2026-08-22, 12:56
Medlem
Nu postar hon videos på storyn om män som utsätter barn och kvinnor för våld. Någon advokat som i ett klipp pratar om hur svårt det är för kvinnor att få ensam vårdnad och att kvinnor som berättar om att mannen utsätter barn och henne för våld kan förlora vårdnaden istället. 95 prosent av hennes följare tror väl tyvärr att hennes ex även utsatt dottern för våld nu. Fy fan för att vara honom och bli utmålad som att man slår både barn och kvinnor. Tycker så synd om honom. Och det är så ondskefullt av Johanna. Hon vet ju precis vad alla följare tror när hon postar det där. Men kan ändå komma undan genom att säga men vadå jag har inte sagt nånting om att han skulle slå mig och vår dotter. Ren och skär ondska. Sätt henne bakom lås och bom. Hon måste vara en av Sveriges vidrigaste personer.
Citera
2026-08-23, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loolan
Nu postar hon videos på storyn om män som utsätter barn och kvinnor för våld. Någon advokat som i ett klipp pratar om hur svårt det är för kvinnor att få ensam vårdnad och att kvinnor som berättar om att mannen utsätter barn och henne för våld kan förlora vårdnaden istället. 95 prosent av hennes följare tror väl tyvärr att hennes ex även utsatt dottern för våld nu. Fy fan för att vara honom och bli utmålad som att man slår både barn och kvinnor. Tycker så synd om honom. Och det är så ondskefullt av Johanna. Hon vet ju precis vad alla följare tror när hon postar det där. Men kan ändå komma undan genom att säga men vadå jag har inte sagt nånting om att han skulle slå mig och vår dotter. Ren och skär ondska. Sätt henne bakom lås och bom. Hon måste vara en av Sveriges vidrigaste personer.
Ja, väl talat. Det är så galet att en sån människa ska hyllas och få en platform av media. Om hon var en man hade hon varit fysiskt farlig och troligen inspärrad, men eftersom hon är en liten späd tjej som "står på tjejernas sida" (vilket vi vet att hon inte gör, hon står på sin egen sida), är hon osårbar.
Citera
2026-08-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loolan

Hon svarar på en kommentar under sitt senaste inlägg där en tjej säger "Alla vet ju vem ditt ex är jag tycker det är hemskt att du månad efter månad fortsätter outa honom med anklagelser. Han är en privatperson och ska inte bli utsatt av konstant förtal av en offentlig person oavsett vad som hänt mellan er".

På detta svarar Johanna: "Jag skriver inga som helst anklagelser mot någon. Det enda jag skriver om är mina känslor i att ta sig igenom ett uppbrott, alla har rätt att berätta om sin situation och det man upplever <3 om du inte gillar det jag gör här inne tycker jag gör här inne tycker jag du ska ta ansvar över ditt eget välmående och dölja mig coh mina inlägg, det finns en sån knapp man kan ta bort de man inte gillar".
Citera
2026-08-23, 16:23
Medlem
Oj, har tråden vaknat till liv igen? Tack Peter Wall och Johanna som själv har snackat om denna tråd, eller har jag fattat fel? Oavsett så är ju det inte alls bra för henne då väldigt mycket ”bevis” finns att läsa om man bläddrar. Dokument om hur hon försöker få egen vårdnad genom att vräka sitt eget barn.

Kan ju också säga att jag inte är nån svärmor. Råkar bara hata narcissister och kom över hennes konto genom tips. Följer mest tråden för att jag vill att denna sjuka jävels värld ska rasa samman.

Min topp 3 har redan blivit sagd av andra. Men den ständiga bubblaren och den som nästan är bäst är ju när Johanna hittar ett fågelbo med ett krossat ägg i på sin balkong. Ett ägg som man snabbt kan konstatera är ett hönsägg som hon köpt, om man inte råkar vara hjärndöd och faktiskt följer henne på riktigt.
Citera
2026-08-24, 09:02
Medlem
Har varit tyst många dagar från Johanna på Instagram men idag var det dags för ett argt inlägg om att staten minsann vill TVINGA mammor att bara få ut 50% av föräldraledigheten.

Johanna känns väldigt upprörd i klippen. Har hon bråkat med sitt stackars ex under helgen om att hon vill ha dottern var tredje dag istället för varannan vecka (som ändå är det mest normala när barnen börjar bli lite äldre och inte ammar längre)? Hon verkar ju mest ha använt sitt ex som barnvakt när hon ska iväg på sina "jobbresor" och andra "viktiga" tillställningar som kräver dyra kläder och stjärt- och läpp-put. Liksom att det passar att ge bort ungen när JOHANNA ska göra något kul.

Men tillbaka till detta med hennes raljerande om den orättvisa föräldraledigheten som staten vill "tvinga" mammor till... Om Johanna ser till att fixa barn med en donator så får hon alla dagar själv. Varför gör hon inte det? Vet ju att hon sagt att hon funderar på det till folk. Eller är det för trångt med två ungar i en liten lägenhet? Kanske är mycket som inte går ihop när man är FATTIG ensamstående morsa

Hon borde göra som Bianca Meyer.. komma överens med en rik gubbe om att man vill ha ett barn, få sperman i inseminationskit och sen låta honom försörja dem tills han dör och sen ta över arvet bara. Think big Johanna.
Citera
2026-08-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddeBall1986
Har varit tyst många dagar från Johanna på Instagram men idag var det dags för ett argt inlägg om att staten minsann vill TVINGA mammor att bara få ut 50% av föräldraledigheten.

