2026-09-18, 14:05
Avstängd
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddeBall1986
Antar att det är denna story:

https://imgur.com/a/s2wnD2c

Det delade citatet Är väl riktat till sitt exs nya tjej och menar på att "Din själsfrände är inte en snubbe vars ex var villig att riskera att fattig och hemlös för att komma bort från honom".

Hahahahaha! Det ironiska i att det istället var JOHANNA som gjorde sitt ex OCH sin dotter bostadslösa? Johanna var inte fattig vid den tiden och valde att lämna och därför bli bostadslös. Hon drog väl till sin snygga morsa antar jag. Men ny bostad det löste hon sen med alla pengar hon har.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att hennes ex och hans nya tjej bildar en familj och får utforska familjelivet i lugn och ro och att Sigrid kan få syskon att umgås med. Det är fan det finaste som finns.

Haha, men gud så patetiskt. Att hon efter så lång tid är bitter över att han gått vidare och träffat en ny. Fast iofs kanske mest bitter över att ingen vill ha henne?

Jag håller helt med om sista. Hoppas verkligen att hon är en trygg och vettig vuxen som tillsammans med Gustav kan ge Sigrid stabilitet och ett fint och tryggt familjeliv.
Citera
2026-09-18, 22:32
Medlem
Citat:
Antar att det är denna story:

https://imgur.com/a/s2wnD2c

Det delade citatet Är väl riktat till sitt exs nya tjej och menar på att "Din själsfrände är inte en snubbe vars ex var villig att riskera att fattig och hemlös för att komma bort från honom".

Hahahahaha! Det ironiska i att det istället var JOHANNA som gjorde sitt ex OCH sin dotter bostadslösa? Johanna var inte fattig vid den tiden och valde att lämna och därför bli bostadslös. Hon drog väl till sin snygga morsa antar jag. Men ny bostad det löste hon sen med alla pengar hon har.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att hennes ex och hans nya tjej bildar en familj och får utforska familjelivet i lugn och ro och att Sigrid kan få syskon att umgås med. Det är fan det finaste som finns.

Det är så otroligt patetiskt att lägga upp något sådant och ÄN en gång sprida narrativet att hennes ex är våldsam. Om jag var Gustav hade jag blivit galen på allt hon postar. Kommer hon någonsin sluta smutskasta honom tror ni? Snart börjar ju Sigrid också förstå vad det är hon håller på med.
Citera
2026-09-19, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth
Det är så otroligt patetiskt att lägga upp något sådant och ÄN en gång sprida narrativet att hennes ex är våldsam. Om jag var Gustav hade jag blivit galen på allt hon postar. Kommer hon någonsin sluta smutskasta honom tror ni? Snart börjar ju Sigrid också förstå vad det är hon håller på med.

Av egen erfarenhet med min sambos narcisistiska ex så lugnade hon sig enbart när hon hittade en ny partner. När hon var singel var det skitsnack, kontrollerande och smutskastning av min sambo flera gånger i veckan. Speciellt de veckor som VI hade sonen. Så nej, Johanna kommer fortsätta i all evighet. Men troligtvis lugna sig eller sluta ett tag om hon lyckas hitta någon som är korkad nog att bli manipulerad och få hela sitt liv förstört.
Citera
2026-09-19, 22:41
Medlem
Citat:
Av egen erfarenhet med min sambos narcisistiska ex så lugnade hon sig enbart när hon hittade en ny partner. När hon var singel var det skitsnack, kontrollerande och smutskastning av min sambo flera gånger i veckan. Speciellt de veckor som VI hade sonen. Så nej, Johanna kommer fortsätta i all evighet. Men troligtvis lugna sig eller sluta ett tag om hon lyckas hitta någon som är korkad nog att bli manipulerad och få hela sitt liv förstört.

Kan bara tänka mig att nu när det varit tyst från henne i några dagar så sitter hon på kammaren och kuckilurar vad för jävelskap hon ska hitta på härnäst. Smygfilma några fler killar? Okynnesanmäla exet till soc? Möjligheterna är oändliga!

Just därför hon är så spännande att följa också, man vet aldrig vad hon ska hitta på. Hur går det med hennes selflove-resa? Den var inte fullbokad sist jag kollade. Och med onlinekursen? Är det grova pengar som tjänats? Kan inte någon här i tråden köpa och rapportera om vad för skit som ingår när man köper den?
Citera
2026-09-19, 23:54
Medlem
Såg att hon kommenterade Camilla Läckbergs inlägg på Instagram angående Måns Zs beteende mot Ciara. Hon skrev såklart ”så jävla viktigt att vi kvinnor vågar berätta. Och call the bullshit. Önskar fler vågade. Önskar jag själv vågade.”

