Jag! Jag är ädel och jag är ren! Inte en enda tatuering på min vackra kropp! Trash som tatuerar sig! Desto fler och fulare tatueringar desto trashigare människa!
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2025-10-05 kl. 06:40.
Är det fortfarande populärt för kvinnor att tatuering/ar i ryggslutet, alldeles ovanför rumpan?
Det var "personligt" och alla skulle ha det i början av 2000-talet, 20-25 år sedan.
Anses det fortfarande som personligt?
Antagligen är inte luderaktiga kvinnor märkta med trampstamps vanligt längre!
Det finns olika klasser av tatuerade folk folk, men ska bara ta från någon som har en gjord med att de hugger in den med träpinnar nere i söderhavet, och att då ha en sådan blir helt enkelt lite coolt men son berättelse att ha velat testa och känna på den kulturen under en resa.
Sedan har vi dem den andra sortens " tribal tatuering" som inte betyder ett dugg, och ger då totalt motsatt erkännande av att skaffat sig någon. Mike Tyson blev boxad i skallen tills efterbliven innan han skaffade sin i ansiktet som ursäkt.
Och sedan skulle de sitta i svanken etc som ni alla vet. Men att en tatuering skulle föreställa något fanns inte ens i deras tankar. Människor gör omedvetna saker av att andra gör det inom deras kulturella verklighet de lever i. För dem så är detta det bästa som kan göras, och de ser sig som vackrare än er inom sig egen grupp . Och egentligen så kan ingen ha mer rätt än någon annan hur just de upplever vad som ska ingå i ett begrepp. Då vi är lika fula för dem som de är för oss. Kolla bara tjejerna med sina
anknäbbar.
Man måste själv anse att det är snyggt såklart, då det tar bort allt av att se ut som normal människa.
Och det är deras grej och kan knappast ändra på den åsikten när de valt att se ut på det sättet.
Jag attraheras av kvinnor utan att ha anknäbbar, och vet inte vilka män som väljer just dem heller framför de andra. Men det är poängen med varför de gör detta ur en antropologisk analys samt hur jag själv fick min tatuering jag inte ångrar eller skäms över, men med en längre version då jag började tänka på anknäbbarna plötsligt som var ännu bättre exempel på det hela.
Är även sminktatueringar(eyeliner, ögonbryn, läppar) självskadebeteende?
Nej fast ja, men det är riktigt puckat av främst andra anledningar. Ni brudar klarar ju inte av att bli sedda i förra säsongens klänningar, så hur tror ni att ni ska stå ut med ögonbryn som var inne för tre år sen?
Tatueringstrenden kommer garanterat att dö ut som allting annat. I framtiden kommer det därför åter endast att vara kriminella och trash som har mycket tatueringar.
Tatueringstrenden kommer garanterat att dö ut som allting annat. I framtiden kommer det därför åter endast att vara kriminella och trash som har mycket tatueringar.
Alla trender dör ut. Oftast blir nästa trend motsatsen, d v s nästa trend kommer att bli att inte ha några tatueringar alls.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!