Citat:
Ursprungligen postat av
hochkreuth
Tror hon är psykopat. Vem bidrar till att vräka sitt eget barn ihop med dess pappa? Oavsett hur mycket man försöker utmåla den andra föräldern som en förövare så är väl detta något slags gräns för de allra flesta.
Ja det verkar faktiskt så!
Citat:
Ursprungligen postat av
Sjolass
Oj, jisses... "Ingen som agerar pappa". Det där kommer verkligen inte bli bra för barnet om bara ett år eller två, barn är extremt känsliga för hur föräldrar pratar till och om varandra. Spelar ingen roll hur sjukt mycket man hatar personen man har skaffat barn ihop med, allt som barnet någonsin kan tänkas höra en säga om den andra föräldern går rakt in i hjärtat och personligheten. Ett barn är hälften mamma, hälften pappa. Detta låter kanske löjligt men till och med i vuxen ålder känns det piss när mina föräldrar snackar skit om varandra. Inte så att jag bryr mig jättemycket i praktiken, men helt utan att jag vill det eller ömkar i det så bara det hugger till i mig och jag önskar att de bara kunde hålla tyst om varandra istället.
Jag håller verkligen med dig, det är inte löjligt alls. Hennes barn kommer antingen bli "som hon" och es resten av världen som elaka fiender, eller så kommer barnet växa upp och vara bitter på sin mamma, kanske med egna problem med måendet. Men det är det värt för JB såklart, så länge hon vinner
Idag har hon glömt hur det känns att vara två vuxna med ett barn. Hur länge sedan är det hon lämnade sin man?