Återigen hint om våld från exet.
Citera
2026-09-20, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvaresomkasta123
Såg att hon kommenterade Camilla Läckbergs inlägg på Instagram angående Måns Zs beteende mot Ciara. Hon skrev såklart ”så jävla viktigt att vi kvinnor vågar berätta. Och call the bullshit. Önskar fler vågade. Önskar jag själv vågade.”

Återigen hint om våld från exet.

Printscreenade kommentaren i Läckbergs inlägg här:

https://imgur.com/a/TTJ2SlW

VAD är det hon önskar att hon vågade berätta??? Förstår verkligen inte! Finns inget att berätta. Jag önskar att HAN vågade berätta.
Citera
2026-09-20, 12:42
Avstängd
Durochmolls avatar
Citat:
Printscreenade kommentaren i Läckbergs inlägg här:

https://imgur.com/a/TTJ2SlW

VAD är det hon önskar att hon vågade berätta??? Förstår verkligen inte! Finns inget att berätta. Jag önskar att HAN vågade berätta.

Jag gissar att han har fullt upp att leva lyckligt familjeliv med sin nya och att försöka ge Sigrid trygghet under pappaveckorna. Men det hade absolut varit intressant om han skaffar en användare här, vi vet ju redan att Johanna misshandlat honom psykiskt och fysiskt. Men tyvärr kan kan väl vara rätt säker på att Johanna skulle göra allt hon kan för att försvåra umgänget mellan honom och Sigrid som hämnd.
Citera
2026-09-20, 23:01
Medlem
Nu har Johanna lagt upp ett samarbete med Natural Cycles där hon hävdar att hon hade svårt att bli gravid och försökte länge. Detta stämmer inte som vanligt när det gäller henne. Blir irriterad på att hon cashar in på andras barnlängtan och försöker göra sig till talesperson för något hon inte har erfarenhet av.

Dessutom lite kul att hon tror det heter "livmoderhalstapp" och att folk med kunskap återigen säger åt henne i kommentarsfältet.
Citera
2026-09-21, 07:45
Medlem
Men alltså, tror folk verkligen att hon drabbas av exakt allt hela tiden? Hur kan media ens skriva om det? Hur kan hennes följare inte börja fundera? Det är svårigheter att bli gravid, det är PCOS, det är hyperemesis. ”Nån mer som mått illa under sin graviditet?” Nej Johanna. Det är verkligen bara du. Ingen annan har någonsin mått illa under en graviditet.
Citera
2026-09-21, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starship16
Nu har Johanna lagt upp ett samarbete med Natural Cycles där hon hävdar att hon hade svårt att bli gravid och försökte länge. Detta stämmer inte som vanligt när det gäller henne. Blir irriterad på att hon cashar in på andras barnlängtan och försöker göra sig till talesperson för något hon inte har erfarenhet av.

Dessutom lite kul att hon tror det heter "livmoderhalstapp" och att folk med kunskap återigen säger åt henne i kommentarsfältet.

Att Johanna skulle ha PCOS är rent jävla skitsnack. Och även att "de kämpade länge för att bli gravida" är ännu mer skitsnack.

Till er som stoppar kukis i Johanna framöver: TÄNK nu på att om Johanna använder NC-armband och allt vad hon har samarbete med nu, så kommer hon ha mer koll på när ägglossningen är och då är risken hög att hon, i smyg, säger att det är "lugna dagar där risken att bli gravid är minimal" fast hon kan ljuga hahahaha. Hon är ju en av Sveriges största lögnare så risken är otroligt hög. Så stoppa den hellre i något av de andra hålen för att vara på den säkra sidan.
Citera
Igår, 17:23
Medlem
”Tänk vad bra allt kunde bli ändå”-inlägg tar ju aldrig slut. Eller ah de flesta inlägg går bara i loopar. Förstår inte hur hennes följarskara inte tröttnar.
Citera
Igår, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roglisa92
”Tänk vad bra allt kunde bli ändå”-inlägg tar ju aldrig slut. Eller ah de flesta inlägg går bara i loopar. Förstår inte hur hennes följarskara inte tröttnar.

Hennes följare är väl mammor som sket ut all form av ironi och vett under förlossningen. Så då är det inte konstigt.

Det är intressanthur mycket #tb det är till gravidtiden från Johanna senaste tiden. Börjar det blir lite panik rent åldersmässigt kanske? Hoppas hon känner den stressen. För Johanna, fertiliteten sjunker med åldern ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in