• 1
  • 2
2023-09-25, 22:59
Bannlyst
Ärligt talat så lider jag av detta. Har lite fjun som mustasch men hur får man mer skägg?

Det jag vet är att man ska öka testosteronet, men jag har hört att man ska öka något speciellt. DHT, jag vet inte hur.

Även tillväxthormon kan väl fixa skägg?

Tack för svar.
Citera
2023-09-25, 23:08
500mg tren i veckan
Citera
2023-09-25, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barry_b
500mg tren i veckan

Nä vi undviker steroider här. Tack för rådet dock Barry_b
Citera
2023-09-25, 23:40
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatararaber
Ärligt talat så lider jag av detta. Har lite fjun som mustasch men hur får man mer skägg?

Det jag vet är att man ska öka testosteronet, men jag har hört att man ska öka något speciellt. DHT, jag vet inte hur.

Även tillväxthormon kan väl fixa skägg?

Tack för svar.
Hur gammal är du? Ju äldre du blir, desto mer hår får du i ansiktet. Annars finns det inget sätt ett öka behåringen i ansiktet om du nu inte är beredd att opera dit hårsäckar eller nåt, men det är nog väldigt dyrt.
Citera
2023-09-25, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Hur gammal är du? Ju äldre du blir, desto mer hår får du i ansiktet. Annars finns det inget sätt ett öka behåringen i ansiktet om du nu inte är beredd att opera dit hårsäckar eller nåt, men det är nog väldigt dyrt.

Under 23.

Jo det finns ju fan visst sätt. De som tar steroider får jävligt mycket skägg och jag tänker att höjer man sitt naturliga testosteron väldigt mycket och tar vitaminer och höjer DHT väldigt mycket naturligt så får man. Undrar om jag har rätt och hur jag går tillväga.
Citera
2023-09-25, 23:48
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Under 23.

Jo det finns ju fan visst sätt. De som tar steroider får jävligt mycket skägg och jag tänker att höjer man sitt naturliga testosteron väldigt mycket och tar vitaminer och höjer DHT väldigt mycket naturligt så får man. Undrar om jag har rätt och hur jag går tillväga.
Okej, du är fortfarande ganska ung. Ge det lite tid så kommer nog skägget förr eller senare. Tid är det enda som gäller. Men visst, träning är alltid bra!
Citera
2023-09-25, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Okej, du är fortfarande ganska ung. Ge det lite tid så kommer nog skägget förr eller senare. Tid är det enda som gäller. Men visst, träning är alltid bra!

Hur gammal är du själv och hur ser ditt skägg ut? Växer det ut snabbt och tätt? Märkte du att skägget växte snabbare och tätare efter att du ändrat något i ditt liv?
Citera
2023-09-25, 23:57
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Hur gammal är du själv och hur ser ditt skägg ut? Växer det ut snabbt och tätt? Märkte du att skägget växte snabbare och tätare efter att du ändrat något i ditt liv?
Ju äldre jag blev, desto tätare blev mitt skägg. Jag har tränat ganska mycket i mitt liv, vilket som jag förstår kan öka testosteronnivån. Så träning är absolut att rekommendera, men så länge du fortfarande är en liten sillpöjk så kommer det att några år innan skägget kläcker ut på riktigt för dig.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Lyckat till!
Citera
2023-09-26, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Har en kompis som är helt skallig och inget skägg, men den jäveln får så jävla fina tjejer.

Hur lång är han? Muskulöst byggd?

Man skaffar inte skägg för andra…
Citera
2023-09-26, 02:30
Medlem
pn222jws avatar
Solsken - att sola - kan öka.
Citera
2023-09-26, 04:56
Medlem
Du har inte generna för det. Är du över 20 och har lite "fjun" så är det mer eller mindre kört utan skäggtransplantation. Skulle f.ö gärna bytt plats med dig. De smutsiga människorna som oftast går runt med skägg har inga käkben och försöker dölja sin dubbelhaka. Det är verkligen det manliga sminket.
Citera
2023-09-26, 06:04
Medlem
Homofants avatar
Raka med hyvel mothårs
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto