Citat:
Ursprungligen postat av
starship16
Någon som sett hennes senaste video i flödet där hon säger att hon kunnat lägga upp "massor av dokument" och piskat upp hat mot exet. Blir ju väldigt genomskinligt när det enda hon gjort är att få alla följare som är dumma som spån att tro att han misshandlat henne och gjort andra saker för fruktansvärda för att hon ens ska kunna benämna dem. Anledningen att hon INTE laddar upp dokument är ju för att hon själv ser för jävla dum ut som t ex vräker sitt barn. Bättre då att vagueposta så alla tror att hon är utsatt kvinna

Jag såg den precis och skyndade mig i här för att se om jag var ensam om att reagera på den haha (visste att så icke var fallet dock).
Hon är så JÄVLA falsk den där lilla jävlen alltså. HUR kan hennes korkade följare inte se igenom allt? Att hon loopar samma skit om och om igen men ALDRIG kommer med något konkret bevis?? Ingen som reagerar att hon liksom aldrig talar klarspråk? Den där videon är ju enbart för att hon varit in här och läst (vilket hon gör flera gånger om dagen antagligen) och hon vill "besvara" det som skriv här. Allt "påhittat". Nej det är inte påhittat. Det är så jävla sant så det är helt åt helvete.
Och hon har INGA dokument att ladda upp. Hon skulle på sin höjd kunna fejka elaka sms från exet. Ändå förvånad över att hon inte gjort något sånt än. Men det är ju lätt att dubbelkolla som sagt.