älskar Cipher som bbeg även om det är lite skumt med honom. (jag har sett dagens avsnitt och hade räknat ut det redan innan tyvärr) det jag gillar bäst med årets säsong av Gen v är ju att de hela tiden försöker hitta hot mot Homelander så glömmer man att han skulle vara någon ännu större BBEG än Cipher.
älskar Cipher som bbeg även om det är lite skumt med honom. (jag har sett dagens avsnitt och hade räknat ut det redan innan tyvärr) det jag gillar bäst med årets säsong av Gen v är ju att de hela tiden försöker hitta hot mot Homelander så glömmer man att han skulle vara någon ännu större BBEG än Cipher.
Det räcker att säga "big bad".
Men det här var ju inte alls förvånande och hela Reddit hade ju klurat ut att
Den "Cipher" vi kände bara var en köttdocka för Godolkin.
Det var i sig inte en dålig twist men det hade varit roligare om dom hade skippat den och kört på något annat.
Är btw in Marie snyggare i år? Jaja, hon är negress yadda yadda yadda. Men jag tycker att hon ser bättre ut i år.
Helt ok serie om an inte i samma klass som The Boys. Ska bli intressant att se hur serierna vävs ihop till slut
Jag tycker det känns som om de själva vet att serien inte riktigt kan stå på egna ben utan de försöker visa och vävas in karaktärer från The Boys så ofta de kan.
S2 håller inte samma klass som S1. Är lite som Wednesday med rektorn som skurk. Sen lite barnslig med en del krafter, även om det är meningen att vara just barnslig blir det lite mycket. Att styra fitthåret eller stoppas upp saker i röven är inte så roligt som skaparna verkar tro.
Jag tycker det känns som om de själva vet att serien inte riktigt kan stå på egna ben utan de försöker visa och vävas in karaktärer från The Boys så ofta de kan.
S2 håller inte samma klass som S1. Är lite som Wednesday med rektorn som skurk. Sen lite barnslig med en del krafter, även om det är meningen att vara just barnslig blir det lite mycket. Att styra fitthåret eller stoppas upp saker i röven är inte så roligt som skaparna verkar tro.
Fast det är ändå ganska realistiskt, i den mån man kan säga så. Alla mutanter (Compound V-injicerade) kan ju inte ha balla och praktiska krafter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!