Citat:
Ursprungligen postat av
EddeBall1986
Nu har Johanna lagt upp att hon vill ha fler barn och säger att hon vill uppleva en graviditet och bebisbubbla utan ångest varje dag eftersom"det sket sig sist".
Att Johanna skulle haft ångest pga sin partner under graviditeten vet vi alla som följt henne i flera år att det absolut inte stämmer. Och bebisbubblan räcker väl inte två år? Så skitsnack återigen och måla upp exet som ett svin. Klassisk Johanna.
Men jag har alltså haft rätt i att hon är OTROLIGT bebissugen och säkerligen därför hon jagat killar enbart för att RÅKA få lite sperma upp i fitten. Och nu trornjag hon har panik över att hon blir gammal (jag är äldre och försöker också skaffa barn så jag säger det med viss ironi).
Tycker det är bra att hon siktar på spermadonator istället för att förstöra livet för en man.
Ochbdet ska bli väldigt intressant om det isåfall kommer bli svårt ned IVF pga hennes påstådda PCOS haha. Fortsättning följer....
Jag hade en mytoman kompis som var likadan. Ena dagen var han hennes fantastiska kille och pappa till hennes två barn, nästa dag hade han misshandlat henne psykiskt i många år (i hennes fall startade dock allt med att han ville lämna henne).
Jag följde Johanna sporadiskt när hon väntade barn och precis hade blivit mamma. Precis som du skriver som presenterades han bara som en positiv person, möjligtvis framstod han väl som lite som en toffel. Så verkligen dumt hur Johannas fans köper hennes lögner.
Trasigt om hon blir gravid med ett ons, men det skulle inte förvåna mig. Så kan hon ju ljuga ihop någon historia om honom också, helt perfekt.