de att jag bara hade valt att ha ett digitalt kort och skulle fixa ett kort t mig vilket skulle ta 2 veckor, nu har de ndrat sig och jag kan eventuellt f det i mitten av september. Reser i brjan av september och har d ingen nytta av kortet i mitten av september, plockade ut allt man hade satt in och fr nja mig med kontanter och Klarnakortet.

Gr det inte att anvnda det digitala med Google Pay eller liknande? (Funkar i regel inte fr kontantuttag dock)
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in