2023-10-06, 13:21
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motorolja64
Vart ser ni detta? Ser ingen info om detta

Citat:
Uppdatering 6 oktober klockan 12:00

Kommenderingschef Peter Sörstedt finns tillgänglig för media utanför polishuset Ernst Fontell plats klockan 14:00.

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2023/oktober/5/05-oktober-1316-olaga-frihetsberovandemanniskorov-alingsas/

Vi brukar få mail om detta.
Citera
2023-10-06, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Varför skulle Khan-packet röra sig ute i Alingsås? Det är ju WT-land.

Det kan jag inte svara på.
Citera
2023-10-06, 13:23
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yallapaj
Det kan jag inte svara på.

Var fick du Khan-kopplingen ifrån?
Citera
2023-10-06, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knytet1996
Länkarna innehåller angående deras synsätt och vad de tyckte och tänkte om varandra som de spridit på nätet.
Hur vet du att den nya killen hon träffat inte är en av de som sitter häktade och det grundar sig i något i deras konflikt?
Eller att hon sagt något till fel människor som sedan tagit lagen i egna händer?

Alla vinklar är en bra vinkel just nu, särskilt när det kommer till människor som kan känna till vem hans fiender skulle kunna vara.
Så för min del anser jag inte de som onödigt

Var ju inget av värde som man inte redan vet - Att det är S som är H:s ex och att dom munhöggs via Snap/TT vet väl omgivningen sen tidigare då det är publicerat utåt.

Men visst, det kan eskalera fort.

Ord > Handling > Försvinnande > X
Citera
2023-10-06, 13:31
Medlem
[quote=sherlocksnake|85956428]Bruten eller stukad? Detta kan ju ha en viss betydelse. Vet du om han använde kryckor?.

(Vilken behandling man får beror dels på hur instabil fotleden blivit och dels på hur många ställen som drabbats av brott. Det är vanligt att fotleden bryts på 1-3 ställen. Om fotleden betraktas som stabil behandlas frakturen med plastgips eller aircast. Vanlig behandlingstid är 6-8 veckor).[/QUOTE
Jag bröt min fotled i somras och opererades,följt av 6veckor med just plastgips! Jag hade två frakturer!

Hade han brutit foten måste han isåfall ha gått med kryckor ju! En stukning är ju , som du säger nåt helt annat.
Citera
2023-10-06, 13:34
Medlem
b00b00s avatar
[quote=BHJS|85962564]
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Bruten eller stukad? Detta kan ju ha en viss betydelse. Vet du om han använde kryckor?.

(Vilken behandling man får beror dels på hur instabil fotleden blivit och dels på hur många ställen som drabbats av brott. Det är vanligt att fotleden bryts på 1-3 ställen. Om fotleden betraktas som stabil behandlas frakturen med plastgips eller aircast. Vanlig behandlingstid är 6-8 veckor).[/QUOTE
Jag bröt min fotled i somras och opererades,följt av 6veckor med just plastgips! Jag hade två frakturer!

Hade han brutit foten måste han isåfall ha gått med kryckor ju! En stukning är ju , som du säger nåt helt annat.

Orka.. Han hade en sketen fraktur bara.
Citera
2023-10-06, 13:34
Medlem
Citat:
Var fick du Khan-kopplingen ifrån?

Personer från den familjen är anhållna.
Citera
2023-10-06, 13:35
Medlem
Citat:

Ja men har du information som visar att det rör exakt detta fallet eller är det bara ett sammanträffande?
Citera
2023-10-06, 13:35
Medlem
b00b00s avatar
Citat:

Jaså? Var får du det ifrån?
Citera
2023-10-06, 13:42
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
När tog det slut med Steph? Har Stephanie en ny kille och vem är han i så fall? Ingår han i någon konstellation med Fabbe och Mohammed?
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2023-10-06 kl. 13:54.
Citera
2023-10-06, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Ok då vill jag se bevis på det först. Låtarna han.spelat är för omkring tiden hans mamma dog/han var mycket liten bortsett från rappen som jag inte kan placera i tid då jag inte lyssnat på sådant.

Exempelvis så är flickan i mordet på taxichauffören i Enköping, hyllad på TikTok medan det i brottstråden på Flashback låter som.om hon och de andra vore paria när sanningen är att antalet videor skapas där hon ses som en hjälte.

Så visa gärna TikTok videor med att det är en trend bara.

Exempel:
https://vm.tiktok.com/ZGJcW1GWn/

https://vm.tiktok.com/ZGJcnoJxr/
(Under denna finns en mapp med titeln "this song has to be played at my funeral". Där finns många fler exempel från samma tidsperiod som Henrik lade upp en liknande video på svenska.

Observera även att tiktoksen där han uttryckte sin sorg för sin mamma var publicerade 4 månader tidigare. (Kontot @henrik1242, vet ej om han återpublicerat på andra konton då jag ej kollat på dem.)
Senast redigerad av arlagatan 2023-10-06 kl. 13:59.
Citera
2023-10-06, 13:57
Medlem
BayouXs avatar
Citat:
Pressmöte utanför polishuset i Göteborg kl.14
Pressmöte brukar ju betyda att personen är hittad och att brott ligger bakom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in