2023-09-23, 20:45
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Fast ni med tatueringar är orimligt fula.

Fast var har jag påstått att jag har tatueringar? Jag tycker att det är skitfult, nämligen.
Citera
2023-09-23, 21:03
Medlem
Citat:
Hur stor % av befolkningen under 40 är utan tatueringar idag alltså pure breeds? Dessa är de mest eftertraktade på marknaden. Folk med tatueringar är gula och blir allt fulare med åren.
Alla hederliga, dvs färre och färre.

Ärligt talat, så vet jag inte hur många % det är, men jag erkänner att skönheten hos en tjej faller flera steg när man ser att hon tatuerats. Dumhet är fult.
Citera
2023-10-14, 11:29
Medlem
MammaL76s avatar
Citat:
Hur stor % av befolkningen under 40 är utan tatueringar idag alltså pure breeds? Dessa är de mest eftertraktade på marknaden. Folk med tatueringar är gula och blir allt fulare med åren.

Är själv tatuerare och har en hel del, och inga av dom är varken gula eller fula..
Tatueringar är en konst, och gör man rätt så är tatuerade män riktigt HETA 🫶
Citera
2023-10-14, 11:34
Medlem
FulOchMisslyckads avatar
Jag har inga tatueringar men jag är ändå gul 😔
Citera
2023-10-14, 12:55
Medlem
Vad är det med Flashback och tatueringar? Skaffa ett liv istället än att störa sig på andra.

Citera
2023-12-03, 11:30
Medlem
Att vara starkt emot tatueringar är ett sundhetstecken. Hade varit intressant att få statistik över människor mellan säg 20-40 i Sverige och deras tatueringsgrad. Gärna fördelat på ursprung, socioekonomisk bakgrund, region, stad/land och kön.

Det jag läst är att tatueringar är något vanligare bland kvinnor.
Citera
2023-12-04, 13:25
Medlem
godboys avatar
Förr var det väl mest gamla sjömän som hade tatuerat sig. Senare var det väl ett sätt att visa sig unik. Nu har det slagit över totalt och det är snarare vi som inte är tatuerade som är unika.

Har väl någon gång förr i tiden haft någon svag tanke om att eventuellt tatuera mig, men å andra sidan så tycker jag nästa alla tatueringar är fula, det är bara ett extremt litet antal tatuerare som är så duktiga att de får till snygga tatueringar.

Sen bryr jag mig inte om någon är tatuerad eller ej. Men tatueringar i ansiktet är extremt fult.
Citera
2023-12-06, 14:14
Medlem
avcs avatar
Jag är sopren. Funderade på piercings också ett tag men det föll i glömska. Tatueringar är dock inte snyggt på någon, bara WT-flagg rakt igenom.
Citera
2023-12-15, 17:23
Medlem
Punderipunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Alla hederliga, dvs färre och färre.

Ärligt talat, så vet jag inte hur många % det är, men jag erkänner att skönheten hos en tjej faller flera steg när man ser att hon tatuerats. Dumhet är fult.

Vilken tur att jag som tatuerad tjej tycker att killar med ett nationalistiskt synsätt är ofantligt tråkiga
Håller med, dumhet är jävligt fult
Citera
2023-12-15, 17:30
Medlem
hippilis avatar
Har ingen tatuering tycker det ser hemskt ut med kladdet men folk får göra precis vad dom vill med sitt utseende och bör inte sitta och gråta med tatueringar i ansiktet undrar varför folk skrattar åt dom
Citera
2023-12-15, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punderipundera
Vilken tur att jag som tatuerad tjej tycker att killar med ett nationalistiskt synsätt är ofantligt tråkiga
Håller med, dumhet är jävligt fult
Vad har nationalism med syn på skönhet att göra?
Citera
2023-12-15, 17:39
Medlem
Punderipunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Vad har nationalism med syn på skönhet att göra?

Att du tycker det är fult är inte nationalistiskt och du får absolut tycka det men med tanke på hur du formulerade dig tror jag att du o en viss Adolf har väldigt mycket gemensamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in