2023-09-26, 06:10
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Det enda som verkligen hjälper är att sluta raka sig.

Bestäm dig bara för att du får se förjävlig ut i några månader och att det är ok. Förhoppningsvis så kommer du ha ett bra skägg sen.

Rapportera tillbaka hit om 3 månader. Sätt en påminnelse på telefonen.
Citera
2023-09-26, 06:23
Medlem
DenGamleKaptens avatar
Förvånad över att ingen nämnt Minoxidil än? Om du är beredd att ge det lite tid (några månader) så kommer det garanterat ge resultat. Trodde detta var något alla kände till idag. Sök på "Minoxidil beard" på youtube så finns det hur mycket information som helst. Jag känner flera personer som har kört detta något halvår/år och fått riktigt bra effekt. Antar att jag är lite äldre än trådstartaren och att det är därför han inte känner till detta. Blev populärt för ett antal år sedan när hipstermodet slog igenom på allvar och alla skulle ha skogshuggarskägg eller mustasch. Som sagt, det funkar verkligen och ingen behöver faktiskt vara ofrivilligt skägglös idag.
Senast redigerad av DenGamleKapten 2023-09-26 kl. 06:27.
Citera
2023-09-26, 06:58
Medlem
ReijoHervonens avatar
Du måste göra manligt arbete som att gå med sågen i skogen. Då får du skägg.
Citera
2023-09-26, 06:58
Medlem
Melker9889s avatar
Håller med snubben ovan. Minoxidil kan verkligen göra mirakel på skägget om du har tur. Det är nästan garanterat att ge någon form av resultat.
Detta + TRT (Om du har låga nivåer förstås hehe) Så kommer du få androcentrisk upplevelse inom snar framtid.
Citera
2023-09-26, 07:15
Medlem
Det är till 90 % genetiskt endast. Många har skyhögt testo pga anabola steroider men kan inte få skägg ändå.
Citera
2023-09-26, 07:16
Medlem
Jag har ganska tunn skäggväxt, så jag har ett konstant tvådagarsstubb... annars avslöjas det
Citera
2023-09-26, 07:23
Medlem
Börja ta tillskott med bor.
Ökar testosteronet och över tid lär det öka skäggtillväxten.
Citera
2023-09-26, 07:55
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatararaber
Nä vi undviker steroider här. Tack för rådet dock Barry_b
Tror du att du kan få grövre skäggväxt utan att mixtra kraftigt med kroppens hormoner?
Nej, tren är din enda chans att faktiskt göra någon skillnad i ditt barnsliga nylle.
Citera
2023-09-26, 08:06
Medlem
SexgalenZombies avatar
Skägg mängd är genetiskt till största delen.

Experimentera inte med testosteron för något så betydelselöst som skägg. Tänk på din hälsa, det viktigaste för hur du mår.

Acceptera att du bara får lite skägg, och fokusera på annat i livet. Om någon retar dig, är de idioter som du bör avlägsna ur ditt liv.
Citera
2023-09-26, 08:31
Medlem
Trollet420s avatar
Msm är ett bra kosttillskott om man vill ha mer hår men man får klippa naglarna ofta som fan
Citera
2023-09-26, 09:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
Msm är ett bra kosttillskott om man vill ha mer hår men man får klippa naglarna ofta som fan

Vad fan är MSM och vad är det bra för? Har sökt och kommer bara fram till att det är bra för lederna? Hur kommer det påverka min övriga kropp?
Citera
2023-09-26, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Tror du att du kan få grövre skäggväxt utan att mixtra kraftigt med kroppens hormoner?
Nej, tren är din enda chans att faktiskt göra någon skillnad i ditt barnsliga nylle.

Jo men på naturligt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in