• 1
  • 2
2023-09-23, 12:39
Avstängd
Hur stor % av befolkningen under 40 är utan tatueringar idag alltså pure breeds? Dessa är de mest eftertraktade på marknaden. Folk med tatueringar är gula och blir allt fulare med åren.
Citera
2023-09-23, 12:43
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Hur stor % av befolkningen under 40 är utan tatueringar idag alltså pure breeds? Dessa är de mest eftertraktade på marknaden. Folk med tatueringar är gula och blir allt fulare med åren.

Kan du inte lägga in statistik på dina påståenden för annars är det bara en patetisk tramstråd.

Haft mina i över 30 år och inte en enda är gul.

Drick ett glas vatten och somna om istället för att skapa skittrådar.
Citera
2023-09-23, 12:44
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Folk med tatueringar är gula och blir allt fulare med åren.

Jag tror svarta missfärgningar är vanligare än gula? I alla fall bland dom under 40. Äldre har ofta gröna fläckar.
Citera
2023-09-23, 12:55
Medlem
Folk med tatueringar tycker det snyggt. Folk utan tycker inte det är snyggt eftersom de inte har. Personligen tycker jag det snyggt men inte färgtatueringar, enda färgen som kan vara ok med svartvit är röd.

Jag tycker det är fult med tjejer i kort hår, men tjejer i kort hår tycker nog att det snyggt.
Citera
2023-09-23, 13:14
Medlem
Citat:
Tycker liknande, alltid tyckt tatueringar är bra 'trash-varning' gällande folk. De flesta som jag känner till som har tatuerat sig har visst mått av ånger, av olika anledningar. Särskilt killar som var uber-kaxiga över sina så överpopulära Tribal-tatueringar i början av millenniet. Karma is a bitch

Ingen aning hur många som inte gaddat sig, men under min livstid har det blivit mångdubbelt vanligt att gadda sig, i synnerhet ibland personligheter som aldrig ens skulle tänkt tanken tidigare. Ser så trash ut med blek-blåa suddiga tatueringar på lite 'mogen' hud; tatueringar som symboliserar ideal/tänk/filosofier/självbild/livsstil som man inte alls längre står för.
Senast redigerad av Robbinist 2023-09-23 kl. 13:19.
Citera
2023-09-23, 13:19
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Tycker liknande, alltid tyckt tatueringar är bra 'trash-varning' gällande folk. De flesta som jag känner till har tatuerat sig, har visst mått av ånger, av olika anledningar. Särskilt killar som var uber-kaxiga över sina så överpopulära Tribal-tatueringar i början av millenniet.

Ingen aning hur många som inte gaddat sig, men under min livstid har det blivit mångdubbelt vanligt att gadda sig, i synnerhet ibland personligheter som aldrig ens skulle tänkt tanken tidigare.
Det finns två typer av tatuerade människor. Dom som gillar hanterverket och konsten och skulle ha massa bläck oavsett. Har nästan alltid helt otrendiga tatueringar, flera som är direkt fula och minst en som är lite skämmig. Och så finns det dom som vill vara med i gänget och hoppar på alla dumma trender.
Citera
2023-09-23, 15:40
Medlem
Borasare1980s avatar
Jag är väl över 40 och "ren" då. Jag bryr mig inte om folk tatuerar sig, de får göra vad de vill. Personligen har jag inte skaffat några, dels för att jag vet att jag tröttnar på samma motiv resten av livet, dels för att jag vill kunna ta av mig kläderna och känna mig 100% naken och dels för att det oftast ser ut som kluddiga blåmärken på avstånd om man inte gör väldigt stora gaddningar med rejäla konturer och de blir i så fall omöjliga att få väck när jag senare tröttnar.
Citera
2023-09-23, 16:06
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det finns två typer av tatuerade människor. Dom som gillar hanterverket och konsten och skulle ha massa bläck oavsett. Har nästan alltid helt otrendiga tatueringar, flera som är direkt fula och minst en som är lite skämmig. Och så finns det dom som vill vara med i gänget och hoppar på alla dumma trender.

Ofta ett självskadebeteende. I ansiktet. Fyfan. Om man garanterat inte vill ha ett jobb.
Citera
2023-09-23, 16:08
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Ofta ett självskadebeteende. I ansiktet. Fyfan. Om man garanterat inte vill ha ett jobb.
Ja, att tatuera sig i ansiktet är definitivt ett självskadebeteende. Men i övrigt så är det inga problem att få ett jobb om du har massa bläck.
Citera
2023-09-23, 17:28
Medlem
Tatueringar är för låga människor med fula drag.
Man kan ändra sig och ta bort den med laser idag alternativt ha kläder som täcker sattyget.
Citera
2023-09-23, 17:50
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Tatueringskonsten är äldre än kristendomen.

Nuf said.

Fast Moseböckerna är i sin tur äldre än kristendomen. Fast kanske ändå inte äldre än tatueringskonsten.

Nuf said.
Citera
2023-09-23, 19:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind

Fast Moseböckerna är i sin tur äldre än kristendomen. Fast kanske ändå inte äldre än tatueringskonsten.

Nuf said.

Fast ni med tatueringar är orimligt fula.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in