2026-08-14, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Rolig idé.

Mitt minne sviker, men jag kom direkt att tänka på när hon åter igen tvångsammade stackars Sigrid, då typ 1,5 år. Det var när hon var tillsammans med sitt ex och tvingade honom att ta kort på henne när hon ”var tvungen” att amma Sigrid mellan frysdiskarna på ICA. En 1,5 åring äter mat, en 1,5 åring kan ammas inför sömn eller som trygghet, en 1,5 åring behöver inte tryckas till bröstet akut på ICA.

Jag tycker också att det är patetiskt med alla gråtvideos nu fler år efter separationen, speciellt när det var hon som lämnande.
Ja & alla som har barn vet att det faktiskt är väldigt sällan man behöver akutmata sitt barn på tex på ica. Inte ens när dom är spädbarn
Citera
2026-08-14, 21:04
Medlem
Citat:
Vad skriver hon?

Att hon ”tycker det är sjukt att alla killar tycker man är det värsta som hänt dom och samtidigt använder de bilder man tagit som profilbilder på dejtingappar, att de kan ta sina egna j-la bilder…” å så undrar hon om det bara är hon som upplever detta. Typ nåt sånt.
Citera
2026-08-15, 04:15
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan0
Att hon ”tycker det är sjukt att alla killar tycker man är det värsta som hänt dom och samtidigt använder de bilder man tagit som profilbilder på dejtingappar, att de kan ta sina egna j-la bilder…” å så undrar hon om det bara är hon som upplever detta. Typ nåt sånt.

Tack för svar.
Känns iofs som om det kan vara ännu en kopierad idé hon snott av ”någon amerikansk feminint”. Jag tror det hade varit för känsligt att dela med sig av om Philip sagt att hon var det värsta som hänt honom…men han lär säkert säga det en vacker dag.
Citera
2026-08-15, 10:45
Medlem
Citat:
Tack för svar.
Känns iofs som om det kan vara ännu en kopierad idé hon snott av ”någon amerikansk feminint”. Jag tror det hade varit för känsligt att dela med sig av om Philip sagt att hon var det värsta som hänt honom…men han lär säkert säga det en vacker dag.

Ja det där är bara någon vanlig spaning hon stulit från någon på Tiktok. Helt poänglös denna gång dock, utan twist eller humor. Mer intressant att hon tydligen gått på dejt igår. Att det finns killar i Stockholm som går på dejt utan att googla henne först är ett stort mysterium.
Citera
2026-08-16, 20:56
Medlem
Någon som sett hennes senaste video i flödet där hon säger att hon kunnat lägga upp "massor av dokument" och piskat upp hat mot exet. Blir ju väldigt genomskinligt när det enda hon gjort är att få alla följare som är dumma som spån att tro att han misshandlat henne och gjort andra saker för fruktansvärda för att hon ens ska kunna benämna dem. Anledningen att hon INTE laddar upp dokument är ju för att hon själv ser för jävla dum ut som t ex vräker sitt barn. Bättre då att vagueposta så alla tror att hon är utsatt kvinna
Citera
2026-08-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starship16
Någon som sett hennes senaste video i flödet där hon säger att hon kunnat lägga upp "massor av dokument" och piskat upp hat mot exet. Blir ju väldigt genomskinligt när det enda hon gjort är att få alla följare som är dumma som spån att tro att han misshandlat henne och gjort andra saker för fruktansvärda för att hon ens ska kunna benämna dem. Anledningen att hon INTE laddar upp dokument är ju för att hon själv ser för jävla dum ut som t ex vräker sitt barn. Bättre då att vagueposta så alla tror att hon är utsatt kvinna

Jag såg den precis och skyndade mig i här för att se om jag var ensam om att reagera på den haha (visste att så icke var fallet dock).

Hon är så JÄVLA falsk den där lilla jävlen alltså. HUR kan hennes korkade följare inte se igenom allt? Att hon loopar samma skit om och om igen men ALDRIG kommer med något konkret bevis?? Ingen som reagerar att hon liksom aldrig talar klarspråk? Den där videon är ju enbart för att hon varit in här och läst (vilket hon gör flera gånger om dagen antagligen) och hon vill "besvara" det som skriv här. Allt "påhittat". Nej det är inte påhittat. Det är så jävla sant så det är helt åt helvete.

Och hon har INGA dokument att ladda upp. Hon skulle på sin höjd kunna fejka elaka sms från exet. Ändå förvånad över att hon inte gjort något sånt än. Men det är ju lätt att dubbelkolla som sagt.
Citera
2026-08-16, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddeBall1986
Jag såg den precis och skyndade mig i här för att se om jag var ensam om att reagera på den haha (visste att så icke var fallet dock).

Hon är så JÄVLA falsk den där lilla jävlen alltså. HUR kan hennes korkade följare inte se igenom allt? Att hon loopar samma skit om och om igen men ALDRIG kommer med något konkret bevis?? Ingen som reagerar att hon liksom aldrig talar klarspråk? Den där videon är ju enbart för att hon varit in här och läst (vilket hon gör flera gånger om dagen antagligen) och hon vill "besvara" det som skriv här. Allt "påhittat". Nej det är inte påhittat. Det är så jävla sant så det är helt åt helvete.

Och hon har INGA dokument att ladda upp. Hon skulle på sin höjd kunna fejka elaka sms från exet. Ändå förvånad över att hon inte gjort något sånt än. Men det är ju lätt att dubbelkolla som sagt.

Ge henne inga idéer nu...!!!
Citera
2026-08-17, 14:59
Medlem
Citat:
Ge henne inga idéer nu...!!!

Hahahaha sorry!
Citera
2026-08-17, 17:24
Medlem
Citat:
Hon är verkligen ond och farlig. Kapabel att förstöra liv när hon känner sig försmådd.

Alla män borde verkligen googla och läsa denna tråd om de hamnar i dejtingsituation med henne.
Citera
2026-08-17, 17:34
Medlem
Det glädjer mig att kommentarer som dessa finns att få syn på i Johannas kommentarsfält. Är så jävla GLAD att folk ifrågasätter henne. Hennes falska fasad börjar rasa bit för bit. Njuter.

https://imgur.com/a/jUIu66e
Citera
2026-08-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Hon är verkligen ond och farlig. Kapabel att förstöra liv när hon känner sig försmådd.

Alla män borde verkligen googla och läsa denna tråd om de hamnar i dejtingsituation med henne.

Mitt mål är att ingen mer ska bli skadad av Johannas sjuka beteende. Men kan jag rädda en man från att hamna i hennes manipulativa narcisisstklor så är jag nöjd.

Och ja, hennes namn borde verkligen googlas innan kuken ska in.
Citera
2026-08-18, 15:24
Medlem
TREDJE inlägget från Camilla om Johanna på mindre än en vecka: https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/08/17/att-saga-ingen-men-anda-saga-allt-ett-inlagg-om-hamnd/#comments

Jag var tvungen att kolla om helvetet har fryst till is men det verkar inte så. Vad tror ni, är de osams? Älskar för övrigt alla kritiska kommentarer, önskar att de kunde flytta hit särskilt dom som säger sig känna Johanna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in