2023-11-09, 21:23
Medlem
Sladdarens avatar
Vad blev det av det här urflippade spektaklet ? Blanda dom grönsakern åt en eller inte i rå färs och råa grönsaker eller frysta eller fryst färs med frysta grönsaker i ett och samma paket..

Ja de är ju så jobbi8g att riva och hacka lite grönsaker själv och bjanda.. som barn säger.. jag vill bjanda mjöjk med åboj.. Näää vi köper det färdigblandat på flaska pukko men det är iofs inget fel med det

Asså vilka spån
Senast redigerad av Sladdaren 2023-11-09 kl. 21:26.
Citera
2023-11-09, 21:31
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Vilken skitprodukt. Veganer kommer inte att köpa och de som vill ha kött kommer inte att köpa. Var inte ens billigare än vanlig färs.
Citera
2023-11-09, 21:37
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Däremot går den ändå fetbort för den är för jävla dyr. Köper man denna betalar man för nötfärsen 160 kr kilot (60 % dyrare än kilopriset på vanlig) och grönsakerna samma pris (över 5 gånger vanliga kilopriset)
Reagerade också över detta. Morötter och blomkål kostar kombinerat en dryg tia per kg. 0,5 × 100 + 0,5 × 10 skulle innebära ett pris på cirka 55 kr/kg för blandningen, inte 80 kr.
Citera
2023-11-09, 21:39
Medlem
oiiihs avatar
nöt o grönt,kunde kankse istället heta nötgröt,,,,,,,halverat köttmängden o fått ihop en fast massa med grönskaer och smakextract. smakar säker bra.
Citera
2023-11-20, 20:48
Medlem
Köpte 2 paket på snabbgrossclub för 49,80kr/kg idag och tänkte att det skulle vara värt att testa.
Vad funkar bäst, tacos, köttfärssås, lasagne eller något annat?
Citera
2023-11-21, 22:31
Medlem
Hirvis avatar
Tyckte det funkade utmärkt till tacos. Är priset 50-60% av vanlig färs kommer jag definitivt köpa det igen. Är det 75% eller samma pris så avstår jag.
Citera
2024-06-09, 01:13
Medlem
enda gånger man köper den här skiten är av misstag när man glömt glasögonen.
Citera
2025-01-25, 14:36
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Köpte på Willy's eftersom det var väldigt billigt (extrapris).

Smaken: Det smakar ingen köttfärs. Alls.

Utseende: I förpackningen, det är ganska likt köttfärs, när man steker upp;
detta ser inte som köttfärs, det är jättetorrt, ser inte ens som köttfärs som blandats med grönsaker.
Det liknar mest durrakorn, rödfärgade av köttfärssås.

Jag tror inte alls på att det är 50% köttfärs som det står! Inte en chans. Kanske 20%, max 25%.

Totalt bortkastat, åt 50% av min rätt, kan inte säga att det var äckligt, mer urtråkigt och smakade inte kött någonstans.
Citera
2025-01-25, 14:44
Medlem
Om man nu vill ha köttfärs och grönsaker blandat så är det bättre att själv stå för mixen så att man vet vad det är.
Citera
2025-01-25, 14:55
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Om man nu vill ha köttfärs och grönsaker blandat så är det bättre att själv stå för mixen så att man vet vad det är.

Ja, men om man inte ljög hade det varit ett ok pris, iaf när det är extrapris.

Jag har ofta mycket grönt (upp till 50%) i min köttfärssås så jag vet ganska exakt hur det blir, och det blir inte såhär, alls. Smakar inte ALLS såhär heller. Om nån tidning eller youtube:are gör en labbtest så kommer de bli påkomna. Tveklöst bedrägeri.

Skulle LÄTT betala prenumeration på en youtubare som gör labbtester på olika saker. Proteinpulver, mörk choklad(har ofta tungmetaller i sjuka mängder, får ändå säljas trots att det är rena giftet!), samt sådana här produkter där man kan lura kunden.
Citera
2025-01-25, 15:16
Medlem
peergs avatar
Jag har köpt den ibland och tycker den är helt okej. Inte direkt så att man gör köttbullar på den, men funkar fint i t.ex. piroger eller köttfärssås när man vill lura i ungarna lite grönsaker.
Citera
2025-01-25, 16:08
Medlem
Sladdarens avatar
Axfood kan slänga sig i väggen med en sån produkt. Måste ju ha konkat första veckan, lever produkten kvar så vill jag isf ha bildbevis ? Den lanserades väl aldrig, aldrig sett skuggan av det missfostret
Senast redigerad av Sladdaren 2025-01-25 kl. 16:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in