• 1
  • 2
2023-09-28, 15:18
Medlem
diseuses avatar
Gen V är en spinoff på The Boys. Den utspelar sig på ett college för blivande superhjältar. Serien släpps imorgon på Prime Video.

IMDb: https://www.imdb.com/title/tt13159924/
Trailer: https://youtu.be/XXjU0rFwopY

Vad tror ni? Förväntningar? Förhoppningar? Vad tyckte ni, ni som sett?
Citera
2023-09-29, 14:23
Medlem
Har kollat på 1 avsnitt, mycket bra, lika sjuk som The Boys, kommer fortsätta att kolla, tycker inte att den är woke.,
Citera
2023-09-29, 15:20
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemo85
Har kollat på 1 avsnitt, mycket bra, lika sjuk som The Boys, kommer fortsätta att kolla, tycker inte att den är woke.,

Samma här ett avsnitt in. riktigt underhållande.

Citera
2023-09-29, 16:00
Sett alla tre avsnitten , lite seg start men blev bättre och bättre för varje avsnitt. Avsnitt 3 var det starkaste av dem alla hittills. Tror det kan bli en riktigt intressant serie att följa under hösten. Karaktärerna är för det mesta intressanta och ska bli kul att följa utvecklingen i storyn . Så
positiv än så länge

så totalt efter tre avsnitt säger jag 7.5/10
Citera
2023-10-05, 20:14
Medlem
carminaburanas avatar
Jag gillar den, men Så jävla töntigt att det är så uppenbart republikanhat. The boys snuddade på det men det var inte så övertydligt. De försöker jämna ut det med att retas lite med vänstern, men det är inte på samma nivå.

Kille med maga keps som ska slå sig i pungen med ett bollträ

Tucker carslon parodin

Säger att pewdie pie var nazist,

Säger att karaktären som är tvåkönad inte skulle vara populär i republikanska städer och delstater (och den svarta tjejen)
Republikaner har inga problem med folk som genuint är tvåkönad.

Men så tänker vänstern, fabulerar ihop massa skitsnack och lögner som de sedan tror på.

Såna här saker gör att det blir svårt att ta sig igenom avsnitten,även om de är underhållande.
Senast redigerad av carminaburana 2023-10-05 kl. 20:40.
Citera
2023-10-06, 20:22
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag gillar den, men Så jävla töntigt att det är så uppenbart republikanhat. The boys snuddade på det men det var inte så övertydligt. De försöker jämna ut det med att retas lite med vänstern, men det är inte på samma nivå.

Kille med maga keps som ska slå sig i pungen med ett bollträ

Tucker carslon parodin

Säger att pewdie pie var nazist,

Säger att karaktären som är tvåkönad inte skulle vara populär i republikanska städer och delstater (och den svarta tjejen)
Republikaner har inga problem med folk som genuint är tvåkönad.

Men så tänker vänstern, fabulerar ihop massa skitsnack och lögner som de sedan tror på.

Såna här saker gör att det blir svårt att ta sig igenom avsnitten,även om de är underhållande.

Ja the boys har en bättre balans när det kommer att kritisera/driva med båda sidorna än genv. Men tycker ändå inte att det har blivit störande i denna serie . avsnitt 4 var också en höjdare som jag gillade. Denna serie är fortsatt intressant och sevärd. Konstigt att inte fler skriver om denna tråd
på flashback.
Citera
2023-10-06, 20:36
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Ja the boys har en bättre balans när det kommer att kritisera/driva med båda sidorna än genv. Men tycker ändå inte att det har blivit störande i denna serie . avsnitt 4 var också en höjdare som jag gillade. Denna serie är fortsatt intressant och sevärd. Konstigt att inte fler skriver om denna tråd
på flashback.

Tycker bara det är så töntigt när det är SÅ uppenbart.

Jag tittar vidare.
Citera
2023-10-06, 20:37
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Tycker bara det är så töntigt när det är SÅ uppenbart.

Jag tittar vidare.

håller med tidvis löjligt men som sagt i denna serie just nu hållbart.
Citera
2023-10-06, 22:03
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
håller med tidvis löjligt men som sagt i denna serie just nu hållbart.

Mm, men det börjar bli lite påfrestande att, precis som vanligt är alla män klantiga, lite korkade, skadade på nåt sätt eller elaka och alla kvinnor i maktpositioner, starka, sexuellt agressiva, fyndiga etc, speciellt om de är of color. Gäääsp. Alla har krafter som i våra värld är självskadebeteende eller mental sjukdomar. De försöker normalisera det. Undrar när det dyker upp en tjockis och vad hennes krafter är. Kommer väl komma nåt som sätter abort i ett positivt ljus med.

Det är ok att knulla alla och ta droger, det är coolt kids! Som euphoria. https://youtu.be/AV6HLNjFCEM?si=jkk1USfzhwiZ2fly

Nu avsnitt 4 drar de in
Senast redigerad av carminaburana 2023-10-06 kl. 22:32.
Citera
2023-10-07, 13:34
Medlem
Älskade the boys men detta var ju rent jäkla skräp och woke.

Huvudrollen innehålls av en negress vars kraft är att kasta sitt mensblod
Citera
2023-10-08, 17:50
Medlem
drinksareonmes avatar
Den exploderande penisen var dock lite kul.
Citera
2023-10-09, 21:12
Medlem
Jag bara älskar the Boys. Detta var ju inte i den klassen men ändå helt ok. Håller med om vilken märklig superkraft huvudrolls tjejen har men det ska ju vara skruvat iofs
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in