Johanna känns väldigt upprörd i klippen. Har hon bråkat med sitt stackars ex under helgen om att hon vill ha dottern var tredje dag istället för varannan vecka (som ändå är det mest normala när barnen börjar bli lite äldre och inte ammar längre)? Hon verkar ju mest ha använt sitt ex som barnvakt när hon ska iväg på sina "jobbresor" och andra "viktiga" tillställningar som kräver dyra kläder och stjärt- och läpp-put. Liksom att det passar att ge bort ungen när JOHANNA ska göra något kul.

Men tillbaka till detta med hennes raljerande om den orättvisa föräldraledigheten som staten vill "tvinga" mammor till... Om Johanna ser till att fixa barn med en donator så får hon alla dagar själv. Varför gör hon inte det? Vet ju att hon sagt att hon funderar på det till folk. Eller är det för trångt med två ungar i en liten lägenhet? Kanske är mycket som inte går ihop när man är FATTIG ensamstående morsa

Hon borde göra som Bianca Meyer.. komma överens med en rik gubbe om att man vill ha ett barn, få sperman i inseminationskit och sen låta honom försörja dem tills han dör och sen ta över arvet bara. Think big Johanna.

Riktigt bra med tips, vi vet ju att Johanna hårdbevakar den här tråden. Tycker dock väldigt synd om eventuellt framtida barn om Johanna skaffar helt själv. Nu känns det som Sigrid åtminstone får normala influenser 50 % av tiden och så Johannas hjärntvätt 50 %.

Såg storyn om föräldraledigheten och undrar om hennes följare köper resonemangen om att staten ska tvinga mammor att avstå föräldraledighet? Det är liksom inget enda parti som driver den frågan just nu...
Citera
2026-08-24, 13:13
Medlem
Det senaste inlägget där hon kan hjälpa personer som varit med om ett uppbrott att gå vidare!!?

Hon är väl den sista människan på jorden man vill ha hjälp utav i hur man går vidare från ett uppbrott då hon själv ältar sin separation 2,5 år senare? Haha.
Citera
2026-08-24, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roglisa92
Det senaste inlägget där hon kan hjälpa personer som varit med om ett uppbrott att gå vidare!!?

Hon är väl den sista människan på jorden man vill ha hjälp utav i hur man går vidare från ett uppbrott då hon själv ältar sin separation 2,5 år senare? Haha.

Hahahahha trodde det var ett skämt när jag såg det! Menar hon att HON, som inte kommit över sin separation för fem öre trots att det gått typ tre år, ska hjälpa andra som genomgår en separation? HUR går den ekvationen ihop? Typ som att en aktiv pundare skulle hjälpa andra pundare att bli drogfria hahhah.

Johanna kommer snart göra ett program om hur det är att genomgå en separation. Wannabee Carina Bergfeldt som vill att hela Sverige ska veta om hennes tveksamma ADHD. Johanna är i samma liga men med separationer istället.
Citera
2026-08-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Ja, väl talat. Det är så galet att en sån människa ska hyllas och få en platform av media. Om hon var en man hade hon varit fysiskt farlig och troligen inspärrad, men eftersom hon är en liten späd tjej som "står på tjejernas sida" (vilket vi vet att hon inte gör, hon står på sin egen sida), är hon osårbar.

Vad för ”plattform” får hon av medierna?
Citera
2026-08-24, 21:41
Avstängd
Jag gillar Johanna Bladh. Hon verkar som en vettig människa som tar hand om sig själv och sitt barn. You go girl!
Citera
2026-08-25, 02:25
Avstängd
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Jag gillar Johanna Bladh. Hon verkar som en vettig människa som tar hand om sig själv och sitt barn. You go girl!

När du avslutar inlägget på ”Yo go girl!” Är det klart folk misstänker att du driver. Ingen förutom Johanna skulle väl använda det uttrycket som något positivt, men följer du henne slaviskt så kanske hennes plastighet smittat?

Om du inte driver, på vilket sätt tycker du Johanna tar hand om sitt barn när hon försökte ta ifrån Sigrid uppgänget med pappan genom att göra honom bostadslös? Tog hon hand om sitt barn när hon psykiskt och fysiskt misshandlade pappan?
Citera
2026-08-25, 02:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
När du avslutar inlägget på ”Yo go girl!” Är det klart folk misstänker att du driver. Ingen förutom Johanna skulle väl använda det uttrycket som något positivt, men följer du henne slaviskt så kanske hennes plastighet smittat?

Om du inte driver, på vilket sätt tycker du Johanna tar hand om sitt barn när hon försökte ta ifrån Sigrid uppgänget med pappan genom att göra honom bostadslös? Tog hon hand om sitt barn när hon psykiskt och fysiskt misshandlade pappan?

Hörsägen, ge mig pålitliga källor om att hon misshandlat pappan som du pratar om som skulle hålla i en rättegång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in