2025-07-26, 14:09
Medlem
diseuses avatar
Trailer (med svenska undertexter) för säsong två:

https://youtu.be/mDmzOxmcEM8
Citera
2025-09-18, 21:01
Medlem
Fantens avatar
Måste säga att säsong 2 har börjat starkt även om Trump/MAGA-bashandet är rätt jävla trött vid det här laget.
Citera
2025-09-28, 20:26
Medlem
drinksareonmes avatar
Detta är verkligen inte bra längre.
Citera
2025-10-01, 22:26
Medlem
Fantens avatar
Cipher är ju en fantastisk karaktär.
Citera
2025-10-15, 16:25
Medlem
älskar Cipher som bbeg även om det är lite skumt med honom. (jag har sett dagens avsnitt och hade räknat ut det redan innan tyvärr) det jag gillar bäst med årets säsong av Gen v är ju att de hela tiden försöker hitta hot mot Homelander så glömmer man att han skulle vara någon ännu större BBEG än Cipher.
Citera
2025-10-15, 18:33
Medlem
drinksareonmes avatar
Har blivit förälskad i cricket, hennes dirty talk gör inte saken sämre.
Citera
2025-10-16, 06:45
Medlem
Helt ok serie om an inte i samma klass som The Boys. Ska bli intressant att se hur serierna vävs ihop till slut
Citera
2025-10-16, 17:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbz1986
älskar Cipher som bbeg även om det är lite skumt med honom. (jag har sett dagens avsnitt och hade räknat ut det redan innan tyvärr) det jag gillar bäst med årets säsong av Gen v är ju att de hela tiden försöker hitta hot mot Homelander så glömmer man att han skulle vara någon ännu större BBEG än Cipher.
Det räcker att säga "big bad".

Men det här var ju inte alls förvånande och hela Reddit hade ju klurat ut att
Det var i sig inte en dålig twist men det hade varit roligare om dom hade skippat den och kört på något annat.

Är btw in Marie snyggare i år? Jaja, hon är negress yadda yadda yadda. Men jag tycker att hon ser bättre ut i år.
Citera
2025-10-17, 06:44
Medlem
Marie är mycket snyggare i år. Jag lade också märke till det och då är inte svarta tjejer riktigt min kopp te
Citera
2025-10-17, 18:23
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waconda
Marie är mycket snyggare i år. Jag lade också märke till det och då är inte svarta tjejer riktigt min kopp te
I ärlighetens namn så var det en av mina första tankar.
Citera
2025-10-20, 21:59
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waconda
Helt ok serie om an inte i samma klass som The Boys. Ska bli intressant att se hur serierna vävs ihop till slut
Jag tycker det känns som om de själva vet att serien inte riktigt kan stå på egna ben utan de försöker visa och vävas in karaktärer från The Boys så ofta de kan.
S2 håller inte samma klass som S1. Är lite som Wednesday med rektorn som skurk. Sen lite barnslig med en del krafter, även om det är meningen att vara just barnslig blir det lite mycket. Att styra fitthåret eller stoppas upp saker i röven är inte så roligt som skaparna verkar tro.
Citera
2025-10-20, 22:32
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Jag tycker det känns som om de själva vet att serien inte riktigt kan stå på egna ben utan de försöker visa och vävas in karaktärer från The Boys så ofta de kan.
S2 håller inte samma klass som S1. Är lite som Wednesday med rektorn som skurk. Sen lite barnslig med en del krafter, även om det är meningen att vara just barnslig blir det lite mycket. Att styra fitthåret eller stoppas upp saker i röven är inte så roligt som skaparna verkar tro.
Fast det är ändå ganska realistiskt, i den mån man kan säga så. Alla mutanter (Compound V-injicerade) kan ju inte ha balla och praktiska krafter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in